meillä on ensi viikon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mettiäinen

Aktiivinen jäsen
10.10.2005
1 491
0
36
lauantaina kavereitten häät.Lapset menee hoitoon ja mua ahistaa jotenkin kokoajatus. Tai tiiän jo et miten siinä käy,ilta menee kivasti mut kun tullaan kotiin ni sit alkaa se itku ja seuraavan päivän odotus et lapset tulee kotiin.
Mä en vaan osaa rentoutua kun saisin vapaaillan.

Meillä ei noita vapaailtoja oikeestaan oo ollenkaan,me ei käydä ravintoloissa eikä muutenkaan oikeestaan missään mihin ei vois lapsia ottaa mukaan.

Millähän sais itteensä asennoitumaan siihen että nauti nyt kun saa rentoutua??

Oonkohan mä ehkä vähän liikaa kiinni noissa lapsissa..

Kyllä se siitä.
Mulla oli vähän samoja ajatuksia kun lapset meni hoitoon ja mentiin miehen kanssa viihteelle.Aikaa oli edellisestä kerrasta kulunut aikas paljonkin.Ainakin mulla :)
Mutta kyllä se sitten "helpotti" kun lapset lähtivät yökylään.

Itselläkin oli samoja tuntemuksia, kun lähdimme miehen kanssa kahdestaan viihteelle. Ajattelin jo valmiiksi miten ahdistavaa on tulla kotiin, ja herätä aamulla ilman lapsia. Tosin tämä kaikki oli turhaa, mies vei lapset vanhemmilleen ja itse jäin valmistautumaan. Ja jotenkin se rento olo valtasi heti. Oli hauska tulla yöllä kotiin kahdestaan miehen kanssa viettämään laatu aikaa. Ja aamulla oli sitten ihan hyvä herätät ilman lapsia, kun olo ei ollut paras mahdollinen ja sai juoda aamukahvit miehen kanssa ihan rauhassa.

Miulla on kans vähän samanlaista en osaa rentoutua kunnolla.
Mut nyt oon ottanu sen asenteen että tytöllä on kaikki hyvin sielä mummin luona että suotta mietin ja märehdin. Ja kun saan itsekin nollattua akkuni ja täytettyä ne uudella virralla on meillä sitten kotona taas paljon virkeämpää ja se arki maistuu taas ihanamalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Adea:
Itselläkin oli samoja tuntemuksia, kun lähdimme miehen kanssa kahdestaan viihteelle. Ajattelin jo valmiiksi miten ahdistavaa on tulla kotiin, ja herätä aamulla ilman lapsia. Tosin tämä kaikki oli turhaa, mies vei lapset vanhemmilleen ja itse jäin valmistautumaan. Ja jotenkin se rento olo valtasi heti. Oli hauska tulla yöllä kotiin kahdestaan miehen kanssa viettämään laatu aikaa. Ja aamulla oli sitten ihan hyvä herätät ilman lapsia, kun olo ei ollut paras mahdollinen ja sai juoda aamukahvit miehen kanssa ihan rauhassa.

tota mäkin oon yrittäny ittelleni takoa että on ihana olla hetki miehen kanssa kahdestaan.Onneks mulla on viikko aikaa asennoitua tähän :)