Meidän viisi vuotias tyttö syö nyt parhaillaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Tutun 1 v tytön herkkuja on homejuusto ja oliivit!

Ei sitten suolaisempaa "herkkua" ole löytynyt...

No joo, tuskinpa puputtaa päivittäin, tai edes viikoittain.
Kyllä mäkin annoin siskon 1 veen maistaa homejuustoa, ja tykkäsi kyllä. MAM-MAM oli tytön kommentti (eli nami-nami)! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauliina:
Edelleenkään en tajua, miksi pitää tehdä aloitus siitä, mitä viisivuotias tyttö juuri nyt syö.

Minä taas en tajua miksi sinä olet täällä palstailemassa!

Siksi olen täällä, että voin keskustella asioista jotka ovat keskustelemisen arvoisia. Se, että joku viisivuotias puputtaa juuri jotain, ei mielestäni ansaitse olla keskustelun aiheena.

Edelleenkään en tajua, miksi pitää tehdä aloitus siitä, mitä viisivuotias tyttö juuri nyt syö.

Siksi olen täällä, että voin keskustella asioista jotka ovat keskustelemisen arvoisia. Se, että joku viisivuotias puputtaa juuri jotain, ei mielestäni ansaitse olla keskustelun aiheena.

Hejdå!

Ap varmaan odotti että kaikki sanoisi suureen ääneen VAU, EI MEIDÄN LAPSET VAAN SUOSTU SYÖMÄÄN MUUTA KUIN NAKKEJA JA LIHAPULLIA MUUSSIN KERA. Johon ap sitten olisi saanut vastata että "no meillä on lapset opetettu pienestä pitäen syömään monipuolisesti ja erikoisetkin herkut kelpaa, kun ei olla tuputettu pelkkiä nakkeja ja lihapullia". Ja sitten kaikki olis ollu ihan että vau aapee, sä oot niinku sairaan hyvä äiti!

Sehän onkin vain yksi mielipide monien joukoss, eikä tarkoita loppujen lopuksi sitä että se olisi ainoa oikea. Jollekin tää aloitus voi olla päivän pelastus :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:
Ap varmaan odotti että kaikki sanoisi suureen ääneen VAU, EI MEIDÄN LAPSET VAAN SUOSTU SYÖMÄÄN MUUTA KUIN NAKKEJA JA LIHAPULLIA MUUSSIN KERA. Johon ap sitten olisi saanut vastata että "no meillä on lapset opetettu pienestä pitäen syömään monipuolisesti ja erikoisetkin herkut kelpaa, kun ei olla tuputettu pelkkiä nakkeja ja lihapullia". Ja sitten kaikki olis ollu ihan että vau aapee, sä oot niinku sairaan hyvä äiti!

Veit sanat suustani, juuri näin tarkoitin. Taidat olla aikas fiksu tyyppi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hohhoijaa:

Mun mielestä sairaan makee äiti kuulostaisi hauskemmalta, mutta tässä tuskin haettiin huumoria? :D

Yhteistyössä