"Meillä menee paremmin kuin teillä!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takana monen vuoden ystävyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

takana monen vuoden ystävyys

Vieras
Voi jessus, kuinka voi korventaa kehoa ja mieltä kun mun "ystävän" täytyy aina olla parempi!
Kuinka se aina juttelee heidän seksistään, ja missä ja milloin ja kuinka monta kertaa. Ja pusuttelee miestään jatkuvasti meidän edessä. Miehensäkin sanoi ja vastusti suukkoa yrmin mielin..
Sanin naiselle että kyllä mekin naidaan useesti, mutta emmä siitä hoe kaikille. Se on meidän asia... :D
Meni hetken hiljaseksi.
Ja toinen asia mikä sieppaa;mä menetin koirani muutama vuosi sitten, ja tää samainen nainen omistaa saman rotuisen koiran. Ja oltiin me sitten puhelimessa tai paikan päällä virsi menee näin;
"Meijän koira teki sitä ja tätä, ja meijän koira on niiiiin ihana. jne.." Sit hän pusuttelee, ja halii ja kaikkea siltä väliltä.
Ei muuten mitään, saahan hellyyttä koirallensa osoittaa ja näyttää olevansa ylpeä.. Mutta kun ei hän silloin mun koiran elossa ollessa noin tehnyt koiralleen..
Väkisin hymyilen vieressä, ja yritän näyttää että on suloista. Mutta sisimmäsi kiehun siitä kuinka hän olemuksellaan mulle lällättää!
Samoja temppuja tekee, oli kyse asusteista, tavaroista..
Ja joka kerta jos mä juttelen omista uusista jutuistani, niin saan yhden kehun sanan (jos sitäkään), ja taa smeidän jutut siirtyy häånen mieheen, tai koiraan tai elämään joka on paljon parempi kuin mulla..

Millä mä näpäytän tuota?
Ei ennen ollut tuollainen leveilijä.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Neku:
Ehkä hänellä ei ole asiat kuitenkaan niin hyvin, kuin antaa leveilyllään ymmärtää...

Tuli mieleen ihan sama juttu. Yritetään esittää että elämä on ihanampaa ja auvoisampaa kuin mitä oikeasti on...

Ei kuullosta terveeltä ystävyydeltä. Ei sen ystävän puolelta sen liiemmin kun sun puolelta. Ettekö ystävinä voisi puhua näistä asioista, sen sijaan että alkaisit nyt näpäytteleen ja joudutte lopulta noidankehään ja tulehdutatte välinne lopullisesti :/

Oiskohan pientä itsetunto-ongelmaa kaverilla kun tuo koko ajan itseään esiin noin paljon. Mä en ehkä edes hymyilis noille lällättimisille, olisin noteeramatta koko juttuja. Jos ei saa mitään responsea niistä, niin tuskin jatkaa. Ja hyvässä lykyssä tajuaakin, kuinka typerältä kuulostaa itseään ja omiaan koko ajan kehuskella.

Alkuperäinen kirjoittaja Neku:
Ehkä hänellä ei ole asiat kuitenkaan niin hyvin, kuin antaa leveilyllään ymmärtää..

Tähän voi aina tuudittautua. :) Mutta jos onkin? Jos ihminen vain on niin tohkeissaan elämästään ja kenelles muulle kuin kaverille siitä hehkutetaan.
Ei välttämättä ole ollenkaan niin pahoissa aikeissa kun halutaan uskoa.

Ehkä koittaa todistella itselleen että hänen elämänsä on jotenkin parempaa?!

Yleensä noi seksin määrällä ääneen puhujat eivät kyllä saa niin usein kuin antavat ymmärtää.

