Mediapex oy ?

entinen työläinen
Kerron kaiken oleellisen mitä kannattaisi tietää ennen kuin mediapexille töihin menee. Haastatteluun pääsin mukamas "erityiskohteluna", koska ystäväni oli töissä siellä. Tosiasia oli, että heiltä lähtee viikottain niin moni työntekijä helvettiin sieltä kun on niin huono paikka. Joka puolestoista tunti tulee 10 min tauko, jossa ehtii juosta portaat alas (7 kerrosta vai olikohan se 8), polttaa nopeasti tupakan ja juosta ne takaisin ylös. Sitten kun olet minuutin tai kaksi myöhässä, niin esimies kattoo julmalla ilmeellä ja sanoo ettei tämä saa toistua missään nimessä, mitä jos kaikki työntekijät tekisivät näin blalbabla. Jo haastattelussa kehutaan kuinka hyvä ilmapiiri paikassa on (mikä on toisaalta ihan tottakin) ja että kahvia saa ilmaiseksi ja blaablaablaa. Kahvia ei ikinä kukaan keitä, koska se pitäisi hoitaa tauolla, ja kun tauolla kaikki juoksee röökille, niin kahvit unohtuu. Joka puolestoista tunti ei ole edes taukoa, vaan päivän aikana pääset tauolla max. 3 kertaa, jos olet iltavuorossa. Minun vuoroni olivat 15h/viikossa, joka oli aivan liikaa. Minulla oli koulua joka päivä aamusta 16 saakka, ja siinä sitten piti juosta bussiin ja työpaikalle jotta ehtisi töihin ilman pomon julmaa ilmettä. Välissä ei ehdi edes käydä kaupassa ostamassa evästä. Kun töihin pääsee, niin pomo antaa sulle metrin kokoisen pinon papereita, jotka ovat jo soitettuja= voit unohtaa "1000 € kuukaudessa". Minulla oli kyllä pohjapalkka, 4 € tunnilta, ja jos tunti-indeksin ylitti, niin palkka nousi eurolla.. wippii. Kun klo 21 työpäivä loppui, sitä nälkäisenä ja väsyneenä lähtee bussipysäkille löntystämään, kotona ollaan vasta 22 jälkeen. On siinä sitten hyvä lukea huomiseen ruotsin sanakokeeseen :)! Itse sain kyllä 200 € kolmesta viikosta. Sanoin pomolleni että aion lopettaa, ja hän ehdotti työtuntien vähentämistä, eli 12h viikossa. Sanoin että se oli vieläkin liikaa, ei siitä olisi tullut mitään. Työtodistusta eivät lähettäneet, kai se siellä toimistossa jossain lojuu. Pitää kuulema itse hakea!
Työkokemus oli kamala, en halua niiden luokse enää ikinä. Niin monet ihmiset huusivat täyttä kurkkua soittavansa poliisille ja haukkuivat huoraksi ja niin eteenpäin. Siinä sitten kun pomo hengitti niskaan ja käski jatkaa myyntiä vaikka asiakas mitä sanoisi, oli hyvä sitten sanoa puhelimessa "Ei poliisille tarvitse soittaa, vaan kun kyse on pienestä kokeilupaketista! Eiköhän laitettaisi teillekkin tulemaan...". Ja ainiin, ne myyntilaput... ne olivat kamalia. Osaisin vieläkin unissanikin sen myyntipuheen. "****** Täällä Divaanista moikka! Onhan 'Leena' paikalla? No hieno juttu kun mä sut Leena tavoitin. Mulla ois ihan nopeeta ja mukavaa ilmotusluontosta asiaa. Te olette osallistuneet meijän nettikyselyyn..." Tässä vaiheessa asiakas yleensä haistattaa vitut ja lyö luurin, tai sitten kiistää osallistuneensa yhtään mihinkään. Puhe jatkuu, "Mutta voihan että! Meillä on sitten tapahtunut jonkinlainen ohjelmointivirhe, mutta ei se mitään, kyse on upeasta kokeilupaketista, joten kuunnelkaa toki loppuun! Teille lähetettäisiin nyt VIISI numeroa Divaania sekä Swarowskin Tiira-klipsikukkaron tilaajalahjana..." Tässäkin vaiheessa asiakas jo huutaa puhelimeen että EN TILAA EN TILAA EN TILAA HEIHEI. Tai sitten he arvaavat jo ennalta että tämä on huijausta ja sanoo ei kiitos ja moikka. Jos he näin tekevät ennen ensimmäistä myyntitarjousta, eli ennen kuin ehdit sanomaan: "Pistetään sullekki tää paketti tulemaan Leena!", jos he lopettavat ennen tuota, niin heidät laitetaan suoraan uudestaan soitettavien listalle. Sitten soittelet sille samalle Leenalle seuraavat viisi viikkoa joka päivä kunnes hän kuuntelee loppuun tai uhkaa poliiseilla. Siis aivan paska työ en suosittele.
Aamen
 
