Meidän refluksioireet on lähes poissa <3

Oon aiemmin tänne kirjoitellut ja kysellyt refluksioireisten vauvojen vanhempia. Hirmu paljon on hyviä vinkkejä tullut. Aloitettiin pojalle soseet 3kk iässä ja nyt 4kk saattaa olla päiviä, ettei tule yhtäkään puklua :heart:

Kiitos neuvoista, jos joku teistä tämän lukee. :)

Hurjasti tsemppiä!!! Toi kuulostaa niin tutulta. Ei meilläkään th mitenkään noteerannu, kun kerroin aikanaan että kaikki maidot tulee ulos, 3 tuntiakin syömisen jälkeen. ja sithän oli taas jo uus nälkä.. :|

Th vaan intti, ettei lapsi voi liikaa syödä, vaan pulauttaa ylimääräset pois..just joo. tuli siis todella niin karmeesti pyykkiä että huh..

Luin kaikki mahd. jutut netistä ja löysinki jutun maidonsakeuttajasta (nutriton instant) jota ostetaan apteekista yhä edelleen. onneks ei oo kallista. se toi niin ihanan avun!! ja tänään (vauva 6kk) annettiin ekaa kertaa vettä, ja se pysy sisällä!!!! :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
Kuulostaa ihanalta! Tulee varmasti pyykkiäkin vähemmä :D Meijän poju pulauttelee ihan älyttömästi kanssa, mut neuvolassa sanottii vaa sen olevan normaalia eikä kysynyt ees enempää :eek:
Puklujen puolesta kyllä pyykkivuori on pienentyny, mutta nyt tilalle on ilmaantunu mieletön kuolaaminen. :D Eilen meni kuolan takia vaihtoon 4 bodya. :LOL:

Ei kiva vaiva tuo refluksi. Meillä kundilta tuli kaaressa maidot ulos, siis manaaja-efekti... Se oli jokseensakin pelottavan näköistä, kun vaunuista roiskahti läjä maitoa vauvan nukkuessa.
Kiinteiden alottaminen auttoi. Vieläkin (poika 6v) välillä sanoo että tulee yrjö suuhun. Mulla itsellä paha refluksitauti, loppuelämä lääkityksellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Ei kiva vaiva tuo refluksi. Meillä kundilta tuli kaaressa maidot ulos, siis manaaja-efekti... Se oli jokseensakin pelottavan näköistä, kun vaunuista roiskahti läjä maitoa vauvan nukkuessa.
Kiinteiden alottaminen auttoi. Vieläkin (poika 6v) välillä sanoo että tulee yrjö suuhun. Mulla itsellä paha refluksitauti, loppuelämä lääkityksellä.
Hui! Onneksi oot saanut lääkkeet siihen. Ekaksi pelkäsin allergista refluksia, kun pojan isällä on paha maitoallergia. Tuo pitää vielä myöhemmin selvittää, mutta allergiasta tuskin johtui, kun niin paljon on helpottanut, vaikka edelleen maitoa saa.

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:
Kuulostaa ihanalta! Tulee varmasti pyykkiäkin vähemmä :D Meijän poju pulauttelee ihan älyttömästi kanssa, mut neuvolassa sanottii vaa sen olevan normaalia eikä kysynyt ees enempää :eek:
Puklujen puolesta kyllä pyykkivuori on pienentyny, mutta nyt tilalle on ilmaantunu mieletön kuolaaminen. :D Eilen meni kuolan takia vaihtoon 4 bodya. :LOL:

Hampaita, hampaita

Alkuperäinen kirjoittaja delfis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Hui! Onneksi oot saanut lääkkeet siihen. Ekaksi pelkäsin allergista refluksia, kun pojan isällä on paha maitoallergia. Tuo pitää vielä myöhemmin selvittää, mutta allergiasta tuskin johtui, kun niin paljon on helpottanut, vaikka edelleen maitoa saa.
Joo, mulla tuli tosi paha ruokatorven tulehdus, ja sen seurauksena laihduin parissa kuukaudessa noin 10kg... Ja jotain solumuutoksia oli tullut, ei kuitenkaan syöpää.
Lapsella on sinänsä hallussa tuo, itekkin osaa jo olla syömättä niin paljoa että ois paha olo, ja menee istuksimaan jos on massu täynnä. Jaksamisia teille, toivottavasti pysyy nyt poissa nuo oireet.

Yhteistyössä