Meili ystäviä kohtalotovereista

  • Viestiketjun aloittaja Big mama
  • Ensimmäinen viesti
Big mama
Olisiko kellään vuosimallia 2003 ja uusi tulokas vuosimallia 2004?
Täällä olisi yksi äiti rv 37+1 ja tyttö synt.maaliskuussa 2003. Ikäeroa lapsilla siis noin 1v3kk, olisi mukava jutella sellaisen kaa jolla on tai tulee olemaan samanlainen tilanne. Olen kuullut että tämä eka vuosi näin pienten lasten kanssa sekä vielä se että on niin vähän ikäeroa ei ole herkkua....mutta toivon että se kuitenkin olisi :D

Big mama
 
temmes03
Hei vaan!

Meillä tulee olemaan samanlainen tilanne. Esikoispoika syntyi kesäkuussa 2003 (tässä kuussa tulee todellakin vuosi täyteen, niin se aika vierähtää) ja masuasukin laskettu aika on lokakuussa 2004. Lapsukaisille tulee ikäeroa, jos pikkukakkonen tulee laskettuna aikana maailmaan, niin 1 vuosi 3.5 kk. Kaikki sanovat, etten tule muistamaan ensi talvesta mitään, että kannattaa varautua jo asenteen puolesta väsymykseen jne.

Meilaa, jos kiinnostaa ajatustenvaihto!
Aurinkoisin terveisin, Pia
email: pkhassinen@hotmail.com
 
Wappumamma
no murkut aikoinaan syntyneet suunnitellusti 1,5 vuoden ikäerolla ja nyt uudella kierroksella herra syntyi Wappuna 2003 ja uusi tulokas on saanut tuloluvan jo kolmekuukautta sitten ;)
hyvä puoli on se ettei menee montaa vuotta vaipparumbaan ja leikkikaveri löytyy aina kotoa ja murkuista huomaa kuinka läheiset ovat vaikka ovat tyttö ja poika

jos kiinnostaa niin näppäile jotain vaudeville@jippii.fi B)
 
zengo
täälläkin sama tilanne..
esikoinen syntyi kesäkuussa 2003 ja tämä toinen syntyy tässä parin viikon kuluessa..eli tasan vuosi tulee ikäeroa..
osoitteeni on zengo83@luukku.com,sinne voi laittaa postia!
 
mamma-69
moi! Mulla muksuilla ikäeroo just 1vee ja 3kk. Tosi hyvin on mennyt. Oon tosi onnellinen heidän pienestä ikäerostaan, tulet huomaamaan paljon mukavia asioita, toivon ainakin.
 
zengo
heips!
olen 21-vuotias äiti.ésikoinen synty kesäkuussa 03 ja tämä toinen syntyi kolme viikkoa sitten..lapsille tuli siis ikäeroa vuoden verran..
ois kiva vaihdella ajatuksia KAIKKIEN KAA joilla on sama tilanne.
mailiosoitteeni on maijapaukkonen@hotmail.com
 

Yhteistyössä