Meillä on tytön kanssa samanlaiset talvitakit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Tilasin Ticketiltä 6v tytölle ja itselleni samanlaiset takit talveksi.

Mielipiteitä, kiitos! Onko teistä hyvä vai huono asia jos äidillä on samanlainen takki kuin lapsella?

Mulla oli joskus pojan kanssa samanlaiset takit ja muutaman kerran se oli kivaa, mutta aika vähälle käytölle jäi :D Toisaalta en mä oikein kestä samiksia miehenkään kanssa. Mutta toki, kukin tavallaan. Lapsuudessa mulla oli samanlainen mekko kuin äidillä ja jotenkin se oli äidille isompi juttu kuin mulle :D Meistä piti teettää valokuvat yms. samanlaisissa kukkamekoissa.

[QUOTE="vieras";24723727]Mulla oli joskus pojan kanssa samanlaiset takit ja muutaman kerran se oli kivaa, mutta aika vähälle käytölle jäi :D Toisaalta en mä oikein kestä samiksia miehenkään kanssa. Mutta toki, kukin tavallaan. Lapsuudessa mulla oli samanlainen mekko kuin äidillä ja jotenkin se oli äidille isompi juttu kuin mulle :D Meistä piti teettää valokuvat yms. samanlaisissa kukkamekoissa.[/QUOTE]

Juu, en todellakaan halua miehen kanssa samanlaisia tuulipukuja :-) Mutta ne meidän takit on ihanat!

En hankkisi itse, musta se näyttää hassulta kun äiti ja lapsi kulkee samanlaisissa. Mietin just hankkisinko samanlaisen talvitakin, kuin mitä mies juuri hankki, mutta eri värisen, siinäkin kun kynnys on tosi korkea :)

[QUOTE="aapee";24723733]Miksi se on mielestäsi junttia? Kyseessä on tosi kaunis takki, joka sopii niin aikuiselle kuin lapselle.[/QUOTE]

No en vaan ymmärrä miksi. Miksi pitää olla samanlaiset? Ostaako mies ja poikakin samanlaiset?

En osaa laittaa kuvaa, mutta tytön takki löytyy täältä:

http://www.ticket2heaven.dk/en/outlet/girl-outerwear/ellen-coat-1/?cHash=31060d0f173f5d11cdee6a3c2e4ae985

Itsellä tästä aikuisempi versio.

[QUOTE="minä";24723688]Tilasin Ticketiltä 6v tytölle ja itselleni samanlaiset takit talveksi.

Mielipiteitä, kiitos! Onko teistä hyvä vai huono asia jos äidillä on samanlainen takki kuin lapsella?[/QUOTE]

Mulla ja mun äidilläni oli, kun olin lapsi. Aika söpöä mielestäni :). Äitini siis teki takit itse.

Yks hailee...pääasia että on takki.

Mä voisin huolia samanlaisen Puman takin kuin tyttärelläni on. Se on kokomusta, ja siinä on hupussa karvareunus. Sellainen perus-talvirotsi.

Yhteistyössä