Puklujen puolesta kyllä pyykkivuori on pienentyny, mutta nyt tilalle on ilmaantunu mieletön kuolaaminen. Eilen meni kuolan takia vaihtoon 4 bodya.Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Kuulostaa ihanalta! Tulee varmasti pyykkiäkin vähemmä Meijän poju pulauttelee ihan älyttömästi kanssa, mut neuvolassa sanottii vaa sen olevan normaalia eikä kysynyt ees enempää
Hui! Onneksi oot saanut lääkkeet siihen. Ekaksi pelkäsin allergista refluksia, kun pojan isällä on paha maitoallergia. Tuo pitää vielä myöhemmin selvittää, mutta allergiasta tuskin johtui, kun niin paljon on helpottanut, vaikka edelleen maitoa saa.Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Ei kiva vaiva tuo refluksi. Meillä kundilta tuli kaaressa maidot ulos, siis manaaja-efekti... Se oli jokseensakin pelottavan näköistä, kun vaunuista roiskahti läjä maitoa vauvan nukkuessa.
Kiinteiden alottaminen auttoi. Vieläkin (poika 6v) välillä sanoo että tulee yrjö suuhun. Mulla itsellä paha refluksitauti, loppuelämä lääkityksellä.
Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Puklujen puolesta kyllä pyykkivuori on pienentyny, mutta nyt tilalle on ilmaantunu mieletön kuolaaminen. Eilen meni kuolan takia vaihtoon 4 bodya.Alkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Kuulostaa ihanalta! Tulee varmasti pyykkiäkin vähemmä Meijän poju pulauttelee ihan älyttömästi kanssa, mut neuvolassa sanottii vaa sen olevan normaalia eikä kysynyt ees enempää
Joo, mulla tuli tosi paha ruokatorven tulehdus, ja sen seurauksena laihduin parissa kuukaudessa noin 10kg... Ja jotain solumuutoksia oli tullut, ei kuitenkaan syöpää.Alkuperäinen kirjoittaja delfis:Hui! Onneksi oot saanut lääkkeet siihen. Ekaksi pelkäsin allergista refluksia, kun pojan isällä on paha maitoallergia. Tuo pitää vielä myöhemmin selvittää, mutta allergiasta tuskin johtui, kun niin paljon on helpottanut, vaikka edelleen maitoa saa.Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:Ei kiva vaiva tuo refluksi. Meillä kundilta tuli kaaressa maidot ulos, siis manaaja-efekti... Se oli jokseensakin pelottavan näköistä, kun vaunuista roiskahti läjä maitoa vauvan nukkuessa.
Kiinteiden alottaminen auttoi. Vieläkin (poika 6v) välillä sanoo että tulee yrjö suuhun. Mulla itsellä paha refluksitauti, loppuelämä lääkityksellä.