Minulla myös tälläinen kaveri. FB:ssa elämä on niin ihanaa ja täydellista. Pelkkää vaaleanpunaista hötöntöttöä, mutta todellisuudessa ihan toisenlaista..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kuullosta terveeltä ystävyydeltä. Ei sen ystävän puolelta sen liiemmin kun sun puolelta. Ettekö ystävinä voisi puhua näistä asioista, sen sijaan että alkaisit nyt näpäytteleen ja joudutte lopulta noidankehään ja tulehdutatte välinne lopullisesti :/

Mä olen sille sanonut että mua kirpasee nuo leveilyt, ja ei sun mieskään aina kovin vastaanottavainen ole hänen suusta kuultuna.
Meillä on ollut jaksoja kun ei todellakaan mene hyvin, ja olen niistä hänelle kertonut. Ja kun kerron mitä tapahtuu ja kaipaan tukea ja vinkkejä. Niin se on yleensä se yksi lause.. "Sellasta se on, mutta meillä ei ole.." :(
Olenkin vähemmän hänelle nyt puhunut mistään, kun kaikki tuntuu tulevan pahempana takasin. Ei pahempaa reagointia, vaan omaa elämää..
Tän miehen kanssa hän on seurustellut jo 8vuotta. Ja nyt viimesen kahden vuoden aikana leveilyt vaan nousee. Viimesen kahden vuoden aikana meillä taas mennyt huonommin.
Mitä se oikein tahtoo tuolla? Ei ainakaan ystävyyden syventymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkä koittaa todistella itselleen että hänen elämänsä on jotenkin parempaa?!

Yleensä noi seksin määrällä ääneen puhujat eivät kyllä saa niin usein kuin antavat ymmärtää.

Minulla myös tälläinen kaveri. FB:ssa elämä on niin ihanaa ja täydellista. Pelkkää vaaleanpunaista hötöntöttöä, mutta todellisuudessa ihan toisenlaista..

Hän puhuu kun on joutunut laittaa pehmusteet sängyn jalkojen alle, ettei lapset herää. Ja kuinka ne paneskelee päivittiäin, ja kuinka hyvää se seksi on joka kerta..

Alkuperäinen kirjoittaja Sagapaga:
Oiskohan pientä itsetunto-ongelmaa kaverilla kun tuo koko ajan itseään esiin noin paljon. Mä en ehkä edes hymyilis noille lällättimisille, olisin noteeramatta koko juttuja. Jos ei saa mitään responsea niistä, niin tuskin jatkaa. Ja hyvässä lykyssä tajuaakin, kuinka typerältä kuulostaa itseään ja omiaan koko ajan kehuskella.

Tuota mä olen yrittänyt. Olla noteeramatta.
Mutta huomannut sen että kun niin teen, niin hän suuttuu, ja korostaa ääntään että varmaan joudun reagoimaan samaa lauseeseen.. *huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sagapaga:

Tuota mä olen yrittänyt. Olla noteeramatta.
Mutta huomannut sen että kun niin teen, niin hän suuttuu, ja korostaa ääntään että varmaan joudun reagoimaan samaa lauseeseen.. *huoh*

Okei no siinä tapauksessa mä peesaan Kowalskia ja sanon että tyyppi on pösilö.

Tuo seksielämällä leveily kuulostaa täydellisen idiootin jutuilta.

Sen sijaan miehen kanssa pusuttelu voi tuntua sinusta ikävältä siksi, että teillä ei mene hirveän hyvin. Kiinnität siihen mahdollisesti huomiota siksi, varsinkin kun kirjoitit, että teillä on mennyt viimeiset kaksi vuotta huonommin ja heillä paremmin. Koiran haliminen ja hellittely saattaa johtua siitä, että sinut tavatessaan muistaa koirasi kuolleen ja oma lemmikki tuntuu siloin kovasti tärkeältä. Toki olisi kohteliasta huomata, sttä sinullekin tulee rakas koirasi mieleen ja moinen käytös tuntuu sinusta pahalta.

Kuulostaa vähän siltä, että ap suurentelee kaverinsa puheita mielessään.
"...kiehun siitä kuinka hän olemuksellaan mulle lällättää!"

Olemus, eleet, äänenpaino, jne. Näitä on helppo vääristellä omassa päässään, jos on jotain hampaankolossa. Onko kaveri nuorempi, hoikempi ja nätimpi?

Yhteistyössä