Meikkivoide pintakuivalle,herkälle sekaiholle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpme

Vieras
Onko mitään meikkivoidetta,joka sopisi moiselle iholle? Mattamainen meikkivoide ei sovi-> tuntuu aivan liian kuivalta naamaan. Ihan kuivanihon meikkivoide ei sovi-> liian rasvamaisen näköinen.
Ihollani alkaa näkymään jonkin verran juonteita ja tuntuu,että kaikki meikkivoiteet ne tuo selvemmin esiin.

Mitä kokeilisin? Kokeiltu on lumenen useammat,grimasin,maybelin monet...jne.

Itse löysin piiiiiitkän etsinnän ja turhien ostojen jälkeen Avonilta hyvän.....Nimeä en muista mutta pullo maksoi 12,90 ja on erittäin riittoisa kun tulee sopiva määrä pumppupullosta. Siinä oikein mainittiin että se on pintakuivalle ja kuivahkolle iholle....ei tönkkää yhtään. Voin kyl kattoo sen sulle avonin sivuilta jos haluat

Alkuperäinen kirjoittaja The Lady:
Mulle sopii Maybellinen Wonder finish, ja on pintakuiva sekaiho, herkkä. Suosittelen :wave:

Mulla maybellinen matta mousse, ja iho on pintakuiva muta posket nenän vierestä helposti rassvoittuvat. Sopii hyvin ainakin mulle, eikä oo kuivattan tms, kun joistakin meikkivoiteista ja puutereista on tullut pikkunäppylöitä.
Puuterina mulla on Lumene.

Harmittaa vain, kun tykkään tuosta vaahtomeikkivoiteesta, ja se purkki kestää tosi kauan, mutta meybelline on lorealin tytäryhtiö ja ne testaavat eläinkokeilla :(

Yhteistyössä