Meikistä oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vierailija"

Vieras
Onko muilla tullut meikeistä oireita, millaisia? Kävin kosmetologilla meikattavana ja silmät rupesivat vuotamaan meikkauksen jälkeen. Miten äkkiä teillä on mennyt allergia oireet ohi.

monesti irtopuuteri pöllyää ja menee helposti silmiin ja silmät ärtyy..käyttikö kosmetologa varmasti täysin uutta ripsiväriä ja laittoi sen sinulle erillisellä harjalla?? silmätulehdukset leviää helposti ripsiväreistä. Itse ammattilaisena tulee noi jutut mieleen.

monesti irtopuuteri pöllyää ja menee helposti silmiin ja silmät ärtyy..käyttikö kosmetologa varmasti täysin uutta ripsiväriä ja laittoi sen sinulle erillisellä harjalla?? silmätulehdukset leviää helposti ripsiväreistä. Itse ammattilaisena tulee noi jutut mieleen.
Kysyisin sinulta ammattilainen, miten suhtudut meikkien säilöntäaineisiin yms. kun niitten haitoista on pitkät listat. Voiko niiten satunnaisesta käytöstä saada vaikka miten vakavia sairauksia?

[QUOTE="vierailija";23356719]Kysyisin sinulta ammattilainen, miten suhtudut meikkien säilöntäaineisiin yms. kun niitten haitoista on pitkät listat. Voiko niiten satunnaisesta käytöstä saada vaikka miten vakavia sairauksia?[/QUOTE]

ei noiden satunnaisesta käytöstä kyllä luulisi mitään vakavaa tapahtuvan.Suuret kosmetiikka firmat ovat alkaneet jo jättää parabeeneja pois ja silloin tuotteissa lukee paraben free,loppuviimein parabeenit aiheuttaa aika vähän allergoita ja ainahan voi siirtyä luonnon kosmetiikkaan joka ei sisällä minkaanlaisia säilöntäaineita..

Mulla tulee herkästi oireista meikeistä. Iho ja silmät alkaa kutiamaan ja punoittamaan. Nyt viimeisin kokeilu on onnistunut. Ostin gosh:n meikkivoiteen, puuterin, luomivärin ja ripsarin, ja hellurei, ei mitään oireita!

Yhteistyössä