Meillä oli hoidossa yksi poika.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Miehen exän poika pääsi vihdoin meille kylään miehen tykö muutamaksi tunniksi.

Mun kävi jotenkin niin sääliksi. Se ei puhu ollenkaan kodista: se puhuu vaan äidin luona, isän luona, tiinan luona, kaijan luona... Tosi kurjaa. Seikkailee niin paljon hoidossa muiden tykönä että menee kotiinkin siis vaan "äidin luokse", vähän kuin käymään ennen seuraavaa hoitopaikkaa. :/

Ja saa pelata tietokonetta rajattomasti: tämän oon tiennyt jo aiemmin, mutta nyt se vasta valkeni kun oli täällä meilläkin koneen perään koko ajan: mä vaan olin julma ja kamala ja pakotin koko poppoon pihalle ja kauppareissuun jne, enkä antanut pelata kuin hetken. :ashamed: :ashamed: Tiedän, eihän se ole mun asiani kieltää jos äitinsä antaa. Mutta tämä on minun huushollini, eikös?

Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
siis onko poika myös miehesi lapsi? Ja miksi on niin paljon hoidossa, onko äiti töissä vai muuten vaan?

Ei oo mun miehen lapsi, vaan asunut miehen kanssa koko vauva/taapero/leikki-ikä elämänsä siis, tonne 5 vuotiaaksi asti.

Muuten vaan, lähinnä. Äidille on menoja. Useimmiten liittyen illanistujaisiin/kavereihin/miehiin. Mikäs sen tärkeämpää..