Meijän Neiti <3 (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Verenpisara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana! Mulla on ollut aivan samannäköinen poika! Oli kyllä mainio tyyppi, rakasti olla sylissä ja juoksi aina vapaana ja osasi fiksusti tehdä tarpeensa häkkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihana! Mulla on ollut aivan samannäköinen poika! Oli kyllä mainio tyyppi, rakasti olla sylissä ja juoksi aina vapaana ja osasi fiksusti tehdä tarpeensa häkkiin.

Tästäkin taitaa tulla oikee sydäntenvalloittaja ja fiksu tapaus. Nyt päätti kuitenkin ottaa vessalaatikon makuupaikaks :D Mutta opetellaan pikku hiljaa asioita tässä sitten kunhan ensin on kotiuduttu kunnolla. Alkaa pikkuhiljaa jo luottamaan minuun vaikka arasteleekin välillä.

:heart: :heart: :heart:

No ei ole häävi.. Mun mielestä kanit pitäisi hävittää maailman kartalta, susien ruoaksi korkeintaan kelpaavat - eivät ihmisen lemmikeiksi tai kaupunkiympäristöön citykaneiksi. Että pataan vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ole häävi.. Mun mielestä kanit pitäisi hävittää maailman kartalta, susien ruoaksi korkeintaan kelpaavat - eivät ihmisen lemmikeiksi tai kaupunkiympäristöön citykaneiksi. Että pataan vaan.

No se onkin sun mielipitees ;)

Sun pitänee sit noi meidän rusakot tosta metiköstä kans syöttää susille. Nehän on kans citypupuja :laugh:

on kyl sulonen :heart: Meille muuttaa kans täs lähiaikoina pari pupupoikaa, toinen on kans luppakorva,mut paljon "äijämäisempi"kuin tuo, mitä kuvan siittä oon nähny :D

Yhteistyössä