meikkivoiteesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mir
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mir

Vieras
tällä hetkellä käytän Maybellinen Pure.Liquid Mineral meikkivoidetta sävy Ivory 010 ja muuten on ollut hyvä,mutta naamani alkaa kovasti kiiltämään hetken päästä ja puuteria siis menee paljon. osaatteko suositella meikkivoidetta joka sopisi ihooni? on tosi vaikeeta mennä ostamaan ja kokeilemaan koska ovat tosi kalliita muutenkin enkä haluaisi ostaa kokeilumielessä mitään "epävarmaa" hih :D ja kun näissä meikkivoiteissa on eri merkeissä eri sävyt nimiltään niin oisko jotain ehdotuksia mitä voisin nyt seuraavan kerran ostaa kun tosiaan nyt tuo sävu on se ivory 010.. auttakaa mua :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lumene natural code Matt makeup.. Ei kyllä oo peittävä, mutta ei ainakaan mulla rupee naama kiiltämään.

joo,en kyllä mitään kovin peittävää tarviikaan kun iho ihan suhteellisen hyvässä kunnossa,mutta toi kiiltäminen vaan häiritsee. täytyy vaikka sitä kokeilla seuraavaks :) onko siinä miten ne sävyt? kun nyt tuo 010,niin mikä se sävy sit tolla Lumenella on..?

Estee Lauder : Double Wear Light Stay-In-Place Makeup

30ml maksaa 36 ?, hieman kallis, mutta todella riittoisa
ei tarvitse läträtä vaan levittyy hyvin niin sienellä kuin sorminkin laitettuna.
Pysyy hyvin ja pitkään. Olen vuosien varrella kokeillut monet
meikkivoiteet ja viimein olen löytänyt sen oikean.

Yhteistyössä