Meidän perhe ottaa lisää velkaa 800€/kk joka kuukausi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xcvb
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xcvb

Vieras
Valion velka lisääntyy yli miljardilla joka kuukausi. Henkilöä kohti 200 €/kk. Meidän nelihenkinen perhe velkaantuu siis lisää 800 euroa kuukaudessa!

Kuopus on nyt puolivuotias. Elinaikanaan hän on ottanut lisää velkaa siis jo 1200 euroa. Tuohon kun lisätään vanhat velat, niin reppanalla on velkaa jo 14000 euroa. Puolivuotias viaton ihminen!

Velkakello.fi
 
Ja siltikin porukka valittaa, että yhteiskunta ei tue riittävästi, lisää rahaa pitää saada, palvelut pitää olla ilmaisia, jne.

Millä ne maksetaan ellei velkarahalla. Ai niin naapurin rikas perhe voi maksaa ne meidän puolesta... Kunhan vain minun ei tarvitse luopua mistään.
 

Yhteistyössä