Meidän tarinaa (enää en tiedä, mille palstalle kuuluisin...)

Meillä on lapsi, clomeilla saatu 2006.
Menkat jäi synnytyksen jälkeen pois lähes kolmeksi vuodeksi. Erinäisiä terolut ja e-pilleri kuureja niiden käynnistämiseksi, kunnes lopulta sain lähetteen naistentautienpolille.
Tutkimuksissa selvisi, että kohtu oli lähes ummessa kiinnikkeitten takia. Kiinnikkeiden poisto tehty 2 kertaa ja molemmilla kerroilla todettu, että munanjohtimet täysin umpeutuneet -----> luomuraskaus ei mahdollista.
1. IVF syksyllä 2009, alkioita passit mukaan lukien siirretty reilut kymmenen ja tuloksena puhdasta negaa.
2. IVF:n sumutteluiden aikaan helmikuussa 2011 odottelin menkkoja ja kun niitä ei kuulunut, tein testin. Testi näytti positiivista eli luomuraskaus, jonka ei pitänyt olla mahdollista... Meni kesken -----> lääkkeellinen tyhjennys huhtikuussa 2011.
2. IVF aloitettiin sitten syksyllä 2011, tuoresiirrossa 2 top-alkiota, tuloksena puhdasta negaa. Pakkaseen jäi 3:n siirtoon, mutta olen ollut henkisesti niin lopussa tämän kaiken takia, että en ole jaksanut edes ajatella passia. Kesäkuussa lääkäri määräsi minulle thyroxinin lasten annostuksella (pienin mahdollinen annos), koska olin aina väsynyt. Kilppariarvot olivat "normaalit" eli viitearvojen sisällä, mutta toinen oli lähellä raja-arvoa.
Suunnittelimme menevämme passiin elo-syyskuussa, mutta tällä hetkellä siihen ei ole tarvetta...
Tällä viikolla kaupassa tuli tunne, että minun on pakko ostaa raskaustesti. Yritin järjellä perustella, että ei kannata ostaa, kun menkkojenkin pitäisi alkaa vasta 3 päivän päästä... Tunne voitti ja ostin testin.
Yllätys oli suuri, kun testiin piirtyi 2 viivaa ihan testiajan sisällä. Haaleahan toinen viiva vielä oli...
Tällä viikolla olen tehnyt yhteensä 7 testiä, kaikki muut ovat näyttäneet 2 selkeää viivaa testiajan sisällä, paitsi testi, jonka piti olla kaikista herkin... Predictor earlyn pitäisi pakkauksen mukaan näyttää raskaus jopa 4 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Minun tapauksessani se näytti negaa päivänä, jolloin menkkojen piti alkaa... Sekavat on tunteet, kun muut näyttäneet plussaa ja tämä herkin puhdasta negaa....

Onnea ihan hirmuisesti ja paljon tarraliimaa pikkuiselle:heart:
Joskus se elämä yllättää :)

Meilläkin esikoinen on luomu ja toinen tuli hoidoilla....salaa haaveilen vielä yhdestä murusesta.Katsotaan jaksetaanko lähteä hoitoihin.

Mullakin kilppariarvot tosi rajalla ja sain tyroksiinin koekäyttöön joka paransi oloa ja arvoja,kuitenkaan luomuraskaus ei alkanut mutta hoidoilla onnistui.

Ja mitään selittävää syytä lapsettomuuteen ei ole,paitsi varmaan mun munasolut mitä tulee vähän ja siirtoihin on aina tullut pitkällä viljelyllä vain se yksi.

Hei,

ja kovasti onnea raskaudesta :flower:

Mulla on tosi huonoja kokemuksia tuosta Predictorin testistä, viime syksynä olin
raskaana ja se näytti negaa (hcg oli yli 200 kun se testattiin) ja nyt keväällä sama
pell (tällä kertaa hcg oli jopa yli 400). Muut testit näyttivät kyllä selvästi plussaa.
Klinikalla sanoivat, että joillekin muille on käynyt aivan samalla lailla kyseisen testin kanssa.

Yhteistyössä