"Teme"
Soittavat liiankin usein mulle ja pari kertaa vaan hälyttää niin katkeaa itsestää! Outoa toimintaa minusta vaiko mulla sitten jonkin moinen esto päällä et katkaisee itsestään! :D En vastaa tuntemattomiin numeroihin koskaan!
 
"Miiwa"
Voin kertoa että olen vasta alottanu Kemin mediapexillä työt, ja työ on minusta mukavaa työilmapiiri on mahtava eikä pomo kyttää meidän tekemisiä, meillä on aikalailla vapaat kädet siin spiikissä kuhan numerot ja hinta on tietenkin oikein :). ja onhan se opiskelijan pakko jostakin aloittaa, ei kukaan heti pääse kaupan kassalle töihin.. itse olen tyytyväinen että tämä firma ottaaa nuoria sinne töihin.. kuka 15-17 vuotias kotona asuva ihminen tarvitsee enempää käyttö rahaa kuin se vähän yli 100 euroa.. itse olen tyytyväinen jo siihen että pankkitilillä loistaa se huimat 150, josta toiset ajattelevat että tuolla saa mitään... ehkä sillä ei saa uutta auto tai loius vuittonin kermanvalkoista laukkua, mutta sillä rahalla saat normaali ihmisten normaalitavaroita! JA vaikka joku haistattaakin veet puhelimeen, ei siitä pidä heti lannistua ja valittaa että maailman paskin työ... ei kaikki kiinnosta esim 4 kanavapaketti, eikä työ ole tuputtamista.... jos joku ei osta niin yleensä on sanottu nätisti että en tällähetkellä tarvitse kyseistä tuotetta... että työnsä kullakin, yhtälailla kaupan kassalla voidaan haistattaa vitut ja haukkua myyjä.. elkää syrjikö meitä puhelinmyyjiä se on meidän työ ja me tykätään siitä!
 
Nikolin
"MediaPex Oy on saanut korkeimman AAA-luottoluokituksen, mikä tarkoittaa sitä, että sen suorittama markkinointi on hyvien tapojen mukaista ja täysin laillista."

Ei tuo kerro kuin sen, ettei firma ole pankille jättänyt laskujaan maksamatta, eikä ole karhunnassa. Sitä paitsi kuka tahansa voi laittaa sivuillensa tuollaisen väitteen, vaikka ei hoitaisi asioitaan kunnolla.

Itse olin kyseiseisessä firmassa töissä lähes vuoden ja jatkuvasti oli ongelmia saada palkkaansa tai saada niin paljon kuin oli oikeutettu. Asiakkaita huijattiin, siten että he eivät tienneet tilaavansa ja piti laittaa menemään tilaus jos kuulosti siltä, että uhri ei ehkä osaa myöhemmin kieltäytyä ja reklamoida, markkinointikielloista ei välitetty. En enää kestänyt jatkuvaa pahaaoloa tuossa firmassa - nyt ole toisessa kunnollisessa rehellisessä myyntilafkassa.
 
