Meikkaajille kysymys, meikkivoiteesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blondi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blondi

Vieras
Kumpi meikkivoide parempi kuivalle iholle joka alkaa nopeasti kiiltämään: maybelin (tullut joku uusi meikkivoide joka kestäisi 48h, kestää hikoilua ym) vai isa dora (uusi meikkiviode jossa auringon suojakertoin 30) ?
vai olisko jotain muuta parempaa??

Blascoa on kokeiltu ja se kuivattaa ihoa... make up storen meikki jää ihon juonteisiin ja uurteisiin inhottavasti. lumene, lorea, max faktor ym kokeiltu

Nestemäiset voiteet on hyviä kuivalle iholle. Noista ko. marketti merkeistä en osaa sanoa, suosittelen kyllä selektiivisiä meikkisarjoja. Uskon että Clarins on oikeasti hyvä, Biothermilläkin voisi olla jotakin sun ihotyypille sopivaa.

Mulla ei kyllä ole hirveän kuiva iho, mutta punoittava ja rasvainen, eli kiiltämään kyllä alkaa. Ja oon käyttänyt pitkään MaxFactorin Lasting Performance meikkivoidetta, en tiedä oletko jo sitä kokeillut MaxFactorilta? Tuo ei kuitenkaan ole mun mielestä mitään kuivattavaa, että voisi sopia kuivallekin/pintakuivalla iholle. Se on aika peittävää, ja mulle hyvä kun välillä on finnejä tai punoituskohtia niin tuo käy ihan mulla peitevoiteestakin kun laittaa paksummin niihin kohtiin. Sitten puuteria vain, niin ei ala niin herkästi kiiltämään. Oon välillä kokeillut muita mainoksen uhrina tai kesällä kun on tuntunut etten löydä oikeaa sävyä tästä, mutta aina palannut tähän merkkiin. Mulle tällä hetkellä paras.

l29l51l52l649l658_main.jpg

Jos tarkoitat tätä meikkivoidetta, niin mä ylistän tätä tuotetta! Oikeesti! Mulla on aina ollu kuivaiho nenästä ja poskista ja tää on pitänyt mun ihon hyvänä :)

Lancomen Photogenic on PARAS.

Peittävä meikkivoide, mutta silkkimäisen kevyttä, sen levittäminen tasaisesti on helppoa koska se on kuin maitoa. Todella hyvä tuote.

Hintaa sillä on jonkinverran, mutta toisaalta lasipötkilö kestääkin jonkin aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kuulostais siltä että sulla on rasvainen pintakuiva iho.
Kosteuttavia tuotteita!

kosmetologin mukaan kuiva iho, joka yrittää korjata tilannetta tuottamalla rasvaa yli tarpeiden eli iho alkaa kiiltämään.....

nyt käytössä syvä kosteuttavat ihonhoito tuotteet