Meidän perhe -lehti

Riippuu vähän tilanteesta, minkä ikäisiä lapsia on? Jos on vauva ikäisiä, niin vauva ja kaksplus. JOs taas isompia niin joko kaksplus tai meidän perhe. Kaksplus on oikeestaan noista semmonen lehti mikä menee ehkä pisimpään. HYvä lehti muutenkin!
 
Mulle tulee kans meidän perhe, toki tulee kaks pluskin! Meidän perheessä ei niin pienten lasten juttuja ja muutenkin olen tykännyt eli jatkoin. Kaks plussasta tykkään kans, (meillä lapset 8 v. ja 7 kk.) Eli kumpikin hyviä, riippuu elämän tilanteesta. Jos sulla on isompia lapsia ja olet jo työelämässä, niin ehkä ottaisin näillä kriteereillä meidän perheen, kaks plus tulee ton palleron takia, kiva lukea.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.11.2005 klo 17:26 äiti75 kirjoitti:
Minä en tykkää.Aion lopettaa tilauksen.Minusta on jotenkin pinnallinen,eikä siinä ole paljoakaan luettavaa.Olen pettynyt!
Olen samaa mielta! Lopetin tilauksen, koska ei ollutkaan tarpeeksi kiinnostava lehti :( Jos vain yhden lehden tilaisin, se olisi Helsingin Sanomat. Aikakauslehdista luen mielellaan Annaa, etta pysyy ajan tasalla kotimaan juoruista :D
 
mie
Hyvätuloisten lehti...ei mitään muuta kun vinkkejä luksus elämään ei siihen miten perus arki sujuu mukavasti. Hakisivat joskus ideoita myös kehä kolmosen ulkopuolelta...sais levikki' vähän enemmän. Toimii lehtenä jos tykkää katsoa julkimoiden elämää eli tirskistelyä. Pidättäydyn irtonumero ostajana...niin voi valita joka kk. mitä lukee.
 

Yhteistyössä