Siitä miten ne pitää työntekijöitään, en kommentoi. Mutta asiakkaana voi luottaa että 25€ maksava nalle-puh lehti myös maksaa sen verran ja tilauksen voi perua ja määräaikaistaa. AAA-luokitus on käsittääkseni poistettu Mediapexiltä. Hyvä mainostaa tällä luokituksella kun sen on saanut, eivät viitsi mainita että se on jo otettu pois heiltä :LOL:
 
"ruu"
Alkuperäinen kirjoittaja entinen työläinen;24337839:
Kerron kaiken oleellisen mitä kannattaisi tietää ennen kuin mediapexille töihin menee. Haastatteluun pääsin mukamas "erityiskohteluna", koska ystäväni oli töissä siellä. Tosiasia oli, että heiltä lähtee viikottain niin moni työntekijä helvettiin sieltä kun on niin huono paikka. Joka puolestoista tunti tulee 10 min tauko, jossa ehtii juosta portaat alas (7 kerrosta vai olikohan se 8), polttaa nopeasti tupakan ja juosta ne takaisin ylös. Sitten kun olet minuutin tai kaksi myöhässä, niin esimies kattoo julmalla ilmeellä ja sanoo ettei tämä saa toistua missään nimessä, mitä jos kaikki työntekijät tekisivät näin blalbabla. Jo haastattelussa kehutaan kuinka hyvä ilmapiiri paikassa on (mikä on toisaalta ihan tottakin) ja että kahvia saa ilmaiseksi ja blaablaablaa. Kahvia ei ikinä kukaan keitä, koska se pitäisi hoitaa tauolla, ja kun tauolla kaikki juoksee röökille, niin kahvit unohtuu. Joka puolestoista tunti ei ole edes taukoa, vaan päivän aikana pääset tauolla max. 3 kertaa, jos olet iltavuorossa. Minun vuoroni olivat 15h/viikossa, joka oli aivan liikaa. Minulla oli koulua joka päivä aamusta 16 saakka, ja siinä sitten piti juosta bussiin ja työpaikalle jotta ehtisi töihin ilman pomon julmaa ilmettä. Välissä ei ehdi edes käydä kaupassa ostamassa evästä. Kun töihin pääsee, niin pomo antaa sulle metrin kokoisen pinon papereita, jotka ovat jo soitettuja= voit unohtaa "1000 € kuukaudessa". Minulla oli kyllä pohjapalkka, 4 € tunnilta, ja jos tunti-indeksin ylitti, niin palkka nousi eurolla.. wippii. Kun klo 21 työpäivä loppui, sitä nälkäisenä ja väsyneenä lähtee bussipysäkille löntystämään, kotona ollaan vasta 22 jälkeen. On siinä sitten hyvä lukea huomiseen ruotsin sanakokeeseen :)! Itse sain kyllä 200 € kolmesta viikosta. Sanoin pomolleni että aion lopettaa, ja hän ehdotti työtuntien vähentämistä, eli 12h viikossa. Sanoin että se oli vieläkin liikaa, ei siitä olisi tullut mitään. Työtodistusta eivät lähettäneet, kai se siellä toimistossa jossain lojuu. Pitää kuulema itse hakea!
Työkokemus oli kamala, en halua niiden luokse enää ikinä. Niin monet ihmiset huusivat täyttä kurkkua soittavansa poliisille ja haukkuivat huoraksi ja niin eteenpäin. Siinä sitten kun pomo hengitti niskaan ja käski jatkaa myyntiä vaikka asiakas mitä sanoisi, oli hyvä sitten sanoa puhelimessa "Ei poliisille tarvitse soittaa, vaan kun kyse on pienestä kokeilupaketista! Eiköhän laitettaisi teillekkin tulemaan...". Ja ainiin, ne myyntilaput... ne olivat kamalia. Osaisin vieläkin unissanikin sen myyntipuheen. "****** Täällä Divaanista moikka! Onhan 'Leena' paikalla? No hieno juttu kun mä sut Leena tavoitin. Mulla ois ihan nopeeta ja mukavaa ilmotusluontosta asiaa. Te olette osallistuneet meijän nettikyselyyn..." Tässä vaiheessa asiakas yleensä haistattaa vitut ja lyö luurin, tai sitten kiistää osallistuneensa yhtään mihinkään. Puhe jatkuu, "Mutta voihan että! Meillä on sitten tapahtunut jonkinlainen ohjelmointivirhe, mutta ei se mitään, kyse on upeasta kokeilupaketista, joten kuunnelkaa toki loppuun! Teille lähetettäisiin nyt VIISI numeroa Divaania sekä Swarowskin Tiira-klipsikukkaron tilaajalahjana..." Tässäkin vaiheessa asiakas jo huutaa puhelimeen että EN TILAA EN TILAA EN TILAA HEIHEI. Tai sitten he arvaavat jo ennalta että tämä on huijausta ja sanoo ei kiitos ja moikka. Jos he näin tekevät ennen ensimmäistä myyntitarjousta, eli ennen kuin ehdit sanomaan: "Pistetään sullekki tää paketti tulemaan Leena!", jos he lopettavat ennen tuota, niin heidät laitetaan suoraan uudestaan soitettavien listalle. Sitten soittelet sille samalle Leenalle seuraavat viisi viikkoa joka päivä kunnes hän kuuntelee loppuun tai uhkaa poliiseilla. Siis aivan paska työ en suosittele.
Aamen
Juuri samaa tyttäreni kaverit kertoiva.. Olivat töissä muutaman viikon siellä ja sitten riitti. Porukka vaihtuu koko ajan siellä.
ÄLKÄÄ kukaan menkö tai ostako huijarifirmalta mitään
 
