Meillä kummittelee, taas. Nyt mua pelottaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
makasin sohvalla. Katsoin tv:tä. Yhtäkkiä olohuoneen maton yli minua kohti ja ylitseni tavallaan ikkunasta pihalle. Sitä ennen kylmä ilmavirtaus meni ylitseni. Ikkunaluukut ovat kiinni, pihalla noin 20 lämmintä. Varjo ei tullut tv:stä tms. Testasin sen. Koko tämän ajan oli ahdistava olo. Samaan aikaan mies nukkui yläkerrassa. Herätin sen. Kertoi juuri nähneensä painajaista, unihalvaustilassa. Häntä kuulemma koputettiin käteen 3 kertaa ja tumma varjo huohotti selän takana. Tämän jälkeen taas 3 koputusta ja hän heräsi. Näin hän kertoi ennenkuin kerroin omasta varjokokemuksestani. Ei tässä muuta mutta mies on kaksi kertaa nähnyt tuollaisen unen ja tasan 2 viikkoa siitä on tapahtunut miehelle paha onnettomuus. Näissä on ollut lääkärien mukaan "aivan helvetin hyvä onni ja enkelit mukana." eli tänä vuonna jo kaksi henkeä uhkaavaa onnettomuutta joita ennen tuo uni. Mä en oo taikauskoinen mutta nyt mua pelottaa koska mäkin koin jotain "outoa" nyt... Mitä helvettiä tämä tarkoittaa?

Mun mielestä tuo "haamu" yrittää varoittaa miestäsi noista onnetomuuksista ei siis aiheuta niitä, mä kysysin ääneen kuka olet, mitä haluat?
Onko lähisukulaisia kuollut lähiaikoina, hyviä ystäviä, tuttavia?

Mä lähtisin kanssa sille linjalle että koitat kysyä että kuka oot, miks oot tääll, voitko jotenkin auttaa.

Toki jos koet(te) tilanteen liian pelottavaksi niin voit koittaa ystävällisesti kehottaa henkeä jatkamaan matkaansa eteen päin, että sulla ei oo mitään annettavaa hälle.

[QUOTE="joku";26773292]Haamuja ei ole olemassa. Jonkun ilmanvirtauksen ja mielikuvituksen summa.[/QUOTE]

Kai sun kanssa saa olla eri mieltä :D
Niin monta nuorta ja aikuista on meillä kokenut outoja juttuja..viimeksi toissapäivänä aikuinen mies kävi itsekseen alakerran wc:ssä keskellä kirkasta päivää ja tuli takaisin kysyen onko meillä kummitellut useinkin...että niille enää vaan naureskellaan. Onneksi meidän kummitus on ihan hyväntahtoinen, kunhan kulkee ovista, koputtelee seiniin ja höpöttelee itsekseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26773372:
Kai sun kanssa saa olla eri mieltä :D
Niin monta nuorta ja aikuista on meillä kokenut outoja juttuja..viimeksi toissapäivänä aikuinen mies kävi itsekseen alakerran wc:ssä keskellä kirkasta päivää ja tuli takaisin kysyen onko meillä kummitellut useinkin...että niille enää vaan naureskellaan. Onneksi meidän kummitus on ihan hyväntahtoinen, kunhan kulkee ovista, koputtelee seiniin ja höpöttelee itsekseen :)

Minäkin! Perheystävämme mies kuoli kesken talon takennuksen, listat ainakin laittamatta. Olimme kuukausien jälkeen siellä yötä(uusi mies jo talossa), nukuimme takkahuoneessa.
En voinut kääntyä seinään päin, kun joku katsoi. Läksin veskiin ja keittiöön vettä juomaan mennessä kävi tuulahdus, johon oli pakko pysähtyä.
Seuraavana päivänä siskoltaan kuulin miehen siellä huutelevan vaimonsa nimeä ja naputtelevam yöllä, listoja varmaan. Veli kävi laittelemassa paikat loppuun ja siihen loppui. Emme olleet siellä enää yötä.
Näen enneunia ja tuntenut tuollaisia joskus muulloinkin, jonkun ylimääräisen.

Ihan mielenkiinnosta, onks teillä jotain lemmikkiä joka vaistois tuollaset?

Poikani oli nähnyt täällä uksin ollessaan aamulla enkelin olohuoneen nurkassa. Sanoin, ettei ainakaan pahaa tee, suojelee sinua yksin ollessa ennen kouluun lähtöä. Myöhemmin otettu kissamme katsoi usein sinne nurkkaan ja hyökkäsi.
Kuin olisi ajanut jonkun pois, eikä kukaan ole sitä enää nähnyt. Jotenkin niin rauhallista asua täällä.

.....[QUOTE="...";26767153]makasin sohvalla. Katsoin tv:tä. Yhtäkkiä olohuoneen maton yli minua kohti ja ylitseni tavallaan ikkunasta pihalle. Sitä ennen kylmä ilmavirtaus meni ylitseni. Ikkunaluukut ovat kiinni, pihalla noin 20 lämmintä. Varjo ei tullut tv:stä tms. Testasin sen. Koko tämän ajan oli ahdistava olo. Samaan aikaan mies nukkui yläkerrassa. Herätin sen. Kertoi juuri nähneensä painajaista, unihalvaustilassa. Häntä kuulemma koputettiin käteen 3 kertaa ja tumma varjo huohotti selän takana. Tämän jälkeen taas 3 koputusta ja hän heräsi. Näin hän kertoi ennenkuin kerroin omasta varjokokemuksestani. Ei tässä muuta mutta mies on kaksi kertaa nähnyt tuollaisen unen ja tasan 2 viikkoa siitä on tapahtunut miehelle paha onnettomuus. Näissä on ollut lääkärien mukaan "aivan helvetin hyvä onni ja enkelit mukana." eli tänä vuonna jo kaksi henkeä uhkaavaa onnettomuutta joita ennen tuo uni. Mä en oo taikauskoinen mutta nyt mua pelottaa koska mäkin koin jotain "outoa" nyt... Mitä helvettiä tämä tarkoittaa?[/QUOTE]

Yhteistyössä