Meidän 11-v on jo pidempi kuin minä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Kyllä sitä tuntee itsensä todella pieneksi kun tyttö on jo pidempi kuin minä, neiti täytti marraskuun lopussa tuon 11-v ja pituutta löytyy 158/159 cm. :D

Kai tuo ekaluokkalainen poikakin kohta saa puhallella mun päälaelta pölyjä.... :whistle:

Että tälläistä, mitäs minä metrin hukkapätkä... :laugh:

Huomasin vain neidin hiuksia laittaessani että piti pyytää häntä istumaan tuolille että yletyin paremmin....... ;)

Mä myös odottelen milloin esikoinen menee pituudessa ja kengän numerossa ohi :D. Mä oon 175 cm ja kenkä 40. Ekaluokkalainen poika on vähän päälle 140 cm ja kenkä 37.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mä myös odottelen milloin esikoinen menee pituudessa ja kengän numerossa ohi :D. Mä oon 175 cm ja kenkä 40. Ekaluokkalainen poika on vähän päälle 140 cm ja kenkä 37.

No tuo meidän poika, ekaluokkalainen siis, on 135cm ja kenkä on 36. Et hiukan joutuu vielä venyä et menee mun ohi, innolla poika sitä kyllä odottaa....Onneksi! =)

siis onneksi ei vielä sentäs ole pidempi kuin minä...

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Mä sain just tyttären vanhat talvisaapikkaat kun ostin sille uudet. Pituudessa se kyllä vielä häviää mulle vaikka jotkut sen kaverit on mua pitempiä.

Esikoiselle ostettiin uudet kengät, kenkäkauppias mittaili jalkaa ja 41 on nyt talvikengillä kokoa. Eli isompi on jalkakin, mulla on 38-39. :D

No joo, isäänsä tulevat, minä jään perheen "pikkuiseksi". B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Yleensä kaikki 11v on mua pidempiä tai sitten ainakin yhtä pitkiä. Itse 153cm.

Ei tyttö nyt vielä ole kuin vähän mua pidempi mut sillai kuitenkin et sen näkee jo ulkopuolinenkin....Mulla tuota mittaa on vain 157 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kun tosiaan nuo meidän vauvat yhtäkkiä on aikuisen kokoisia. Meillä 9-veellä samankokoinen kenkä kun mulla, 37!

Eikö, tuntuu niin hassulta halailla esikoista kun on mun mittainen, no, onpahan helppoa kutitella.... :D

Itehän sitä ei yhtään vanhene, ihmettelee vain kuinka lapset kasvavat...

Yhteistyössä