"Mami"
Itse googletin Mediapexiä ja "jouduin" tähän keskusteluun. Muuta pahaa sanottavaa ei ole, koska en ole tilannut tai ollut töissä, mutta alkaa nyppimään kun eilen firman numeroista (eri numeroista) tuli 5 soittoa ja tänään on tullut jo 2 peräkkäin. Menevät vastaajaan/katkaisen riippuen mikä tilanne on mutta alkaa olla jo kotirauhan häirintää jos esim. tunnin sisällä soittoja tulee useampia samasta firmasta. Mietin että vastaan että nyt sit loppui jo enkä osta mitään. Itselläni on suoramarkkinointikielto mutta selvisi miksi se ei tähän firmaan auta ja näiden puheiden perusteella ei kannata edes vastata, kun tulee sitten lehtiä joita ei ole tilannut.
 
samavika
[QUOTE="Mami";26426056]Itse googletin Mediapexiä ja "jouduin" tähän keskusteluun. Muuta pahaa sanottavaa ei ole, koska en ole tilannut tai ollut töissä, mutta alkaa nyppimään kun eilen firman numeroista (eri numeroista) tuli 5 soittoa ja tänään on tullut jo 2 peräkkäin. Menevät vastaajaan/katkaisen riippuen mikä tilanne on mutta alkaa olla jo kotirauhan häirintää jos esim. tunnin sisällä soittoja tulee useampia samasta firmasta. Mietin että vastaan että nyt sit loppui jo enkä osta mitään. Itselläni on suoramarkkinointikielto mutta selvisi miksi se ei tähän firmaan auta ja näiden puheiden perusteella ei kannata edes vastata, kun tulee sitten lehtiä joita ei ole tilannut.[/QUOTE]

Sama homma. Tässä on muutaman päivän tullut MediaPexiltä soittoja. Soi pari kertaa ja sitten katkeaa. En kyllä ihan heti ymmärrä että mitä toimintaa tai suoramarkkinointia tämä on.
 
työntekijä
olen töissä mediapexsillä ja kesätyöläisen tuntipalkka on 2e jos ei myy yhtää mutta jos myyt esim 6 lehteä päivään nii palkka on 7e tunti joten ihan hyvän palkan saa jos vaan jaksaa myydä lehtiä ja ei ole mikään kusetus firma
 
Alkuperäinen kirjoittaja työntekijä;26450087:
olen töissä mediapexsillä ja kesätyöläisen tuntipalkka on 2e jos ei myy yhtää mutta jos myyt esim 6 lehteä päivään nii palkka on 7e tunti joten ihan hyvän palkan saa jos vaan jaksaa myydä lehtiä ja ei ole mikään kusetus firma
Kyllä 2e/h on aika pitkälti kusetusta.
 
