Meidän Häät, uusinta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhkimustus:
Ai miks vappu on järkky?

En mäkään tajua. Eihän se edes tavannu koko morsianta ja jos saa sen infon mitä se sai siltä bestmanilta morsiamesta ni kait siinä kuka tahansa olis ollu järkyttyny.

Bestman ei ilmiselvästi pitäny morsiamesta siks tais puhua siitä negatiiviseen sävyyn Vapulle. Eihän se siis Vapun vika ole jos se saa tollasta infoa.

Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Ai miks vappu on järkky?

En mäkään tajua. Eihän se edes tavannu koko morsianta ja jos saa sen infon mitä se sai siltä bestmanilta morsiamesta ni kait siinä kuka tahansa olis ollu järkyttyny.

Bestman ei ilmiselvästi pitäny morsiamesta siks tais puhua siitä negatiiviseen sävyyn Vapulle. Eihän se siis Vapun vika ole jos se saa tollasta infoa.

Mutta miks ei voi kunnioittaa morsiamen ja sulhasen toiveita? Minusta toi Vappu ihan tahallaan vielä lietsoo bestmania ja kaasoa tekemään vastoin morsiusparin tahtoa.

No eikös se sulhanen itse päätä, on juomatta tai ei. Miksi sen morsiamen pitää uhkailla? Se juominen oli sille morsiammelle isompi juttu, kun sulhaselle. Vaikka se morsian oli aivan karsea, toisten tallaaja, niin pahinta mun mielestä on, jos mies antaa itseään tuolla tavalla nokittaa, ällöttävä tossukka!

Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Ai miks vappu on järkky?

Mutta miks ei voi kunnioittaa morsiamen ja sulhasen toiveita? Minusta toi Vappu ihan tahallaan vielä lietsoo bestmania ja kaasoa tekemään vastoin morsiusparin tahtoa.

No mä sain sen käsityksen sen bestmanin puheesta että sulho on juomatta vasten tahtoaan morsian mieliks. Näinhän se asiansa mun mielestä Vapulle esitti. Ni siks kai se Vappu sano että tehkää niin ja näin.

Vaikka siis eihän se sulho tehny sitä morsianmen takia vaan oli juomatta omasta tahdostaan. Näin mä asian ymmärsin ja ehkä sen ymmärsi näin myös Vappu. Tai sitten se näytettiin telkkarissa niin, että sen ymmärretään näin. Mistä sitä tietää.

tunnen sen bm:n. eikä se vihaa morsianta vaan toistaa vaan kaiken mitä on hääparilta kuullut. kyllä mä osoittaisin syyttävän sormen enemmän tuotantoyhtiön piikkiin. ovat saaneet asiat näyttämään muka pahalta.
bm:tä vietiin aika paljon vapauksia asioiden suhteen tuotantoyhtiön toimesta.

Yhteistyössä