Meidän terkkari (siltä puuttuu häveliäisyys geenit).. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lippis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lippis"

Vieras
Menin näymään lasten neuvolassa 5kk ikäisen ja 1½V:n kanssa. Lapset oli mitattu/punnittu jne ja odottelimme th:n luona lääkärille pääsyä. Olin selittäny miten vauva on vielä täysin rintamaidolla jne

th katsoo minua päästä varpaisiin ja kysyy

Mitäs teidän perheelle muuta kuuluu? vastaan et ihan hyvää, kevät töitä on tehty, ulkoiltu ja nautittu keväästä (eli hyvin ympäri pyöreä vastaus)

th: X ja Y:lle on tulossa pikku sisko tai veli?
mä: tå? ja katon kysyvästi
th: niin millon sinulla on laskettuaika?
mä: tuhahdan.. en mä ole raskaana
th: kääntyy pois ja jatkaa pienemmälle lepertelyä miten ihana vauva jne ja vilkuilee mun mahaa

Tänäänki kun nähtiin (on pari viikkoa siitä ku viimeks näimme) ensimäisenä katsoi minun mahaa ja sit tervehti.

Onhan minulla etureppua tiheiden synnytysten jälkeen enkä ole saanu vatsaa sileäksi vaik paino onkin alle sen painon mitä silloin ku aloin odottamaan nuorimaista.

Mut kertoo todella paljon meidän th:sta ja millaisen ilopillerin olemme saaneet

ei siinä mitään jos oikeasti ois kiinnostunu siitä mitä minulle ja meidän perheelle kuuluu, mut oli vain utelias... tai sit oli nähny jonkun samalla sukunimellä olevan äitiysneuvolan listalla (mikä nolo moka sekin)

oho, siis jos sulla on edellinen vasta 5 kk niin katsoo muka vatsaa ajatellen että siitä jo näkis että olet uudestaan raskaana... jos olisitkin raskautunut heti edellisen syntymän jälkeen niin sähän olisit max vasta alkuraskauden lopulla menossa. Eikä sillon vielä mahasta näe kukaan että odottaa.

Outo. Luulisi että on koneeltaan nähnyt sun odottavan jos on kehdannut sanoa. 5 kk vauvan äidillä harvemmin on maha pystyssä niin näkyvästi ainakaan vauvan takia.

Noooh... meidän terkka teki ihan kivan repäisyn: ex meni yhteisen lapsemme kanssa neuvolaan ja täti onnitteli uudesta tulokkaasta. Olin siis juuri soitellut ekaa neuvolakäyntiaikaa kun UUDEN miehen kanssa odotellaan vauvaa.

Outo. Luulisi että on koneeltaan nähnyt sun odottavan jos on kehdannut sanoa. 5 kk vauvan äidillä harvemmin on maha pystyssä niin näkyvästi ainakaan vauvan takia.

Noooh... meidän terkka teki ihan kivan repäisyn: ex meni yhteisen lapsemme kanssa neuvolaan ja täti onnitteli uudesta tulokkaasta. Olin siis juuri soitellut ekaa neuvolakäyntiaikaa kun UUDEN miehen kanssa odotellaan vauvaa.

tuo on kyl jo IHAN OIKEA MOKA!!! Mut toisaalta mistäpä ois voinu tietää et on ex

[QUOTE="Male";24046334]Th vaan yritti nätisti vihjailla että oot läski ja parisuhdekin voisi paremmin jos vähän tsemppaisit.[/QUOTE]

hyvin paljon mahollista!! Mut aika moni muuki 5kk ikäisen äiti kantaa etureppua vaik läski ei olekkaan!

Ainiin ja mul sattui olemaan farkkuhame päällä jos on sellainen resori vyötäröllä = äitiyshame

samainen terkkari oli kysyny kaverilta et käveleekö niiden 1v (vaik lapsi oli aikasemmin kävelly ympäri th:n huonetta) eli tuntuu ettei se rekisteröi mitä se näkee tai mitä sille sanoo..

[QUOTE="lippis";24046383]samainen terkkari oli kysyny kaverilta et käveleekö niiden 1v (vaik lapsi oli aikasemmin kävelly ympäri th:n huonetta) eli tuntuu ettei se rekisteröi mitä se näkee tai mitä sille sanoo..[/QUOTE]

Miten ihmeessä voit olettaa terkkarin muistavan jokaisen pennun kävelyt ja konttaukset kun se näkee päivässä 25 eri vaiheessa olevaa lasta?
Asennevammaiset äidit tod.näk. muistaa kyllä...

[QUOTE="vieras";24046392]Miten ihmeessä voit olettaa terkkarin muistavan jokaisen pennun kävelyt ja konttaukset kun se näkee päivässä 25 eri vaiheessa olevaa lasta?
Asennevammaiset äidit tod.näk. muistaa kyllä...[/QUOTE]

siis jos samalla käynnillä lapsi ensin kävelee th:n huoneessa ja tutkii paikkoja... mittausten jälkeen th kysyy käveleekö lapsi? ni sillon ei ole äidin asennevammasta kyse!

[QUOTE="vieras";24046438]Tarkasteleppa nyt vaan sitä omaa asennettasi, ihan vaikka peilin edessä.[/QUOTE]

jippiai jee.. vaik kuin vahtaan tuota mahaani ni ei se raskaus mahalta näytä edelleenkään.. läskiä se on

Yhteistyössä