"kyllästynyt"
näiden taktiikka on uuvuttaa puhelimen vastaajat.Itselle on soitettu 2kk aikana n.10 kertaa firmasta ja aina on kaupattu jotain aku ankkaa.Vaikka olen sanonut että en tilaa nyt enkä tulevaisuudessakaan,niin soitot vaan jatkuvat.Kyllä hatuttaa!!!
 
voi kiesus
Kyllä huomaa, että huijarifirmat tulee kaikkialle kiillotuttamaan kilpeään. Niiden "maine" on varmaan niin tärkeä, että nettiä valvotaan silmä kovana, ja "työntekijät" sitten kilvan kehuvat firmaa.

Sitten tämä:
> Huomaan että netissä Mediapexistä pahaa kirjoittavat katkerat työssään epäonnistuneet.

Klassinen huijarifirmojen puolustus, kun työntekijöitä kusetetaan. Tosin yleensä sanotaan vasta työntekijälle, kun tämä vaatii palkkaansa.
 
Aloittanut työntekijä
Olen ollut mikonkadun pexillä töissä nyt viikon verran, ja teen noin kuusi kauppaa päivässä. Työsopimuksen mukaan palkan pitäisi olla tällä vauhdilla hieman päälle tonnin, miinus viiden päivän "koulutusjakso" jonka ajalta tienaa vähemmän. Olen täysi-ikäinen. Ajat ovat täyttä paskaa: joka toinen viikko seitsemän tunnin aamuvuoroja, ja joka toinen saman pituisia iltavuoroja. Lisäksi joka toinen lauantai töitä. Tämä seikka ei haittaa minua, kunhan saan sopimuksessa luvatun palkan ajallaan, mutta näiden keskustelujen myötä sekin seikka alkaa arvelluttamaan. Kertokaas kokeneet lisää näista palkkaus jutuista.
 
"Sartza"
Alkuperäinen kirjoittaja Aloittanut työntekijä;26549024:
Olen ollut mikonkadun pexillä töissä nyt viikon verran, ja teen noin kuusi kauppaa päivässä. Työsopimuksen mukaan palkan pitäisi olla tällä vauhdilla hieman päälle tonnin, miinus viiden päivän "koulutusjakso" jonka ajalta tienaa vähemmän. Olen täysi-ikäinen. Ajat ovat täyttä paskaa: joka toinen viikko seitsemän tunnin aamuvuoroja, ja joka toinen saman pituisia iltavuoroja. Lisäksi joka toinen lauantai töitä. Tämä seikka ei haittaa minua, kunhan saan sopimuksessa luvatun palkan ajallaan, mutta näiden keskustelujen myötä sekin seikka alkaa arvelluttamaan. Kertokaas kokeneet lisää näista palkkaus jutuista.
viidenpäivän koulutusjaksolta saat harjottelija palkkaa ja tosiaaan öööm öööm ootas muistelen xd siis joo oot kattonu siit palkkaus kohast hiiiiiiiiiiiiiiiiieman väärin meinaa jos sä oot 7tuntii töis ja saat seittemä kauppaa ni sä saat siit päivält oisko ollu 20e vai oisko ollu 40 en muista mut siiis etsää mittäää tonniii saaa xd pikemminki 160e tolt ekalt kuukaudelt tai just joku 200ekee
 
