Meilä tänään hääpäivä ja ei tietoakaan mistään juhlistamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Arki ollut todella rankaa pari viimeistä kuukautta. Kumpikin ihan poikki. Mies lisäksi kuumeessa ja silti käyny töissä. Lapset menee seinille kun eivät ole saaneet tarpeeksi huomiota jne.
Etukäteen olin ajatellut että käydään illalla kahdestaan jossain joko syömässä tai sit vaan mökkitontilla saunomassa tms. Teinit olis voinu jäädä lastenvahdiksi.

Mutta ei tuo mies kuumeisena jaksa mihinkään. Ja teinit järjesti jo muuta ohjelmaa itelleen. Ja mulla alko vielä menkat eilen ja seki vaikuttaa et kaikki ottaa vaan päähän. Mulla ei oo kesäkuun jälk ollu menkkoja kierukan takia niin tottakait nyt sitte ne ekat piti alkaa.

Ei jaksa ees leipoa mitään.
Joo ihan turhaa valitusta mutta vähän helpottaa kuitenkin.

Ei oo vaan rahaa et vois edes suunnitella jotain hotelli tms lomaa tälle syksyä.

Jospa vaan tekisitte yhessä jotain hyvää, helppoa ja nopeaa ruokaa, osta valmiina kaupasta jotain herkkua.
Illalla vaikka kynttilöitä palamaan ja vähän kahdenkeskeistä aikaa ja kuhertelua, jos mahollista.

Voihan sitä juhlia myöhemminkin. Nimimerkki kokemusta on, sillä kumpikaan ei meinaa muistaa milloin medän hääpäivä on saatikka kuinka monta vuotta ollaan oltu naimisssa.

Ens viikonloppuna tulee serkkuja yökylään. Miehellä olis kyllä ollu lauantaikin vapaa.. Et näin nämä tahtoo nykyisin mennä. Meidän kahdenkeskinen aika on ihan täys nolla nykyään. Siinä vaiheessa kun saa pienimmät nukkumaan ja teinit omiin oloihin niin jaksaa ehkä sen jonku tv ohjelman kattoa mut siinäpä se sitte onkin.

Mies siis vielä töissä ja ei kyllä jaksa kuumeisena mitään saunomisia ja kuherteluja. Ja mulla vaikuttaa nuo menkat ettei mikään kiinnosta.
Mökkitontilla on tällä hetkellä nuotiopaikka ja pressusauna ettei sekään mikään luksus paikka ole.

Ja ei saada kaikkia kuutta lasta yhtäaikaa yökylään oikeastaan ikinä. Kun ei ole mummoloita joihin vois mennä. Kavereillaan ja serkuillaan aina osa välillä mutta aina sit se yks tai kaks jolle ei järjesty mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja äåöpolp;29087898:
Voihan sitä juhlia myöhemminkin. Nimimerkki kokemusta on, sillä kumpikaan ei meinaa muistaa milloin medän hääpäivä on saatikka kuinka monta vuotta ollaan oltu naimisssa.

Kas kun muistatte että ootte yhdessä.

• Tykkää
Reactions: rops

Täällä toinen pariskunta, jolla samaa ongelmaa ;)
Viimeks ku oli hääpäivä, niin kumpikin unohti sen ihan suvereenisti :D sit muutaman päivän päästä, et ei hitto hääpäivä oli ja meni.
Ja tosiaan, ei muistais monesko vuosi on menossa, ellei sitä vois tarkistaa sormuksesta.
Pieni tarkennus vielä, et ollaan onnellisia yhdessä ja aika paljon vietetään just kotona sellasia romanttisia iltoja, et hyvää ruokaa ja viiniä pitkän kaavan mukaan. Ehkä se ei sit niin merkitse onko se hääpäivä vai tavispäivä, milloin juhlistetaan arkea.
Mutta hyvin kyllä ymmärrän ap:tä jos on ollu raskasta, niin kyllähän sitä vastapainoksi kaipaa jotain extra kivaa ja rentouttavaa.

Jos ois rahatilanne eri ja sais nuo lapset johonkin viikonlopuksi varaisin jonkin hotelli tai kylpyläloman loppukuulle. Mutta ei mitään mahdollisuuksia nyt.

Ollaan kyllä ajoittain noita illallisia ja leffailtoja harrastettu mut ei ainakaan tänään taida olla järkeä edes yrittää. Ja ei noita nyt viitti viikkojen päähän suunnitella.
Auttais vaan aika paljon jos tietäis että olis edes tulossa jokin henkireikä jossain vaiheessa.
On tässä yritetty ajatella positiivisesti että viiden vuoden päästä jo ihan eri tilanne kun osa jo täysikäisiä ja nuorinkin yli 10 v. Mutta tarvis noita hengähdys taukoja tässä välilläkin.

