meikäläinen taitaa olla viimenen oljenkorsi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätävara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätävara

Vieras
Ainakin yhdelle kaverille. Kun aina pyytää bilettämään kauheen pienellä varoitusajalla. Esim, tänäänkin klo 19.00. Varmaan jo kaikki muut pyytänyt ja kun ei ketään muuta saanut niin meikäläisele sit viestiä.

En mä nyt niin tyhmä oo miltä näytän. ;)

Kyllähän se väkisinkin on jo päivällä tiennyt, että saa lapset hoitoon. Ei sit voinut aikasemmin pyytää. eli hätävara oon.
Arvaas lähinkö no en!!! Enkä lähde jatkossakaan.

Höh, mä en tuollaista viitsisi edes miettiä. Lähtisin seuraksi jos itsellä mieli tekisi. :)

Onhan kaveri saattanut ajatella vaikka viettävänsä koti-illan ja sitten muuttanutkin mieltään? Tai joku kaveri perunut lähtönsä?

jännä kun näin käy joka kerta. Että mitäs tästä voi muutakaan päätellä. Mä jaksan kyllä aatella.

Sen verran kyllä itseäni kunnioitan. Että rupea jämä kaveri olemaan kun muitakaan ei ole. vähän niinkun hän heittäs luun ja mä juksen sen perässä läähättäen ei kiitos.

No ei se mun mielestä mitään perässä juoksemista ole, jos lähdet silloin kun itsekin haluaisit lähteä. Mutta mitään velvollisuutta ei tietenkään ole. :) Voithan sanoa kaverille ettet tykkää lähteä näin lyhyellä varoitusajalla ja että kysyy ensi kerralla aikaisemmin.

Sanottu :) jo aikoja sitten. Eipä mua ees kiinnosta lähteä, kun oon jo yöpukeissa. Päivällä ois saattanut kiinnostaakkin jos ois tiennyt. eipä tullut kutsua ei.

Yhteistyössä