"Sartza"
Alkuperäinen kirjoittaja entinen työläinen;24337839:
Kerron kaiken oleellisen mitä kannattaisi tietää ennen kuin mediapexille töihin menee. Haastatteluun pääsin mukamas "erityiskohteluna", koska ystäväni oli töissä siellä. Tosiasia oli, että heiltä lähtee viikottain niin moni työntekijä helvettiin sieltä kun on niin huono paikka. Joka puolestoista tunti tulee 10 min tauko, jossa ehtii juosta portaat alas (7 kerrosta vai olikohan se 8), polttaa nopeasti tupakan ja juosta ne takaisin ylös. Sitten kun olet minuutin tai kaksi myöhässä, niin esimies kattoo julmalla ilmeellä ja sanoo ettei tämä saa toistua missään nimessä, mitä jos kaikki työntekijät tekisivät näin blalbabla. Jo haastattelussa kehutaan kuinka hyvä ilmapiiri paikassa on (mikä on toisaalta ihan tottakin) ja että kahvia saa ilmaiseksi ja blaablaablaa. Kahvia ei ikinä kukaan keitä, koska se pitäisi hoitaa tauolla, ja kun tauolla kaikki juoksee röökille, niin kahvit unohtuu. Joka puolestoista tunti ei ole edes taukoa, vaan päivän aikana pääset tauolla max. 3 kertaa, jos olet iltavuorossa. Minun vuoroni olivat 15h/viikossa, joka oli aivan liikaa. Minulla oli koulua joka päivä aamusta 16 saakka, ja siinä sitten piti juosta bussiin ja työpaikalle jotta ehtisi töihin ilman pomon julmaa ilmettä. Välissä ei ehdi edes käydä kaupassa ostamassa evästä. Kun töihin pääsee, niin pomo antaa sulle metrin kokoisen pinon papereita, jotka ovat jo soitettuja= voit unohtaa "1000 € kuukaudessa". Minulla oli kyllä pohjapalkka, 4 € tunnilta, ja jos tunti-indeksin ylitti, niin palkka nousi eurolla.. wippii. Kun klo 21 työpäivä loppui, sitä nälkäisenä ja väsyneenä lähtee bussipysäkille löntystämään, kotona ollaan vasta 22 jälkeen. On siinä sitten hyvä lukea huomiseen ruotsin sanakokeeseen :)! Itse sain kyllä 200 € kolmesta viikosta. Sanoin pomolleni että aion lopettaa, ja hän ehdotti työtuntien vähentämistä, eli 12h viikossa. Sanoin että se oli vieläkin liikaa, ei siitä olisi tullut mitään. Työtodistusta eivät lähettäneet, kai se siellä toimistossa jossain lojuu. Pitää kuulema itse hakea!
Työkokemus oli kamala, en halua niiden luokse enää ikinä. Niin monet ihmiset huusivat täyttä kurkkua soittavansa poliisille ja haukkuivat huoraksi ja niin eteenpäin. Siinä sitten kun pomo hengitti niskaan ja käski jatkaa myyntiä vaikka asiakas mitä sanoisi, oli hyvä sitten sanoa puhelimessa "Ei poliisille tarvitse soittaa, vaan kun kyse on pienestä kokeilupaketista! Eiköhän laitettaisi teillekkin tulemaan...". Ja ainiin, ne myyntilaput... ne olivat kamalia. Osaisin vieläkin unissanikin sen myyntipuheen. "****** Täällä Divaanista moikka! Onhan 'Leena' paikalla? No hieno juttu kun mä sut Leena tavoitin. Mulla ois ihan nopeeta ja mukavaa ilmotusluontosta asiaa. Te olette osallistuneet meijän nettikyselyyn..." Tässä vaiheessa asiakas yleensä haistattaa vitut ja lyö luurin, tai sitten kiistää osallistuneensa yhtään mihinkään. Puhe jatkuu, "Mutta voihan että! Meillä on sitten tapahtunut jonkinlainen ohjelmointivirhe, mutta ei se mitään, kyse on upeasta kokeilupaketista, joten kuunnelkaa toki loppuun! Teille lähetettäisiin nyt VIISI numeroa Divaania sekä Swarowskin Tiira-klipsikukkaron tilaajalahjana..." Tässäkin vaiheessa asiakas jo huutaa puhelimeen että EN TILAA EN TILAA EN TILAA HEIHEI. Tai sitten he arvaavat jo ennalta että tämä on huijausta ja sanoo ei kiitos ja moikka. Jos he näin tekevät ennen ensimmäistä myyntitarjousta, eli ennen kuin ehdit sanomaan: "Pistetään sullekki tää paketti tulemaan Leena!", jos he lopettavat ennen tuota, niin heidät laitetaan suoraan uudestaan soitettavien listalle. Sitten soittelet sille samalle Leenalle seuraavat viisi viikkoa joka päivä kunnes hän kuuntelee loppuun tai uhkaa poliiseilla. Siis aivan paska työ en suosittele.
Aamen

