Meillä on kyllä arjen pyöritys täysin minun harteilla - kohtalontovereita???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
KIITOS anopille ja ukko ylijumalalle, mun mies ei oo tommonen, vaan tekee kaikkea mitä minäkin. Poikkeuksena mies hoitaa autot ja mä ompelen. Mut pyykit on molempien hommaa, kuin myös vaatehankinnat lapsille.
Jos mä jään rekan alle, niin mies TODELLAKIN pärjää lasten ja huushollin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja musta harmaana:
Syyttävä sormi miehen uusavuttomuudesta osoittaa kyllä anoppiin, joka on kyllä tosi ihana ihminen, mutta ei kyllä liki kolmekymppisen miehen perunoita tarvitse enää äidin kuoria. Niin kuin anoppi hänen luonaan syödessä poikansa potuille tekee.

Mitä sä anoppia syytät, sinähän se huushollin jaat miehesi kanssa! Ei kai anoppi teillä sanele, miten yhteinen elämä eletään ja hommat hoidetaan?

Kammottavaa että etenkin ketjun alussa moni oikein rinta rottingilla kehuskelee tekevänsä kaiken itse. On siinä meriittiä saatana, että annatte itseänne kohdella kuin piikaa ja hyväksikäyttää nöyrää luonnettanne. Eipä käy kateeksi!

Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
KIITOS anopille ja ukko ylijumalalle, mun mies ei oo tommonen, vaan tekee kaikkea mitä minäkin. Poikkeuksena mies hoitaa autot ja mä ompelen. Mut pyykit on molempien hommaa, kuin myös vaatehankinnat lapsille.
Jos mä jään rekan alle, niin mies TODELLAKIN pärjää lasten ja huushollin kanssa.

Mä ilmottaudun tähän ryhmään :)

Oisin niin otettu kun ukko joskus tekisi kotonakin jotain. Pihalla touhaa kyllä, mutta kun kerran kuussa tarttuu imuriin, siitä jaksaa muistuttaa pitkän aikaa. Ja mä kun sanoin sille sillon kun tätä tupaa harkittiin ostettavaksi, että tää on liian suuri, jotta kuka tän sitten siivoo. niin vastaus oli että siivotaan yhdessä, juu ei muuten oo siivottu yhes |O

Wau! Ap saa aamupalan joskus valmiina. Minä en. Kuskaan lapset kouluun jam iehen töihin... no, tänään äijä menee hammaslääkäriin. Olen siis tavallaan yh. :D

Alkuperäinen kirjoittaja AC:

Mä myös. Mutta luulisin kiitosten kuuluvan anopin sijaan appiukolle, joka on itse tehnyt kaikenlaisia kotitöitä imuroinnista mansikkahillon tekoon. Ja näyttävän urankin siinä sivussa.

Alkuperäinen kirjoittaja AC:

minäkin tavallaan kuulun tähän ryhmään. Tavallaan siinä mielessä että minä ostan lapsen vaatteet pääasiassa koska tykkään siitä ja koska olen lapsen kanssa kotona niin kotihommia teen päivän mittaan.
Töihin kun palaan uskon että hommat tasoittuu kuten oli ennen kun jäin kotiin.

Yhteistyössä