meikittömyys. mitä mieltä esim. naisista, joilla facessa meikitön profiilikuva?

• Viestiketjun aloittaja "havupuu"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mulla on meikitön kuva, mutta ihan hyvä kuva se on. Sattui vain tulemaan hyvä kuva ulkona ja taustakin hieno. Olen itsestäni sitä mieltä, että liian laiska meikkaamaan :)

"vieras"
Heidän oma tyylinsä? Jos normaalisti aina meikit päällä oleva laittaa itsestään meikittömän kuvan profiilikuvaksi, ajattelisin, että kerjää huomiota ja odottaa photoshopattuun meiköttämään kuvaan "et tarvitse meikkiä, olet niin kaunis tms.".

Jos taas ihminen aina meikittä, niin se on hänen tyylinsä ja hän todennäköisesti ei meikkaa mitään profiilikuvaa varten.

Jos taas on ihminen, joka on meikit päällä välillä, välillä ei meikkiä. Eli hänelle ihan perus olla ihan ilman meikkiä myös, en ajattelisi mitään.

En ajattele että ihminen on hullu, rohkea tai välinpitämätön tai laiska jos ei meikkaa. En itekään meikkaa nykyään kovin usein, varsinkaan kesällä. Haluan ihoni säilyvän kauniimpana enkä tiedä miksi meikkaisin vaikka kauppaan tai pihalle lasten kanssa. Jos lähden kaupungille, meikkaan kyllä vähintään silmät ihan omaksi ilokseni. Näytän kuitenkin omasta mielestäni paremmalta meikit päällä ja on välillä kiva näyttää laitetulta.

Voi kauhistus :O itse en ole käyttänyt mitään meikkiä sitten teini-iän, ainoastaan ripsiväriä laitan aamuisin.Tietääkseni en ole hullu, välinpitämätön enkä laiska.:rolleyes: Mies tykkää musta meikittömänä, tosin se ei ole syy miksi en meikkaa.

• Tykkää
Reactions: lörppö
ei oo
Ei oo meikkiä, enkä kiinnitä toisten meikittömyyteen huomiota. Siihen kyllä kiinnitän huomiota, jos jollain on tosi tyrkkykuva. Eli niihin ylimeikattuihin kyllä huomio kiinnittyy.

"vieras"
En mitään kummempaa. On mullakin meikittömiä kuvia siellä ei tosin profiilikuvina ainakaan kovin läheltä otettuja. Näytän paremmalta meikillä, joten mieluummin olen edukseni profiilin kuvassa.

"vieras"
Mitä mieltä... siis missä mielessä? Jos puhutaan vain siitä, mikä näyttää hyvältä, niin monet on ilman meikkiä kauniimpia kuin jotkut toiset meikattuina. Ja jos ei yleensäkään meikkaa, niin mitäs pahaa siinä on, että haluaa näyttää samalta kuvissakin?

pilipali
Mä en edes muista onko mulla facebookin profiilikuvassa meikkia vai ei. Eikä muiden meikittömät kuvat minussa herätä kummempia tunteita. Ehkä sitten, jos joku ihminen jota en koskaa ole nähnyt ilman meikkiä, laittaisi meikittömän kuvan niin voisin kummastella.l

[QUOTE="vieras";28480147]Mitä mieltä... siis missä mielessä? Jos puhutaan vain siitä, mikä näyttää hyvältä, niin monet on ilman meikkiä kauniimpia kuin jotkut toiset meikattuina. Ja jos ei yleensäkään meikkaa, niin mitäs pahaa siinä on, että haluaa näyttää samalta kuvissakin?[/QUOTE]

ja jotkut on rumia sekä ilman meikkiä et meikin kanssa :rolleyes:

Sh
Kaikki ei näytä ilman meikkiä hyvältä ja jos iho on huono, on näppyjä, punoittaa ja lookki on muutenkin harmaa niin ajattelen että eikö kannattaisi vähän laittaa itseään. Mutta eipä muiden meikit/meikittömyys silti vaikuta mun elämään milläänlailla. Itse meikkaan lähikauppaa pidemmälle lähtiessä.

lucifer
En meikkaa itsekään miksi siis miettisin muiden meikkaamattomuutta tai meikkaamista, tosin joskus tulee kiinnitettyä huomiota järkyttäviin sotamaalauksiin ja mietittyä onko henkilä katsonut ulos lähtiessään peiliin vai ei.Muuten asia on täysin yhdentekevä.

• Tykkää
Reactions: Zucchini
"Gradu"
Olen yllättynyt miten moni ei meikkaa! Omassa kaveripiirissäni ei suosita sotamaalauksia, mutta kyllä jokainen jotain meikkiä laittaa, edes meikkivoidetta ja ripsaria jos johonkin lähtevät.

"vieras"
Päätin etten lue yhtäkään kirjoitusta ennen vastaustani, jottei ne vaikuta tähän mielipiteeseen. Elikkäs:

On poliittisesti erittäin epäkorrektia tuomita meikittömyydestä. Se on luonnollista ja kaunista. Vain pinnalliset meikkaa.

Ugh! Olen puhunut. Nyt voin hyvillä mielin mennä lukemaan profetiani täyttäviä kirjoituksia ylhäältä päin. Tosiasiahan on se, että aika moni ei julkisesti halua esiintyä meikittä ja pitää sellaisia ihme viherpiiperoina. Mutta kuten profetiassani julistin, sen sanominen ääneen on poliittisesti epäkorrektia. Ja nyt lukemaan :)

Yhteistyössä