Meillä kummittelee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumma juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumma juttu

Vieras
Asun kahdestaan pienen lapseni (1v 4kk) kanssa. Suljen joka yö makuuhuoneen oven, koska en uskalla nukkua ovi auki. Aamulla kun heräsin, ovi oli n. 20cm auki, eikä ole mahdollista, että pikkuinen olisi oven käynyt avaamassa, koska ei vielä osaa kiivetä pois pinnasängystä.

Äsken vein pienen nukkumaan ja kävelin keittiöön lämmittämään ruokaa itselleni. Kun käännyin poispäin olohuoneesta, kuulin rapinaa ja kun käännyin katsomaan, niin sanomalehti liikkui lattialla itsestään!!! :O Pieni oli aiemmin sillä leikkinyt ja jättänyt sen lattialla ja NÄIN kun se rutistui! Ihan kuin joku olisi rutannut sitä?!?

Oonkohan mä tulossa hulluksi vai mikä tässä mättää... En ole väsynyt, eli ei voi siitäkään johtua.

pistä suolaa oviaukoille "sulkemaan"tai vaikka oman makkarin ovelle öisin jos häiritsee. ei noista hengistä mitään varsinaista haittaa kuuluis olla. säikyttäähän se kun jotain yllättävää ja vaikeasti selitettävää tapahtuu, mutta jos otat asenteen että ok, oot(te) täällä, mutt olkaa sit kunnolla ni kaikki hyvin.

mulla oli aiemmassa kodissa kaksi "ystävää", toineen seurana olohuoneessa (saattoi joskus mennä käytävillekin) ja toinen ei koskaan poistunut keittiöstä. muksu oli "keittiön rouvaan" jotenki tykästyny ja selkeestti pyyis päästä tämän syliin kun kiukutti tai harmitti. olohuonen toveri oli lähiinnä minun seuranani iltaisin ja muina hiljaisina hetkinä

kyllä se on sun mielikuvituksen tuotetta. ihminen voi nähdä jos haluaa tuommoisia asioita. oikeasti se laehti ei rypistynyt, vaan lapsi oli jo aiemin sen rypistänyt näkösi teki vain teppoaset. over saattava tueta itstään, varsinkin jos on vahna tao.

pistä suolaa oviaukoille "sulkemaan"tai vaikka oman makkarin ovelle öisin jos häiritsee. ei noista hengistä mitään varsinaista haittaa kuuluis olla. säikyttäähän se kun jotain yllättävää ja vaikeasti selitettävää tapahtuu, mutta jos otat asenteen että ok, oot(te) täällä, mutt olkaa sit kunnolla ni kaikki hyvin.

mulla oli aiemmassa kodissa kaksi "ystävää", toineen seurana olohuoneessa (saattoi joskus mennä käytävillekin) ja toinen ei koskaan poistunut keittiöstä. muksu oli "keittiön rouvaan" jotenki tykästyny ja selkeestti pyyis päästä tämän syliin kun kiukutti tai harmitti. olohuonen toveri oli lähiinnä minun seuranani iltaisin ja muina hiljaisina hetkinä

Ootko ihan tosissasi?

kyllä se on sun mielikuvituksen tuotetta. ihminen voi nähdä jos haluaa tuommoisia asioita. oikeasti se laehti ei rypistynyt, vaan lapsi oli jo aiemin sen rypistänyt näkösi teki vain teppoaset. over saattava tueta itstään, varsinkin jos on vahna tao.

Ei ole vanha talo ja on ihan siis sellainen ovi, ettei varmasti aukea kahvaa kääntämättä... Lehden rypistymistä en kuvitellut, ihan se liikkui siinä silmieni edessä, mutta turhaan kai sinulle vastaan laitan, kun et usko kuitenkaan.

Asun kahdestaan pienen lapseni (1v 4kk) kanssa. Suljen joka yö makuuhuoneen oven, koska en uskalla nukkua ovi auki. Aamulla kun heräsin, ovi oli n. 20cm auki, eikä ole mahdollista, että pikkuinen olisi oven käynyt avaamassa, koska ei vielä osaa kiivetä pois pinnasängystä.

Äsken vein pienen nukkumaan ja kävelin keittiöön lämmittämään ruokaa itselleni. Kun käännyin poispäin olohuoneesta, kuulin rapinaa ja kun käännyin katsomaan, niin sanomalehti liikkui lattialla itsestään!!! :O Pieni oli aiemmin sillä leikkinyt ja jättänyt sen lattialla ja NÄIN kun se rutistui! Ihan kuin joku olisi rutannut sitä?!?

