voisitko laittaa tarkat ohjeet jolla teet sen? miten teet suolen tyhjennyksen jos et sitä suolaakaan käytä? oisinAlkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 12:15 Selenicereus kirjoitti:Käy hakeen luontaistuotekaupasta ohje. He kyllä auttavat siellä mielellään. Itse olen ollut ueana vuonna viikon mehupaastolla, yleensä Biottan mehuilla. Päivässä menee pullo, vähän toista laimennettuna. Paljon vettä ja vihreää teetä. Joka päivä suolentyhjennys, parina ekana päivänä aamuin illoin.
Eipä tuohon muuta Tietty ne luontaistuotekaupassa myyvät sulle kaikenmaailman liemikuutioita tms. mutta itse en ole koskaan niitä käyttänyt. Glauber-suolakaan en käytä suolen tyhjentämiseen, koska se maistuu niin h el evatun pahalta!
Nooh... mie täytän suolihuuhtelupussin laimealla vedellä ja lyön vessan lattialle maate Emmie sen tarkempiin ohjeisiin oikein kehtaa mennä.. Glauber-suola auttaa tyhjentämään "sisäisesti", koska se huilaa koko ruoansulatuskanavan läpi. Mutta olen vuosien mittaan tullut siihen tulokseen, että suolihuuhtelu ajaa aivan saman asian, kunhan se vain tekee joka päivä. Eli suolihan pukkaa koko ajan töhnää eteenpäin, ei se mihinkään lepotilaan mene vaikka siitä joskus puhutaan. Vähän vähemmän on tavaraa, mutta kyllä se elää koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:16 äätä kirjoitti:voisitko laittaa tarkat ohjeet jolla teet sen? miten teet suolen tyhjennyksen jos et sitä suolaakaan käytä? oisin
tosi kiitollinen jos kehtaisit näpytellä tänne ohjeet niin jos vaik sais aikaseksi itekki kokeiltua!
juu ei tarttekkaan tuon suolityhjennyksen kanssa mennäkkään.. :xAlkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 08:05 Selenicereus kirjoitti:\Nooh... mie täytän suolihuuhtelupussin laimealla vedellä ja lyön vessan lattialle maate Emmie sen tarkempiin ohjeisiin oikein kehtaa mennä.. Glauber-suola auttaa tyhjentämään "sisäisesti", koska se huilaa koko ruoansulatuskanavan läpi. Mutta olen vuosien mittaan tullut siihen tulokseen, että suolihuuhtelu ajaa aivan saman asian, kunhan se vain tekee joka päivä. Eli suolihan pukkaa koko ajan töhnää eteenpäin, ei se mihinkään lepotilaan mene vaikka siitä joskus puhutaan. Vähän vähemmän on tavaraa, mutta kyllä se elää koko ajan.Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2006 klo 21:16 äätä kirjoitti:voisitko laittaa tarkat ohjeet jolla teet sen? miten teet suolen tyhjennyksen jos et sitä suolaakaan käytä? oisin
tosi kiitollinen jos kehtaisit näpytellä tänne ohjeet niin jos vaik sais aikaseksi itekki kokeiltua!
Paaston aikainen huono olo johtuu yleensä aina epätäydellisestä suolentyhjennyksestä! Eli kroppa käyttää kirjaimellisesti paskaa ravintonaan, vähemmästäkin alkaa päätä särkemään... Pari ekaa päivää voivat muutenkin olla tosi syvältä ja kun niiden yli pääsee, niin olo on mitä mainioin. Mullakin on ollut huonoja paastoja, jolloin on väsyttänyt paljon ja sitten on ollut aivan tajuttoman energisia paastoja, että ois jaksanut vaikka mitä.
Biottalla on useita erimakuisia mehuja, itse pidän eniten marjamehuista ja sit greippimehusta. Ei kukaan pakota juomaan jotain hedelmäluumumehua tai porkkanamehua, jos se ällöttää! En mäkään niitä juo, koska en saa niitä alas. Eihän sitä syödä pahaa ruokaakaan, miksi paastolla pitäisi juoda epämiellyttävää juomaa. Tomaattimehu menee lämmitettynä. Kalorinsaanti pitäisi pitää alle 400kcal/vrk, silloin näläntunne häviää. Riippuu vähän mehusta, että miten paljon sitä saa juoda. Yleensä mie juon yhtä kahta lajia päivässä, nyrkkisääntönä ett reilu pullo päivässä. Yks pullo on 5dl. Laimennan siitä laihaa mehua, jota juon pitkin päivää. Jotkut juovat mehua "tiukkana" vain aterian aikoihin, mut itse tykkään tissutella sitä pitkin päivää. Sitten lisäksi vihreetä teetä aina jos palelee ja muuna väliaikana vettä.
Puhdistautumisen tunteesta nyt en niin tiiä, maha on kuopalla, se on kivaa. Mutta parasta on se, kun takana on 7 vrkn paasto ja voit olla itsestäsi hemmetin ylpeä B) Seuraavan päivän pari luumua maistuvat taivaalliselta. Paasto opettaa arvostamaan ruokaa
Muista kuiten tehdä suolentyhjennys vaikka se tuntuis kuinka ällöttävältä! Itse on niin monta kertaa sen toimittanut, että se tunnu enää miltään.. Huuhtelupusseja löytyy varmasti apteekeistakin.Alkuperäinen kirjoittaja 23.02.2006 klo 21:59 äätä kirjoitti:juu ei tarttekkaan tuon suolityhjennyksen kanssa mennäkkään.. :x
elikkäs ei kun luontaistuotekauppaan matka käy.. harmi vaan kun 100km:n päässä lähin.. mut ei auta! alko nii poltteleen et pakko päästä kokeileen!
juotko iha tavallista kaupan vihreetä teetä vai ostakko senkin luontaistuotekaupasta? oliko siulla nuilla eri mehuilla vaikutusta siihen et miten paasto meni tai siis et oliko huono vai hyvä olo?
On muute varmasti totta että paastolla oppii arvostaan ruokaa ihan eri tavalla!
Itse en ainakaan pystyisiAlkuperäinen kirjoittaja 20.02.2006 klo 11:49 mamaA kirjoitti:Olisiko kellään ohjeita mehupaastoon ja vähän tietoa minkä lainen se on.
Tuntus että pitäs saaha vähän puhistettua elimistö.