Meidän puudeli ei kyllä ole ihan viisas. Ainakin se on luonnosta vieraantunut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Siis oikeesti toi elukka kuolaa tosi harvoin. No nyt väänsin itseleni pikailtapalan heittämällä pannulle seesamiöljyä, sipulia, herkkusieniä, kaalia, soijakastiketta, pähkinöitä ja herneitä. Muutaman minuutin kuumennus, sambal olekia lisukkeeksi. Ja mulla on reisi ihan märkä ton koiran kuolasta |O Sanoin sille varmaan 10 kertaa, että TÄ-MÄ ON KAS-VIS-RUO-KAA. Mutta ei toi luupää tajua olevansa PETO ja lihansyöjä :headwall: :headwall: :headwall:

Meidän bokseri taas tulee aina epätoivoisena mun eteen istua nököttämään heti, jos syön mitä tahansa hedelmää tai vihannesta. Tai jos alkaa kuoria porkkanaa tai omenaa keittiössä niin heti saa seuraa... :D

Harmi, kun on niin monelle allerginen poika, niin ei uskalla antaa mitään muuta kuin omaa ruokaa. :(

Meillä koira kerjää aina kurkkua, tomaattia, porkkanaa, lanttua, kukkakaalia, keräkaalia ja ties mitä kun pilkon marsuille syötävää. :D

ot, mut mua jaksaa aina naurattaa toi sun nimitys teitin koirasta - puudeli! :laugh: :laugh: Mä näin ton nimityksen eka kertaa jossai sellasessa ketjussa, missä oli teitin koiran kuvakin jossain kohtaa ketjua ja kyllä nauratti, kun ei se puudeli-nimityksen mukaan mulle tullut mielikuva sitten oikein vastannu todellisuutta...

Alkuperäinen kirjoittaja Vähän:
ot, mut mua jaksaa aina naurattaa toi sun nimitys teitin koirasta - puudeli! :laugh: :laugh: Mä näin ton nimityksen eka kertaa jossai sellasessa ketjussa, missä oli teitin koiran kuvakin jossain kohtaa ketjua ja kyllä nauratti, kun ei se puudeli-nimityksen mukaan mulle tullut mielikuva sitten oikein vastannu todellisuutta...

:D :D :D Puudeli-nimityksen meidän koiralle on keksinyt hyvä ystäväni. Alkoi aikoinaan seurustella miehen kanssa, joka pelkäsi koiria. Ystäväni halusi kuitenkin tulla uuden miesystävänsä kanssa meille iltaa istumaan ja sanoi miehelleen, että "ääh...se koira nyt on vaan sellanen puudeli" :D :D :D Miehen ilme kyllä oli näkemisen arvoinen, kun tuosta ovesta sisään tuli ja koira tuli ovelle vastaan :laugh:

Yhteistyössä