Sama meillä. Hääpäivää ei ole varmaan koskaan juhlistettu. Ja ollaan silti onnellisia, ei eroammassa. Meitä on niin moneksi. :)

Sama meillä. Hääpäivää ei ole varmaan koskaan juhlistettu. Ja ollaan silti onnellisia, ei eroammassa. Meitä on niin moneksi. :)

On meilläkin monta hää ym päivää jääny väliin. Nyt vain olis ollu niin tervetullutta jokin piristys. Ja siis tänään on 17v hääpäivä, että on tässä kaikenlaista mahtunut matkan varrelle.

Muistan kyl yhden hääpäivän kun yhtäkkiä päivällä hoksasin et tänään on hääpäivä. Leivoin kakun, sytytin kynttilöitä ja lämmitin saunan ym siihen kun mies tulee töistä arki-iltana. No tulihan tuo mutta tuli kaverinsa kanssa. Tuloksena se että mies ja kaverinsa joivat kakku kahvit ja painuivat saunaan istumaan..

[QUOTE="a p";29088217]On meilläkin monta hää ym päivää jääny väliin. Nyt vain olis ollu niin tervetullutta jokin piristys. Ja siis tänään on 17v hääpäivä, että on tässä kaikenlaista mahtunut matkan varrelle.

Muistan kyl yhden hääpäivän kun yhtäkkiä päivällä hoksasin et tänään on hääpäivä. Leivoin kakun, sytytin kynttilöitä ja lämmitin saunan ym siihen kun mies tulee töistä arki-iltana. No tulihan tuo mutta tuli kaverinsa kanssa. Tuloksena se että mies ja kaverinsa joivat kakku kahvit ja painuivat saunaan istumaan..[/QUOTE]

Tehkää jotain hyvää ruokaa tai ostakaa vaikka valmista jos ei jaksa laittaa, käpertykää sohvalle ja polttakaa kynttilöitä. Jos mies siis kuumeeltaan jaksaa. tai ainahan sitä voi istua kynttilän valossa itsekseenkin ja vain nauttia.
Tai sitten teette jotain kivaa kun mies on taas terve.
eiköhän 17 vuoteen ole sattuut mukaviakin muistoja... :)

Tehkää jotain hyvää ruokaa tai ostakaa vaikka valmista jos ei jaksa laittaa, käpertykää sohvalle ja polttakaa kynttilöitä. Jos mies siis kuumeeltaan jaksaa. tai ainahan sitä voi istua kynttilän valossa itsekseenkin ja vain nauttia.
Tai sitten teette jotain kivaa kun mies on taas terve.
eiköhän 17 vuoteen ole sattuut mukaviakin muistoja... :)

Pitää kattoa mitä ilta tuo tullessaan ja missä kunnossa mies on. Ulkosaunan oisin muuten lämmittäny mut ei tuon kuumeisen ukon kans voi sinne mennä. Mutta juu siirretään eteenpäin.
Suurinsyy varmaan tähän mun turhautumiseen on nää mun menkat ei meinaa pää niitä nykyään kestää sit yhtään. Oon kuin ampiainen viikon ajan.

[QUOTE="a p";29088261]Pitää kattoa mitä ilta tuo tullessaan ja missä kunnossa mies on. Ulkosaunan oisin muuten lämmittäny mut ei tuon kuumeisen ukon kans voi sinne mennä. Mutta juu siirretään eteenpäin.
Suurinsyy varmaan tähän mun turhautumiseen on nää mun menkat ei meinaa pää niitä nykyään kestää sit yhtään. Oon kuin ampiainen viikon ajan.[/QUOTE]

Jos jotain olen oppinut elämästä ja naisena olemisesta niin sen että pms oireet huomaa kun ikää karttuu... ;) Mieskään ei enää uskalla vääntää vitsiä pms oireista kun koskaan ei tiedä kuinka tosissani sen otan. :D

kyllä mä tekisin jotain pientä, vaikka kunnon haudutettua teetä hunajalla molemmille ja vaikka leivokset lähikaupasta. nautittuna sängyssä toipilaan seurassa ja kattoen vaik jotaa hyvää leffaa.

Taitaa mies olla unten mailla siinä vaiheessa kun tuo on mahdollista. eli pienimmät nukkumassa ja isommatki jo omissa huoneissaan.
Mutta joo pitää viel kattoa kun mies tulee.
Jos menis nyt laittaan ees nuo tiskit koneeseen..

[QUOTE="a p";29088327]Taitaa mies olla unten mailla siinä vaiheessa kun tuo on mahdollista. eli pienimmät nukkumassa ja isommatki jo omissa huoneissaan.
Mutta joo pitää viel kattoa kun mies tulee.
Jos menis nyt laittaan ees nuo tiskit koneeseen..[/QUOTE]

Miksei sitä voi tehdä nyt ihan päiväsaikaan? Voihan se leffakin olla koko perheelle sopiva?

Yhteistyössä