Meidän koht 3vee tulee joka yö väliimme?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cukkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cukkis

Vieras
Miten olette saanut loppumaan lapsenne väliin tulemisen. Olemme yrittäneet palauttaa omaan sänkyyn tulee muutaman hetken päästä uudestaan. Nukahtaa hyvin illalla omaan huoneeseen ja ei ole koskaan siitä valittanut.....mutta miksi tule eyöllä väliimme ja miten saamme sen loppumaan...kaikki nukuttais paremmin kun jokainen nukkuisi omassa sängyssä....
Ihanaahan se on kun pieni on kainalossa, mutta selkä on itellä jumissa kun nukun sitten huonosti yms.

Meillä oli ihan sama homma, tyttö täyttää kahden viikon päästä 3v.

Aloitettiin muutama viikko sitten tarrataulusysteemi. Ostin huutiksesta hienoja tarroja, tyttö saa jokaisesta omassa sängyssä nukutusta yöstä aina yhden tarran tauluunsa. Kun on kerännyt niitä tarpeeksi, niin saa palkinnon.
Ja TOIMII!!! :D

Meillä myös 2,5 v tulee joka yö meidän sänkyyn ja nukkuu keskellä potkien, kääntyillen ja touhuten. Olen aatellut antaa asian olla, mutta jotkut hankkii lapselle sängyn aikuisten sängyn viereen ja se on lapsen paikka jos ei halua nukkua omassa sängyssä. Sellainen sivuraide siis...

Alkuperäinen kirjoittaja jou:
luovutin, annoin tulla ja annan olla. Nautin pikkuisen ( 6 vee ) läheisyydestä vielä kun voin.

on se niin ihanaa herätä lämmin pikkuinen tuhisija viekusta. (pieni ja pieni, ikää 5,5v ja pituutta 120cm..) :)

niinpä tulee meidän muru ja saa tullakin, en ole edes yrittänyt viedä takas, en jaksa yöllä moista. Kun kerta ei häiritse siinä vieressä oleminen.

Niin miksi tulee, luulen et lapsi herää kenties johonkin jännään juttuun tai se voi olla vain tapa, mutta ihan normaalia kuitenkin se on ja en tiedä tuttavapiirissäni ketään kenellä lapsi ei viereen kömpis. Loppuu aikanaan, sinulle selkävaivoihin neuvoksi venyttelyt ja varaa aika hierojalle :)

Lapsella on tarve olla vanhempansa lähellä niin yöllä kuin päivällä. Ehkä lapsi ei ole vielä (psyykkisesti) valmis siihen, että nukkuisi yksin. Kyllä se aika sieltä tulee, että hän itsekin kokee, että on liian ahdasta. Itse antaisin lapsen tulla ja nukkua samassa sängyssä. Lapsella on siihen tarve, ei se pahuuttaan sitä tee.

pienempänä ei edes halunnut tulla väliimme eikä osannut edes nukkua siinä jos joskus oli kipee niin oliisn halunnu pitää lähelläni mutta nukkui vana omassa sängyssä.

ehkä tää on ohimenevä kausi ja sitä odotellessa tai sitten kokeilen sitä tarra juttua :)

meidän kanssa kohta 4 v tuli joka yö väliimme. Nukahti omaan sänkyyn, mutta sipsutteli jo jossain vaiheessa ennen kuin itse olimme nukkumassa meidän sänkyymme. Nyt annamme mennä sinne jo heti illasta jos haluaa ja on mukava nukkua yhdessä.

No ei me olla mitään mutua tehty kun kannettu sit omaan sänkyyn jos rupee tulemaan ahdasta.... Mun puolesta nuo saa nukkua viekussa niin pitkään kun nappaa. Tulee vielä aika kun eivät kehtaa edes kauppaan tulla yhtä aikaa äiteensä kanssa :laugh:

Yhteistyössä