V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Aha. Ja aloituksen pointti oli...?
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Tutun 1 v tytön herkkuja on homejuusto ja oliivit!
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Edelleenkään en tajua, miksi pitää tehdä aloitus siitä, mitä viisivuotias tyttö juuri nyt syö.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Tutun 1 v tytön herkkuja on homejuusto ja oliivit!
Ei sitten suolaisempaa "herkkua" ole löytynyt...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Aha. Ja aloituksen pointti oli...?
Mieti sitä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Edelleenkään en tajua, miksi pitää tehdä aloitus siitä, mitä viisivuotias tyttö juuri nyt syö.
Minä taas en tajua miksi sinä olet täällä palstailemassa!
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol::xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Edelleenkään en tajua, miksi pitää tehdä aloitus siitä, mitä viisivuotias tyttö juuri nyt syö.
Siksi olen täällä, että voin keskustella asioista jotka ovat keskustelemisen arvoisia. Se, että joku viisivuotias puputtaa juuri jotain, ei mielestäni ansaitse olla keskustelun aiheena.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:Edelleenkään en tajua, miksi pitää tehdä aloitus siitä, mitä viisivuotias tyttö juuri nyt syö.
Siksi olen täällä, että voin keskustella asioista jotka ovat keskustelemisen arvoisia. Se, että joku viisivuotias puputtaa juuri jotain, ei mielestäni ansaitse olla keskustelun aiheena.
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol::xmas:
Ei tästä nyt kovin suurta tappelua aikaansaada, keksitäänkö yhdessä mehevämpi aihe?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:Ap varmaan odotti että kaikki sanoisi suureen ääneen VAU, EI MEIDÄN LAPSET VAAN SUOSTU SYÖMÄÄN MUUTA KUIN NAKKEJA JA LIHAPULLIA MUUSSIN KERA. Johon ap sitten olisi saanut vastata että "no meillä on lapset opetettu pienestä pitäen syömään monipuolisesti ja erikoisetkin herkut kelpaa, kun ei olla tuputettu pelkkiä nakkeja ja lihapullia". Ja sitten kaikki olis ollu ihan että vau aapee, sä oot niinku sairaan hyvä äiti!
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol::xmas:
Ei tästä nyt kovin suurta tappelua aikaansaada, keksitäänkö yhdessä mehevämpi aihe?![]()
Kyllä täällä on saatu pienemmistäkin asioista tappelua aikaiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:Ap varmaan odotti että kaikki sanoisi suureen ääneen VAU, EI MEIDÄN LAPSET VAAN SUOSTU SYÖMÄÄN MUUTA KUIN NAKKEJA JA LIHAPULLIA MUUSSIN KERA. Johon ap sitten olisi saanut vastata että "no meillä on lapset opetettu pienestä pitäen syömään monipuolisesti ja erikoisetkin herkut kelpaa, kun ei olla tuputettu pelkkiä nakkeja ja lihapullia". Ja sitten kaikki olis ollu ihan että vau aapee, sä oot niinku sairaan hyvä äiti!
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meidän lapsi syö ihan kaikkea paitsi kananmunia ja raakaa sipuliaCatfight
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Meidän lapsi syö ihan kaikkea paitsi kananmunia ja raakaa sipuliaCatfight
![]()
Mutta meidän syö myöskin kananmunia avokadon ja katkarapujen lisäksi!