Meikkasitko synnärillä?

Mä en todellakaan, edes pois lähtiessä... mutta on niitä äitejäkin näkynyt, jotak täydessä tällingissä sairaalassa loikovat :D eipä se mua häiritse, ihailtavaa sellainen viitseliäisyys tai turhamaisuus... :D

vieras
En todella, kosteusvoide riitti. Hiukset sentään sitasin kiinni ihan oman mukavuuden takia. Häilyy muuten pitkin naamaa ja kutittaa. Ketä varten siel pitäs meikata??

En meikannut en, vaikka sairaalassa mukana oli täysin varusteltu meikkipussi ja aikomus oli aina näyttää hyvältä :LOL: :LOL: kotiin lähteissä laitoin puuteria ja ripsaria, mietin vaan miksi, kun suoraan autoon ja autolla pihaan :D

porkkana
joo meikkasin jonkin verran. joskus oon laittanu ripsaria ja puuteria, en mitään kauheeta pakkelia mut jotain kuitenkin. mä meikkaan kotonakin vähän joka päivä ja se tuntu sairaalassakin ihan kivalta, piristävältä.

Mä meikkasin lähtiessä mutta kyllä mä hyvin ymmärrän jos joku siellä ollessaankin haluaa meikata. Nimenomaan niiden "epparihaavojen ja peräruiskeiden" (niinku joku aiemmin mainitsi) takia haluais tuntea olonsa vähän enemmän inhimilliseks. Mä olin tosi väsyny enkä oikeen jaksanu mitään sellasta.

Yhteistyössä