Meillä oli eilen häät - bestmanistä juttua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuore vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuore vaimo

Vieras
Eilen oli häät minulla ja miehelläni ja juhlat olivat hyvin onnistuneet, jäi todella hyvä mieli. Bestman ja kaaso olivat parhaat mahdolliset ja he tekivät häistämme täydelliset. Bestmanin sanomiset ja tekemiset kuitenkin jäi mietityttömään... Minulla oli hääkampaus ja mekko ja hän innostui kehumaan ja ihastelemaan.. Hän käytti paljon aikaa ja rahaa valmisteluihin. mieheni tanssitti kaaso ja mini bestmania. kaasoni ja mieheni jutusteli n iitä näitä ja eivät olleet toisissaan kiinni. Bestmän tuli ihan kiinni minuun ja silitteli mekkoani ja sanoi kuinka ihanan tuntuista kagasta johon minä vitsinä, että voin lainant häiden jälkeen saan sit hipelöidä sitä.. Vastaus eikun on ihanan tuntuista kagasta kun sinä olet siellä sisällä... painoi poskensa hiuksiini ja eikä juteltu mitään. Hetken päästä kysyi, että nukunko minä, vastasin, että en. Hän sanoi, että ei hänkään, hän vaan pitää silmiä kiinni. Jossain vaiheessa kaaso huikkas bestmanille, että hei mä tiedän mitä sä ajattelet. Siis Mitä? bestman on olllut kyllä aina kovin ystävällinen ja avulias. huomasin senkin, että häissä bestman kattoi ehkä turhankin usein minua. Meillä oli mieheni kanssa kivaa ja niin oli kaikilla muillakin, näytti ainakin siltä. Alkoholia ei tarjoiltu ja tämä bestmankin oli täysin selvä.

Niin minäkin ajattelin, että oho! viimeistään silloin kun tanssittiin. Juu tossa tekstissä on näköjään miljoona kirjoitusvirhettä. Minä sillä aikaa tässä kirjoittelen ja ihmettelen, kun mieheni hakee meille syömistä.

Yhteistyössä