Meidän vauva täyttää pian 4kk ja nukkumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja d
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

d

Vieras
tullut todella levotonta :(
Tuntuu että kaipaisi melkein koko ajan tissiä suuhun.
Onko tämä joku 'eroahdistus' vaihe vai onko tuo nälkäinen koko ajan? Ei syö kovin paljon mutta tahtoo lussutella tissillä nukkuessaankin. Tuttia ei suostu syömään.
Tähän asti on kasvanut ihan hyvin, 4kk neuvola vasta parin viikon päästä.

Tiheän imun kausi? Mulla samanikäinen ja alusta asti on nukunut yönsä heräämättä paitsi nyt kolme edellistä yötä syönyt kolmesti yössä. Kyllä se siitä taas tasoittuu, luulisin.

meillä ollut kanssa jossain vaiheessa 2-5kk välillä sellainen jakso jos en ihan väärin muista niin 2viikkoa että vauvat söi lähes tunnin välein joka yö ja tuntui ettei saanut nukuttua kuin sen verran että silmät kii ja uudelleen auki !
sitten se yhtäkkiä vain loppui ja söivät vain 2-3krt yössä. yösyönti väheni kerta kerralta n.6kk söi vielä 2-3krt / yö ja 10kk 2krt ja 10kk-1v4kk vielä söi vähän maitoa kerran yössä n.1.5v tainnut jäädä syönnit vasta pois.

Vauva on tähän asti, oikeastaan koko ikänsä, syönyt 2-3 kertaa yössä. Joskus harvoin on saattanut syödä 4 kertaa, ja vielä harvemmin on syönyt vain kerran.
Tuo 3 kertaa taitaa olla aika sellainen normaali. Ja nämä siis yön aikana. Päivisin olen antanut silloin kun on siltä vaikuttanut enkä koskaan tajunnut mitenkään laskea että kuinka usein syö tai monta tuntia on syöttöjen välissä.
Mutta nyt tuntuu että parina iltana ei halua enää edes syödä mutta tahtoo imeskellä tissiä että saisi nukutuksi.
Viime yön nukkuikin sitten meidän sängyssä kokonaan. Mutta syykin tähän imutteluun taisi löytyä... Tyttö on nuhainen :( Tuntui äsken kun itse nousin ylös myös aika lämpöiseltä, ties vaikka kuumettakin olisi :(

Yhteistyössä