Salon mediapexissä on uskomattoman hyvä työilmapiiri ja ei mua haittaa vaik palkka ois pieni ku käyn vielä koulussa jne jne.. niin se kyllä riittää mulla tupakkaan ja vaatteisiin ja vähä mässyyn :DD ja joo totaa meil on semmone hieno systeemi et jos asiakas lyö nimiluurit ni kirjotetaa et luurit ja laitetaa ei vastanneihi mut jos oot nimen kertosisen jälkee kerinny alottaa spiiikkiii vähintää kolme sanaa ja se lyö luurit ni se menee ei tilaajaks ja sillon ne luuripaskiaiset ei roiku siel uudestaan soitettavien joukossa :D ja meil sillo ku on kouluu ni on joku neljä taukoo ja kesäl on neljä taukoo et jiiihaa :))) eikä siel työntekijöi ota lopputilei kauheen nopeest tai usein enemmänki päinvastoi et sinne tulee nuorii ihmisii nii helvetisti :DD
 
[QUOTE="Sartza";26563916]Salon mediapexissä on uskomattoman hyvä työilmapiiri ja ei mua haittaa vaik palkka ois pieni ku käyn vielä koulussa jne jne.. niin se kyllä riittää mulla tupakkaan ja vaatteisiin ja vähä mässyyn :DD ja joo totaa meil on semmone hieno systeemi et jos asiakas lyö nimiluurit ni kirjotetaa et luurit ja laitetaa ei vastanneihi mut jos oot nimen kertosisen jälkee kerinny alottaa spiiikkiii vähintää kolme sanaa ja se lyö luurit ni se menee ei tilaajaks ja sillon ne luuripaskiaiset ei roiku siel uudestaan soitettavien joukossa :D ja meil sillo ku on kouluu ni on joku neljä taukoo ja kesäl on neljä taukoo et jiiihaa :))) eikä siel työntekijöi ota lopputilei kauheen nopeest tai usein enemmänki päinvastoi et sinne tulee nuorii ihmisii nii helvetisti :DD[/QUOTE]
Huomaa kyllä kirjoituksestasi, ettet oikeisiin töihin pääsisikään. :whistle:
 
kristinaaaaaa
hah ite tuolla esimiehenä työskennelly eikä mun toimistolla kukaan "huijannut" ja siitä pidettiiin kii ihan perus puhelinmyynti yritys. Ihan hyvät omat kokemukset ja joo muistakaa vaan kuunnella tarjous ja kauppa huolella ni ei tule ongelmia.
 
"sonja"
oon siis vuonna 97 syntynyt tyttö ja melkeen vitsillä laitettiin sinne hakemukset. aateltii ettei ne näin nuoria ota sinne. mut tänää tuli soitto ja huomeen sit pitäis käydä siel toimistol. vähä alko epäilyttämää koko juttu ku oon täält netist lukenu tosta palkkauksesta jne....
 
Uusi pexiläinen
Kun siinähän lasketaan indeksejä ja tänään kysyin indeksejä kolmelta viikolta, jotka olen ollut töissä, niin ne on lähempänä kahta koko ajalta. Myyntiä olen tehnyt peruspäivinä 5-7 lehteä/ 7 h ja hyvinä päivinä pisteet on olleet yli tonnin. Näitäkin jo vähäisellä kokemuksella muutama. :) Tykkään kyllä itse paikasta(Vantaalla) ja parhaita "pikapalkintoja" ovat esim. S-ryhmän lahjakortit. Mutta tuon indeksin muuttaminen palkaksi on mulle vielä vähän hankalaa. :D
 

Yhteistyössä