Meillä mun mutsi tarjoutui lapsenvahdiksi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kävi tossa eilenkin kylässä ja kyseli voidaanko joskus ajatella että hän tulisi lapsenvahdiksi, kun on koko lasten elämä mennyt niin ettei ole hänen vahdittavinaan ollut. Mutsi siis oli tossa vuosikaudet tuurijuoppo ja sai välimme kokonaan katki ja alkoi pitkää selvää kauttaan elää vuodenvaihteessa kun sai sairaskohtauksen ja yrittänyt "rakentaa uudestaan suhteita meihin" kuten sanoi omin sanoin. Minä oon koko ajan ollut hirmu varautunut milloinka mahtaa ratketa taas vanhoihin juttuihinsa :/

Uskaltaisko tuota päästää illalla (jo nukkuvia lapsia) vahtimaan jos käytäisiin miehen kanssa vaikka hetken ulkosalla? Tiedän, että tarkistussoittoihin tää homma menee, mutta toisaalta, me oltaisiin noin 500m päässä kotoa.

anna ihmeessä äidillesi mahdollisuus.
jos on selvinpäin teille tullessaan, voitte mielestäni mennä ulos, varsinkin kun lähelle menette.
jos ihmiselle ei anneta koskaan mahdollisuutta osoittaa että on muuttunut, se ei kannusta.

Anna äidillesi mahdollisuus.
Kuten aikaisempi vastaaja jo kirjoittikin, jos äitisi on selvinpäin kun tulee teille, ja jos kerran olette ihan lähellä, niin en näe asiassa suurtakaan riskiä. Etenkin jos olette poissa vain tunnin tai pari.

Alkuperäinen kirjoittaja kitty:
jos on selvinpäin teille tullessaan, voitte mielestäni mennä ulos, varsinkin kun lähelle menette.
jos ihmiselle ei anneta koskaan mahdollisuutta osoittaa että on muuttunut, se ei kannusta.

Noh, mä niitä mahdollisuuksia aikaisemmin, kun kaksi ekaa lasta tuli, annoin kovastikin, mutta kaikki kaatui aina mun niskaani lopulta ja haukut perään millainen minäkin oon yms...kuten voi jokainen kuvitella humalaisen huutavan :/

Nyt on kyllä ollut siinä mielessä eri asia kun välillä tavatessamme on jopa tuntunut siltä, että on ihan hauskaa ja äitillä on se sellainen..katuva katse ja olemus (ollaan kyllä puhuttu paljon noista sen tempauksista meidän perhettä kohtaan alkuvuoden aikana). Ja olen tosissani että yritän tukea pysymään selvällä tiellä, mutta aina se on vähintäänkin tuolla takaraivossa, että mitäs tää tekee sitten lapsille jos taas mummi ratkeaa ja syytökset alkaa soljua kuten aikaisemmin...

Mutta taidanpa antaa mahdollisuuden juuri nyt. Ei se mulle maksa ainakaan mitään jos on nukkuvien lasten vahtina, jos siitä saa itselleen sitä itsetuntoa pysyä taas selvänä ainakin hieman pidempään.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Noh, mä niitä mahdollisuuksia aikaisemmin, kun kaksi ekaa lasta tuli, annoin kovastikin, mutta kaikki kaatui aina mun niskaani lopulta ja haukut perään millainen minäkin oon yms...kuten voi jokainen kuvitella humalaisen huutavan :/

Nyt on kyllä ollut siinä mielessä eri asia kun välillä tavatessamme on jopa tuntunut siltä, että on ihan hauskaa ja äitillä on se sellainen..katuva katse ja olemus (ollaan kyllä puhuttu paljon noista sen tempauksista meidän perhettä kohtaan alkuvuoden aikana). Ja olen tosissani että yritän tukea pysymään selvällä tiellä, mutta aina se on vähintäänkin tuolla takaraivossa, että mitäs tää tekee sitten lapsille jos taas mummi ratkeaa ja syytökset alkaa soljua kuten aikaisemmin...

Mutta taidanpa antaa mahdollisuuden juuri nyt. Ei se mulle maksa ainakaan mitään jos on nukkuvien lasten vahtina, jos siitä saa itselleen sitä itsetuntoa pysyä taas selvänä ainakin hieman pidempään.

niin tarkoitin tolla"koskaan mahdollisuutta" lähinnä tätä jaksoa jollain hän itsekin halunnut aktiivisesti tätä muutosta ts.alkuvuotta elämästänne.
mukavaa iltaa teille!

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

niin tarkoitin tolla"koskaan mahdollisuutta" lähinnä tätä jaksoa jollain hän itsekin halunnut aktiivisesti tätä muutosta ts.alkuvuotta elämästänne.
mukavaa iltaa teille!

Juu, kiitos :D

Yhteistyössä