Meidän tyttö 7v tulee saamaan valtavasti lahjoja, mutta monet niistä on käytännöllisiä ja edullisia. Mielipide näistä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
- Monster High -pehmonukke
- vihreitä kuulia (karkkeja siis)
- coca cola- ja fanta-huulirasvat
- pesusieni
- Hello Kitty -kylpyvaahto
- Hello Kitty -saippua
- Hello Kitty -pyyhe
- Hello Kitty -lakanasetti
- Oopsy Daisy -tyllihame
- jumpsuit-kokopuku
- vesivärit
- Play doh -muovailuvahasetti "hampurilaistehdas"
- hamahelmiä ja 1 uusi alusta niille
- lämpimät lapaset
- 1 peli pleikkariin
- 1 lautapeli
- Hubba Bubba -purkkapaketti
- lämmin talvipipo

Lisäksi tulee pari pakettia mummoloista ja kummeilta, se on yllätys mitä niissä on.

Riippuu varmaan paljon lapsesta. Varsinaisia leluja tuossa ei paljoa ole, ei enää leiki? Joku lapsi ei noita hygieniajuttuja oikein pidä lahjoina, toinen pitää.

Kivoilta kuulostaa, ja on minusta myös hyvä, että on noita päivittäin tarvittavia juttujakin lahjoissa. Itse ainakin aina saanut myös niitä ja ollut iloinen omista pesuaineista yms. On tässä nykyisessä materialistisessa maailmassa hyviä lahjoja nuo ja monipuolisia! Ja miksei muka purkkaa voisi pakettiin laittaa..

[QUOTE="vieras";27658569]Riippuu varmaan paljon lapsesta. Varsinaisia leluja tuossa ei paljoa ole, ei enää leiki? Joku lapsi ei noita hygieniajuttuja oikein pidä lahjoina, toinen pitää.[/QUOTE]

Leikki paljonkin, mutta leluja on jo vaikka muille jakaa...
Tykkää kovasti kaikesta Hello Kitty -aiheisesta ja on kaupassa ihaillut niitä pyyhkeitä ym.

Toi Monster High -nukke on tosi suuri toive, nimenomaan pehmona.
Oopsy Daisy -tyllihametta ja sitä kokopukua on toivonut molempia pitkin syksyä mun ostavan. Vesivärit on loppu ja siksi uudet pakettiin. Hubba Bubbaa tosiaan toivoi, oli joulupukin listassa :D samoin rakastamansa vihreät kuulat. Hamahelmiä päätin itse vaan ostaa, tykkää niillä tehdä ja noi on uusia värejä. Lämpimät lapset ja talvipipo tulee tarpeeseen. Play doh on ylläri, uskon tykkäävän kun tykkää askarteluista jne.

[QUOTE="...";27658587]Minusta tuossa on paljon! :O[/QUOTE]

Minustakin paljon... jopa ehkä liikaa? Toisaalta kun aloin noita vielä miettiä ja käydä läpi, niin en keksinyt mistä alkaisin niitä vähentämäänkään... Tosiaan onhan se niin, että pyyhkeet ja pesuaineet ja vaatteet voisi antaa muulloinkin kuin jouluna, mutta toisaalta on kivaa kun on paljon paketteja...

Mä kannatan käytännön lahjoja. Miksi ostaa vain pelkkiä leluja? Meillä pakettiin saattaa mennä pyyhkeitä, pussilakanaa, tänä vuonna isommalle lippis :)
Eli mukavat lahjat. Ja tuos purkkajutun voisin toteuttaa niin, että ostasin kaikkia makuja ja laittasin ne sit johonkin rasiaan :)

Mä toivoin pienenä karkkia, hiuspanta, sukkahousut ja sit joku lelu.... Aah niin vaatimatonta. Ja sitä pantaa vaan ei koskaan tullut! Jos lapsi toivoo jotain vaatimatonta, hubbabubba, niinpistäkää oikein nättiin kääreeseen. Ihana vanhempia!

kertoisitko mistä löysit tuon Oopsy Daisy mekon? Tykkään niistä myös mut olen ostanut vain briteistä.Täällä en ole löytänyt mistään.
Ja kivoilta kuulostaa lahjat!

[QUOTE="hei";27658859]kertoisitko mistä löysit tuon Oopsy Daisy mekon? Tykkään niistä myös mut olen ostanut vain briteistä.Täällä en ole löytänyt mistään.
Ja kivoilta kuulostaa lahjat![/QUOTE]

Pikku Helenestä tilasin jo aiemmin syksyllä joulua odottelemaan :)

[QUOTE="vieras ap";27658838]Niin, eikö sinusta esim. nämä?:

- coca cola- ja fanta-huulirasvat
- pesusieni
- Hello Kitty -kylpyvaahto
- Hello Kitty -saippua
- Hello Kitty -pyyhe
- Hello Kitty -lakanasetti
- jumpsuit-kokopuku
- vesivärit
- lämpimät lapaset
- lämmin talvipipo[/QUOTE]

Huulirasvat vain, jos niissä on oikeasti hyvät hoito-ja suoja-aineet eivätkä ole niitä makuhöttöjä.

pesuvälineet ja hello kitty-jutut voi katsoa käytännöllisiksi.

Jumpsuitista en ole varma, mihin tarkoitukseen se on? Ihan vain kotiasuksi? jos mitään kotiasuja, oikeassa koossa, ei ole, voinee senkin katsoa kait käytännölliseksi.

Vesivärejä en oikein miellä käytännön lahjaksi,jos siis ovat ihan vain perus parin euron setti, eikä esim. harrastukseen tarkoitetut.

Lapaset ja pipo voisi kuvitella olla jo, on tuolla vähän kylmä :D

Yhteistyössä