L
"lippis"
Vieras
Menin näymään lasten neuvolassa 5kk ikäisen ja 1½V:n kanssa. Lapset oli mitattu/punnittu jne ja odottelimme th:n luona lääkärille pääsyä. Olin selittäny miten vauva on vielä täysin rintamaidolla jne
th katsoo minua päästä varpaisiin ja kysyy
Mitäs teidän perheelle muuta kuuluu? vastaan et ihan hyvää, kevät töitä on tehty, ulkoiltu ja nautittu keväästä (eli hyvin ympäri pyöreä vastaus)
th: X ja Y:lle on tulossa pikku sisko tai veli?
mä: tå? ja katon kysyvästi
th: niin millon sinulla on laskettuaika?
mä: tuhahdan.. en mä ole raskaana
th: kääntyy pois ja jatkaa pienemmälle lepertelyä miten ihana vauva jne ja vilkuilee mun mahaa
Tänäänki kun nähtiin (on pari viikkoa siitä ku viimeks näimme) ensimäisenä katsoi minun mahaa ja sit tervehti.
Onhan minulla etureppua tiheiden synnytysten jälkeen enkä ole saanu vatsaa sileäksi vaik paino onkin alle sen painon mitä silloin ku aloin odottamaan nuorimaista.
Mut kertoo todella paljon meidän th:sta ja millaisen ilopillerin olemme saaneet
ei siinä mitään jos oikeasti ois kiinnostunu siitä mitä minulle ja meidän perheelle kuuluu, mut oli vain utelias... tai sit oli nähny jonkun samalla sukunimellä olevan äitiysneuvolan listalla (mikä nolo moka sekin)
th katsoo minua päästä varpaisiin ja kysyy
Mitäs teidän perheelle muuta kuuluu? vastaan et ihan hyvää, kevät töitä on tehty, ulkoiltu ja nautittu keväästä (eli hyvin ympäri pyöreä vastaus)
th: X ja Y:lle on tulossa pikku sisko tai veli?
mä: tå? ja katon kysyvästi
th: niin millon sinulla on laskettuaika?
mä: tuhahdan.. en mä ole raskaana
th: kääntyy pois ja jatkaa pienemmälle lepertelyä miten ihana vauva jne ja vilkuilee mun mahaa
Tänäänki kun nähtiin (on pari viikkoa siitä ku viimeks näimme) ensimäisenä katsoi minun mahaa ja sit tervehti.
Onhan minulla etureppua tiheiden synnytysten jälkeen enkä ole saanu vatsaa sileäksi vaik paino onkin alle sen painon mitä silloin ku aloin odottamaan nuorimaista.
Mut kertoo todella paljon meidän th:sta ja millaisen ilopillerin olemme saaneet
ei siinä mitään jos oikeasti ois kiinnostunu siitä mitä minulle ja meidän perheelle kuuluu, mut oli vain utelias... tai sit oli nähny jonkun samalla sukunimellä olevan äitiysneuvolan listalla (mikä nolo moka sekin)