Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:kairjasto-autoon.Meil tuloo tohon tienpäähän kirjasto-auto ja mukulat tykkää kovaa.Ja samoin ku tuloo kauppa-auto niin mukulat on innoissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:kairjasto-autoon.Meil tuloo tohon tienpäähän kirjasto-auto ja mukulat tykkää kovaa.Ja samoin ku tuloo kauppa-auto niin mukulat on innoissaan.
meillä kävi pienenä kauppa-auto =) vitsi mä muistan miten jännää sinne oli mennä,vaikkei mitään ostettavaa ollu niin silti ainakin tikkari sielt piti päästä hakee =) voi kun vieläkin kävis...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:kairjasto-autoon.Meil tuloo tohon tienpäähän kirjasto-auto ja mukulat tykkää kovaa.Ja samoin ku tuloo kauppa-auto niin mukulat on innoissaan.
meillä kävi pienenä kauppa-auto =) vitsi mä muistan miten jännää sinne oli mennä,vaikkei mitään ostettavaa ollu niin silti ainakin tikkari sielt piti päästä hakee =) voi kun vieläkin kävis...![]()
Se on jännä paikka lapselleMukulat tykkää ja melkeen joka kerta ollaan jotain käyty ostaas jos kotona ollaan vaan oltu sillon ku tuloo.Noi on niin "luksusta" täälä mettäs
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja HuliHuli:kairjasto-autoon.Meil tuloo tohon tienpäähän kirjasto-auto ja mukulat tykkää kovaa.Ja samoin ku tuloo kauppa-auto niin mukulat on innoissaan.
Se on jännä paikka lapselleMukulat tykkää ja melkeen joka kerta ollaan jotain käyty ostaas jos kotona ollaan vaan oltu sillon ku tuloo.Noi on niin "luksusta" täälä mettäs
![]()
mut mekin asutaan mettäsmä olen kade ku teil on tommoinen luxus juttu siel =)