MEIKKAUS VINKKEJÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirpaleina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sirpaleina

Jäsen
23.04.2010
533
0
16
Mä en osaa enää meikata yhtään, lapsen syntymän jälkeen on vain jotenkin unohtanut kaikki kikat...

Mulla on sinivihreät (+mustuaisen ympärillä ruskeaa!! eli tosi sekalaisen väriset) silmät, silmän malli on suuri ja pyöreä, luomet kevyet, pitkät vaaleat ripset. Silmämeikkiin siis tarvisin jotain vinkkejä. Haluaisin, että silmäni näyttävät vähän tummemmilta ja "kissamaisilta", nykyään kun onnistun meikkaamalla saamaan silmistäni vain enemmän pyöreän näköiset ja näytän ihan vamppyyrilta tai humanoidilta :laugh:

Ihon väri aika kalpea, hieman punoittava... Luomuhiustenväri ihan blondi, mutta nykyään tumma...

muoks. kasvot ovat sydämmenmalliset/pyöreä...

voit koittaa tehdä "kissamaista" silmämeikkiä jatkamalla rajausta hieman silmän yläkulmasta. Tummuutta silmiin saa tehokkaasti luomivärillä muttei kannata koko luomelle levittää vaan pitää muistaa sääntö mitä lähempänä silmänurkkaa (nenää) sitä vaaleampi, mitä kauempana sitä tummempaa. Kuitenkaan ei kannata käyttää kuin muutamaa väriä. Myös kannattaa hankkia kokoa suurempi sivellin kuin se jolla levität itse värin. Tällä siveltimellä saat hennolla pyörivällä liikkeellä häivytettyä luomiväriä luonnollisemmaksi. Toivottavasti näistä oli minkäänlaista apua =)

Yhteistyössä