Meillä kävi tv-lupatarkastaja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Koirat haukkui ja lapset huusi, kun ovikello soi. Minä sitten marssin ovelle risat kalsarit jalassa ja tarkastajahan sielä oli. Sain vaan sanottua, että meillä ei oo. Jos olisin sanonut, että meillä ei oo tv:tä, niin lapset olis varmasti mut vasikoinu ja huutanu, että ompas :D Nyt täytyy varmaan se tv-lupa hankkia... Seuraavalla kerralla saa heti reteesti pyytää tarkastajan sisälle, eikä tarvitse panikoida :)

Eipä ole näkynyt oven takana eikä niitä ole pakko päästää sisään. Mä ainaskin katon aina keittiön ikkunasta kuka on oven takana muuten en päästä sisälle ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Eipä ole näkynyt oven takana eikä niitä ole pakko päästää sisään. Mä ainaskin katon aina keittiön ikkunasta kuka on oven takana muuten en päästä sisälle ketään.

Meillä ei näe kuka tulee. Ja kun ovelle juoksee haukkuvat koirat ja kiljuvat lapset, niin siinä ei kehtaa enää olla ovea avaamatta :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:

Meillä ei näe kuka tulee. Ja kun ovelle juoksee haukkuvat koirat ja kiljuvat lapset, niin siinä ei kehtaa enää olla ovea avaamatta :D

meillä on summeri, ja jos soittaa sitä niin pääsee vasta käytävään, mutta meille ei pääse koska en avaisi ovea jos soittaisi ovikelloa :whistle:

EIoä ne tuuu, kun lupa onmaksettu, vaikka aika turha amksu onkin.

Meilläkin kävi. Mukelot juoksi alasti (oltiin just saunaan menossa), yks lapsi ilmotti, että kakka tuli ja eteisessä oli röykkiö vaatetta ulkoilun jäljiltä. Ajattelin raivata ne illalla pois... Mulla oli jalassa kalsarit ja tukka lintassa. =) Sanoin, että tuu kattomaan vain, koita sopia sekaan ja kenkiä ei tarvi ottaa pois. Tarkastaja tuumas, että tämä on tällä selvä kyllä. Ei tullut peremmälle, luojan kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain hyötyä:
tästäkin, että on ulosotossa varattomaksi todettu ja televisioluvat löytyy listalta..

eipä tarvitse tarkastajaa odotella pelolla, eivät tule

sama täällä, mut kans varattomaksi todettu ulosotossa ja siellä on muutama tv-lupakin joten rauhassa saan olla

Yhteistyössä