meidän 5vuotias on niin laiha, että

• Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
Huolissaan
melkein luut paistaa hän kyllä syö ihan normaalisti 2 lämmintäateriaa päivässä aamu ilta ja välipalan mutta ei liho millään, hyvä että housut sentään pysyy jalassa, mistähän tämmönen johtuu,tässä alkaa jo huolestumaan :(

voi olla et hän vain kuluttaa sen energian määrän mitä syö et sen takia ei liho. mun mielestä ei ole hätää kunhan sen paino ei ala laskea. itselläni on vajaa 4v tyttö joka on noin 103 cm ja painaa 15kg eikä syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä jos sitäkään, eikä välipaloja mut paino ei laske joten en ole vielä itse huolissani tytöstä. eri asia jos 4v neuvolassa tulee jotain sanomista hänen painosta.

koukero
meillä yli3v.painaa 13,5kg ja on kanssa tosi laiha syö pullaa yms. kin ei kylläkään ole vielä syönyt karkkia eikä limsaa.mutta liikkuu tosi paljon mä välillä kauhistun kun farkutkin tippuu kun vyötärö? olematon.meillä 2xpuuroa ja kaks lämmintä ateriaa ja välipalat.että ei ole ruuasta kiinni. ens kesänä näkee mitä 4v.neuvolas taas sanotaan.

voi, minulla on aivan samanlainen poika, saman ikäinen!
Ja ruumiinrakenteen on isänsä suvusta perinyt!
Pitkiä ja laihoja ovat ja muutenkin niin saman näköisiä isänsä kanssa, että! :saint:

Meillä poika painaa 17kg ja oli pitkä 117cm

Kuukernuppi harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2004 klo 18:54 SmileX kirjoitti:
voi, minulla on aivan samanlainen poika, saman ikäinen!
Ja ruumiinrakenteen on isänsä suvusta perinyt!
Pitkiä ja laihoja ovat ja muutenkin niin saman näköisiä isänsä kanssa, että! :saint:

meillä tulee kanssa isänsä suvusta ja poika on kanssa 118 ja 17kg =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 18:09 minä vaan kirjoitti:
ei pysy housut jalassa meidänkään neitillä. sukkahousut ja mekko-linjalla ollaan, 5 v, 108 cm 16,9 kg
Minkä takia ei pysy housut jalassa? ei teiän tyttö ainakaan laiha ole, vaan ihan normaali. Meillä tyttö 5v 109cm ja 16.5kg.

suseli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2004 klo 18:54 SmileX kirjoitti:
Ohhoh, mun tyttäreni, 116 cm, reippahasti yli 20 kg, eikä ole edes pullukka, ja poju 100 cm painaa 16 kg. Eli on lapset niin eripainoisia, ei voi sillein verrata!!

liima
Minä olin pienenä laiha kuin riisitikku ja mummoni hädissään vei mut lääkärillekin sen takia...lääkäri totesi että ei syytä huoleen,lapset varmasti syö jos on nälkä...Enkä mä nykyään ole kuin vähän alipainoinen...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2004 klo 23:24 Kotiäippä kirjoitti:
meillä typy oli viisvuotisneuvolassa tasan metrin ja painoa 15 kiloo..pituus kuulemma neuvolantätejä huolettaa, ite en oo huolissaan kun itekin oon lyhyt
Meillä samankokoinen viisivuotias ja omalla käyrällään tasaista viivaa mennyt. Lyhythän tuo tyttö on ikäisiin verrattuna, mutta meno ei ole sen vähäisempää. =)

Yhteistyössä