meidän tytöltä lähti tänään ensimmäinen hammas =) =) onko teillä käyny hammaskeiju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppis

Aktiivinen jäsen
07.04.2005
2 002
0
36
on sitä odotettukin heilunut jo muutaman viikon ja tänään se sitten tippui tyttö oli ihan täpinöissään.

sano piilottavanse sen illalla tyynyn alle jos hammaskeiju tulee ja just kun alkuviikosta kerroin että hammaskeijuja ei oo olemassakaan sitten torstain kaapo lastenohjelmassa tuli hammaskeiju josta tyttö tuli mulle sanoon et siinäs kuulit hammaskeijuja on olemassa... pöh..

joulupukkeja on mut hammaskeijuja ei oo =)

teidän eskarilaisiltahan on paljon lähtenyt kun me vasta ensimmäisestä iloinaan tyttö nyt 6v1kk

oon vähän nyt kahden vaiheilla mitä teen tuon hammaskeiju jutun kans eka olin sitä vastaan mutta kun tyttö puhuu hampaasta ja keijusta ja leikki itekin jo hammas keijua niin onkohan miten alla päin jos ei se kuitenkaan oo tullut.. tarvii mietiskellä..

meil lähti 5vuotiaalta 2 hammasta ja ny ku on 6 heiluu parihammasta,ja hammaskeiju meillä kävi.PAITTI ETTÄ MEIDÄN POIKA YRITTI REPIÄ loppuja hampaita suustaan että hammaskeiju kävis uudestaan :laugh: (sai pikkuauton tyynyn alle)

Meillä vasta heiluu mut ei ole vielä irronnut. Ihankos itsestään teidän lapsilta on noi hampaat irronneet vai ootteko "avittaneet" irtoamista mitenkään? Meillä kun on toi hammas heilunut jo pitkään mut ei vaan lähe irti, niin ja takana näkyy jo uutta hammasta. Pitäis vissiin hammashoitolaan ottaa yhteyttä tarviiko asialle tehdä jotain.

meillä lähti itekseen se heilu n. 2 viikkoo ja lopussa se oli jo ihan vinottain tossa edessä mut ei vaan lähteny vaik käskettiin tytön ite koittaa varovasti ottaa pois.
kunnes tänään aamulla ennen seittämää tuli mua herättämään ja näytti ku hammas oli lähteny oli ite heränny ja ihmetelly mikä kova suussa on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kai mä ny viitti sillai lapsia huijata uskomaan johonkin keijuihin???

nämä on joskus niitä asioita joihin lapset alkaa uskomaan halusi vanhemmat tai ei. En ole tyrkyttänyt mitään hammaskeijujuttua, mutta nuorin ilmoitti eka hampaan lähtiessä että hammaskeiju tuo euron... Se oli sentään vain markka vanhimman aikaan ja itseasiassa kun oikomishoidon vuoksi hampulääkäri napsi isoimman osan, niin ei montaa markkaa edes tuo lysti maksanut.

Yhteistyössä