Oonkohan mä tulossa hulluksi vai mikä tässä mättää... En ole väsynyt, eli ei voi siitäkään johtua.

Heikko kummitus! Ja sinä voit sen käskeä pois koska pelkäät! En halua sinua tänne koska pelkään!

Ei ole vanha talo ja on ihan siis sellainen ovi, ettei varmasti aukea kahvaa kääntämättä... Lehden rypistymistä en kuvitellut, ihan se liikkui siinä silmieni edessä, mutta turhaan kai sinulle vastaan laitan, kun et usko kuitenkaan.
kaikille asioile on joku selitys. Kummituksia ei oel olemassakaan, ne on ihmisten omaa mileikuvitusta.
Kukaan ei tänne jää kuoleman jälkeen, sileua ole olemassa ihmiselä sen enempää kuin eläimelläkään, ihminne lakkaa olemasta samalla tavalla kuin muutkin eliöt.

Mä uskon sua ap. itellekkin ja muille tutuille paljon yliluonnollista sattunut.
Eräskin kaapin laatikko aukesi mun ja miehen silmien edessä. + paljon muuta. Taidetaan olla sekopäitä :D

[QUOTE="vieras";26068716]Heikko kummitus! Ja sinä voit sen käskeä pois koska pelkäät! En halua sinua tänne koska pelkään![/QUOTE]

Ne pystyy jos haluaa vahingoittaa! Sähköt häviää ja läppäristä loppuu akku vaikka täynnä. Et ole hullu!

kaikille asioile on joku selitys. Kummituksia ei oel olemassakaan, ne on ihmisten omaa mileikuvitusta.
Kukaan ei tänne jää kuoleman jälkeen, sileua ole olemassa ihmiselä sen enempää kuin eläimelläkään, ihminne lakkaa olemasta samalla tavalla kuin muutkin eliöt.

Se on sinun USKOMUKSESI, faktaksi et voi sanoa. Minä ainakin uskon, että on sielu.

Taas kirjoittelet kännissä? Torstai-iltana...?

• Tykkää
Reactions: erinys

tieteen kautta ja tiedän mikä sen aiheuttaa mutta kun ei todisteita joten menen mukana! ei se enää aiheuta mitään!

Mistä johtuu, että aina kysytään ensin onko talo vanha? Ok, tiedän, että vanhoissa taloissa kmmittelee, mutta oikeesti. Eikö uusissa taloissa voi kummitella? Mihin perustuu se, että vain vanhoissa taloissa kummittelee, ja jos uudessa kummittelee ,niin mikä sillon on syynä??

[QUOTE="vieras";26068751]Mä uskon sua ap. itellekkin ja muille tutuille paljon yliluonnollista sattunut.
Eräskin kaapin laatikko aukesi mun ja miehen silmien edessä. + paljon muuta. Taidetaan olla sekopäitä :D[/QUOTE]

olette joko sekopäitä tai sille luonnollinen selitys, muta Kumimttelua se ei voi olla. Miten helvetissä ihmiset uskoo tällaisin :D
Mä asun itte entisessä sairaalassa ja mistä tiedän onko just tässä ollut potilashuone missä asun. luultavasti tänne on moni kuollutkin ja tuonne yhteen asuntonkin on yks ukko kuollut , mut ei täällä silti kummittele. Tai tuolla toisessa päässä asuvaia muutama väittä että kummittelee, mutta ne on vaan kaks perhettä, muut ei oo kuulleet mitään. Joten tääkin on vaan sitä että HALUTAAN kuulla kaikenlaista ja ei tajuta että kerrostalossa äänet voi kuulua vaikka kuinka kaukaa, ei vättämätä just oman asunnon yläpuolelta joss aie asu ketään.
Monet erikoiset hajut tulle ilamstoinnin kautta ja ne kaikki liikuvat "oliot2 ovat just niitä mielikuvitusjuttuja. Jsokus vaan väsyneenä voi nähdä vaika mitä

Minun muksu oli leikkyt meidän kameralla, oli ottanut itsestään kuvan. Kuvassa näkyi selkeästi afrikkailainen mies kumartuneena hänen ylleen. Kuva oli karmiva, näytin kuvaa myös ihmisille jotka eivät usko yliluonnolliseen, vastaus oli : työ hei..ti. Kauhea.
Poiston kuvan myöhemmin koska oli niin ahdistava.
Mitään ei kuitenkaan ole sattunut joten...

