R
Rumilus
Vieras
Minulla on suht paljon peitettävää kasvoissa esim.punoitusta paikoitellen,pisamia,tummat silmänaluset ym.Pisamia ei tietysti kokonaan saa piiloon,mutta edes osa..
Olen käyttänyt 10 vuotta jo MaxFactorin lasting performance meikkivoidetta,sävy 100 eli vaalein. Ongelmakohtiin Lumenen peitepuikkoa ja päälle Lumenen puuteria,sävy 1 eli vaalein.
Olen hyvin vaaleaihoinen,myös hiukset ovat vaaleat.
Nyt mietin että olisiko markkinoilla ´parempia´ tuotteita? Näiden lisäksi olen joskus kokeillut vain jotain Avonin halpismeikkejä,eivätkä tietysti toimi...
Googlettamalla löytyi meikkivinkkejä,jossa mm.kerrottiin irtopuuterin olevan ehdoton meikkivoiteen päälle,kivipuuteri siis vain meikin korjailuun.
Itse olen käyttänyt tuota Lumenen kivipuuteria koko ajan.
Haluaisin ihosta mahd.´täydellisen´ ,muista meikkituotteista voin kyllä tinkiä!
Ehdotuksia? En ihan summamutikassa uskalla mitään ostella.
Tosiaan peittävä saa olla kun synnyinlahjana en kaunista ihoa saanut : (
Olen käyttänyt 10 vuotta jo MaxFactorin lasting performance meikkivoidetta,sävy 100 eli vaalein. Ongelmakohtiin Lumenen peitepuikkoa ja päälle Lumenen puuteria,sävy 1 eli vaalein.
Olen hyvin vaaleaihoinen,myös hiukset ovat vaaleat.
Nyt mietin että olisiko markkinoilla ´parempia´ tuotteita? Näiden lisäksi olen joskus kokeillut vain jotain Avonin halpismeikkejä,eivätkä tietysti toimi...
Googlettamalla löytyi meikkivinkkejä,jossa mm.kerrottiin irtopuuterin olevan ehdoton meikkivoiteen päälle,kivipuuteri siis vain meikin korjailuun.
Itse olen käyttänyt tuota Lumenen kivipuuteria koko ajan.
Haluaisin ihosta mahd.´täydellisen´ ,muista meikkituotteista voin kyllä tinkiä!
Ehdotuksia? En ihan summamutikassa uskalla mitään ostella.
Tosiaan peittävä saa olla kun synnyinlahjana en kaunista ihoa saanut : (