Mun mies tarvi kirjotuspöydän talven opintoja silmällä pitäen: kaikilla menee hermo jos sen koulukamat on jatkuvasti levällään keittiön pöydällä, missä tarvis vähän muutakin toimintaa harrastaa lähes jatkuvasti, niinkuin syömistä ja piirtämistä ja sen sellaista.
No, mä olin jo ajatellut että säästän vähän rahaa, ja ostan uuden. Sitt mies kertoi ett sen äidin kellarissa on joku vanha pöytä, äidin työpaikalta joskus oli saanut kun työpaikka oli vaihtanut kalusteita. Ajattelin että joo, no katotaan, mutt jos se on jotain lastulevyä muovisilla vetimillä niin nou thanks mulle, sitt ostetaan uusi. No eilen sitt mentiin kattomaan sitä ja se on ihana!! Ihan aitoa 70 lukua, kirsikan väristä täyspuuta, ihanat laatikot ajan henkeen ja kaapin kahva.... ihana, metallinen, siro, just sellanen kun pitää. :heart: :heart: :heart:
Ja miehen äiti oli ett siis jos vaan kelpaa, vaikka onhan se niin vanha ja tossa pöytälevyssäkin on noita jälkiä.... Mä olisin voinut vaikka maksaa tosta.
Ja miehen äiti oli ett siis jos vaan kelpaa, vaikka onhan se niin vanha ja tossa pöytälevyssäkin on noita jälkiä.... Mä olisin voinut vaikka maksaa tosta.