mä uskon kummitteluun ja yliluonnoliseen. oltiin kaverin kans meillä kesällä kahdestaan niin makkarin ovi siis aukes ja meni itsestään kii,kävi siis auki vaan muutaman sentin mut sen jälkeen tuli tosi pelottava tunne j alähettiin pois. ja ollaan ihan täys järkisiä aikuisia molemmat ja molemmat näki saman.

olette joko sekopäitä tai sille luonnollinen selitys, muta Kumimttelua se ei voi olla. Miten helvetissä ihmiset uskoo tällaisin :D
Mä asun itte entisessä sairaalassa ja mistä tiedän onko just tässä ollut potilashuone missä asun. luultavasti tänne on moni kuollutkin ja tuonne yhteen asuntonkin on yks ukko kuollut , mut ei täällä silti kummittele. Tai tuolla toisessa päässä asuvaia muutama väittä että kummittelee, mutta ne on vaan kaks perhettä, muut ei oo kuulleet mitään. Joten tääkin on vaan sitä että HALUTAAN kuulla kaikenlaista ja ei tajuta että kerrostalossa äänet voi kuulua vaikka kuinka kaukaa, ei vättämätä just oman asunnon yläpuolelta joss aie asu ketään.
Monet erikoiset hajut tulle ilamstoinnin kautta ja ne kaikki liikuvat "oliot2 ovat just niitä mielikuvitusjuttuja. Jsokus vaan väsyneenä voi nähdä vaika mitä

Alkaa mennä jo vähän otsikon ohikin... Johtuu varmaan tosta sun kännäämisestä.

Aphan sanoi heti alussa, ettei ollut väsynyt, meni varmaan sulta ohi. Kerroppas sitten joku selitys sille miksi ap kuuli rapinaa ja kun kääntyi katsomaan niin näki myös sen mistä ääni lähti?

mä uskon kummitteluun ja yliluonnoliseen. oltiin kaverin kans meillä kesällä kahdestaan niin makkarin ovi siis aukes ja meni itsestään kii,kävi siis auki vaan muutaman sentin mut sen jälkeen tuli tosi pelottava tunne j alähettiin pois. ja ollaan ihan täys järkisiä aikuisia molemmat ja molemmat näki saman.

teillä on varmaan ollu joku ikkuna tms auki ja sen takia tuo ovi liikkunut :D

Meillä (porukoilla) ihan "tuhottoman" vanha talo ja muistan aina kun tulin koulusta ja istuin olohuoneessa yksin, olin yksin koko talossa. Selvästi kuulin askelia yläkerrasta ja sellasta ääntä kuin jotain painavaa oisi vedetty perässä. Ja ne äänet tuli siitä makkarista jossa minä ja veljeni nukuttiin.
Meillä oli myös kissoja ja koiria ja ne meni ihan vauhkoksi siellä huoneessa. ja tosiaan koira usein murisi yläkertaan jos ovi oli auki.
En ole ainoa joka näitä kuuli, paitsi isä sanoi aina että kuvitellaan.
Tarkotan että niitä ihmisiä on lähemmäs kymmenen jolla samanlaisia kokemuksia.

Terv. se sama joka sanoi uskovansa ap:ta

monia syitä. Herkkä ihminen voi aistia "aaveen" paikalla olon! En oikeastaan usko kaikille on selitys! Ja enemmän te nauratte sille selitykselle kuin että aaveita.

SEn ymmärtäisi, jos se sanomalehti itsestään oikoo ryppyjä, mutta että rypistyy itsekseen? hmm...

Me asutaan vanhassa talossa ja täälläkin kummitteli alkuun. Pyysin kolinan aiheuttajaa lopettamaan ja menemään pois, kun tää on nyt meidän talo. EI oo kuulunut kolinoita sen jälkeen. :)

Miehen sukulaiset asuvat talossa, missä on melkein fyysisessä tilassa oleva kummitus. Se kävelee portaita, sen hahmo näkyy ulko-oven lasista kun se on tulossa kotiin. jne. Itse näin kerran siellä miehen hahmon seisomassa (en ollut poikkeuksellisen väsynyt, eikä mulla ole tapana olla harhainen). Nää sukulaiset, jotka asuttavat sitä taloa, ovat olleet skeptikkoja, mutta eivät oo enää. :O

Yhteistyössä