Meillä oli ihana hääpäivä tänään,,, noo, enhä vähän pientä suunnittelun puutetta, mutta ajatus tärkein

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasmine84

Jäsen
17.10.2009
605
0
16
:heart: käytiin koko perhe syömässä ravintolassa, sit vietiin lapset mummun luokse ja mies oli suunnitellut, että mennään oikein hotelliin yöksi. Pikkuisia kopperoita oli vaan vapaana, vaikka sviittiin ois mies halunnut, joten päätettiin et tullaan vaan kotiin kahdestaan :)

Ajatus on tärkein, mieluummin mä kotona olen :)

Sit käytiin kävelemässä anopin lähettyvillä olevassa lintutornipaikassa. Illaksi kuulemma joku kiva ylläri mulle :heart: harmittaa kun en itse muistanut koko hääpäivää, enkä ole ostanut miehelle mitään :(

eiköhän se riitä lahjaksi kun ottaa kaulasta kiinni ja kertoo rakastavansa, voi vaikka kertoa miten arvostat häntä ja olet onnellinen hänestä, lapsista... ja kuinka toivot saavasi viettää loppuelämäsi hänen kanssaan. tai vaikka raapustat äkkiä pienen rakkausrunon hänelle :)

Alkuperäinen kirjoittaja sini:
eiköhän se riitä lahjaksi kun ottaa kaulasta kiinni ja kertoo rakastavansa, voi vaikka kertoa miten arvostat häntä ja olet onnellinen hänestä, lapsista... ja kuinka toivot saavasi viettää loppuelämäsi hänen kanssaan. tai vaikka raapustat äkkiä pienen rakkausrunon hänelle :)

Kerromme kyllä usein rakastavamme :) Ehkä mä illaksi keksin jotain kivaa vielä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
ja nyt netissä nauttimas hääpäivästä? :D

Vaihda joo Jasmiini harmaaksi jos aiot palstailla koko illan...jos "rakentaa" tänne hahmon pitää muistaa olla johdonmukainen :)

Se että nämä tämän tyyliset kommentit jätetään huomiotta viittää kovasti erääseen aikaisempaan palstahahmoon, jonka perheessä oli myös leikisti monta pientä lasta. :D

Alkuperäinen kirjoittaja maito:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
ja nyt netissä nauttimas hääpäivästä? :D

Vaihda joo Jasmiini harmaaksi jos aiot palstailla koko illan...jos "rakentaa" tänne hahmon pitää muistaa olla johdonmukainen :)

Se että nämä tämän tyyliset kommentit jätetään huomiotta viittää kovasti erääseen aikaisempaan palstahahmoon, jonka perheessä oli myös leikisti monta pientä lasta. :D

enköhän mä oo vastannu tän tyylisiin kommentteihin jo ihan tarpeeks. |O

Yhteistyössä