meikkaatko ihan joka ikinen päivä

vierailija
En, en edes osaisi. Joskus laitan ripsiväriä ja huulipunaa. Viimeksi minut on meikattu kunnolla 20 vuotta sitten omiin häihini. Mies sanoi että se ei sopinut minulle, mutta ymmärsi että se näytti valokuvissa paremmalta.
 
vierailija
Viimeksi taisin meikata kolme vuotta sitten kälyn häihin. Turha kuormittaa itseään kemikaalilla, toivoisin näkeväni enemmän meikittömiä naisia jotta asiasta tulisi normaalimpaa. Nythän kenenkään ei tosin tarvitse meikata kun maski peittää puolet naamasta ja aurinkolasit toisen puolen :D
 
Laitetaan ketjuun yksi miesvastauskin. Olen meikannut elämässäni tasan yhden kerran, silloin oli kysymys naamiaisasusta. Kovin vaikeaa kun kokemusta ei ollut, mutta lopputulos täytti tehtävänsä.
 
vierailija
Kyllä meikkaan joka päivä, vaikka en kävisi edes ulkona, Olen jo varttuneempi nainen, joten iho on menettänyt kuullauttaan. Lisäksi olen vaalea ja aika kalpea ja väritön. Kasvojen piirteet Ovat hyvät, joten meikillä saan itseni hyvännäköiseksi. Meikit on halpoja nykyään ( essence esim), ei tarvii olla kalliita nykyään. Vähäiselläkin meikillä voi saada ihmeitä aikaan. Hiukset ovat tärkeät ulkonäön kannalta. Niden pitää olla terveet ja puhtaat.. Hampaat vaikuttaa myös, ja hymy. Huonot hampaat pilaavat koko ulkonäön vaikka olisi kuinka kalliit meikit naamassa.
 
vierailija
Nyt etätyöaikana en meikkaa joka päivä. Kulmaväriä kyllä laitan kauppaan mennessäni, en tiedä miksi :D Mutta töihin, siis ihan paikan päälle mennessäni meikkaan aina, ripsiväriä ja kulmaväriä ja huulipunaa.
On kiva välillä vähän laittautua. :)
 
vierailija
Kyllä meikkaan päivittäin, ilman meikkiä näytän Sairaalasta karanneelta kuolemansairaalta potilaalta. Meikki myös hoitaa ihoa, koska meikit alle pitää laittaa aina kosteusvoidetta. Sitten vähän BB-voidetta ja kiinnitys puuterilla. Kulmakarvat ojennukseen ja huulikiiltoa huulille. Puhtaus on kaiken A ja O Tärkeintä on loppujen lopuksi Sisäinen Kauneus !
 
vierailija
Ennen vanhaan meikkaaminen oli syntiä nykyään evankelistatkin (naiset) meikkaavat ja tälläävät. Onhan se mukavampi katsoa huoliteltua ja hyvännäköistä saarnaajaa, oli sittenmies tai nainen. Meikki ei saa olla liian räikeä, se näyttää mauttomalta. Meikkaaminen on itse asiassa taidetta. Sen pitää olla huomaamaton ettei näytä liian " maalatulta".
 
vierailija
Ehostamisen päätarkoitus on juurikin ehostaa ei peittää, ei korostaa liikaa, tuoda kasvojen hyviä puolia esiin ja häivyttää ongelmakohtia. Ennen puhuttiin päivämeikistä ja kuvausmeikistä, joilla on huikea ero. Valitettavasti näkee paljon tällaisia kuvausmeikkejä arjessa vaikka ei ole kirkkaita valonheittimiä, kasvojen ei tarvitse erityisesti erottua kuin näyttelijöiden näytelmässä eikä kyseessä ole mikään muotikuvaus. Onhan se juhlavampaa ehostaa paremmin erityistilaisuuksia varten kun tällätä kasvonsa päivittäin koska silloin muutosta ei näe.
 

Yhteistyössä