meandin monsterit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nytkypylly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nytkypylly

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
15 444
0
36
olipa kivannäköiset päällä ne mörkö-tunikat!! yllätyin positiivisesti mallista, vaikka luonnossa näkemättä kun tilasin, niin väri pääsi vähän yllättään negatiivisesti.. näytti kuvassa niin selkeän vaaleanpunaiselta, mutta olikin sellainen likaisen vaalean lila.. mut jooooo, on se silti kiva :D
mitäs ootte tykänneet käytössä uuden malliston vaatteista??

Justiin tänään piti tehdä kuule aloitus samasta aiheesta!! Ajatustenlukija taidat olla! =)
Mä tilasin sen mörköcollarin pojalle, oli ihana. Samoin kyl tykkäsin kaikista vaatteista joita tilasin..
Mut ehdottomasti kyl ihanin oli kärpässienipaita.. =)

:D se kärpässienipaita kuvaltaan ihan kiva, tosin se on ej sikke lejllä nähty jo viime talvena.. ja mulle ei se turkoosi-punainen yhdistelmä iske yhtään :x
meillä on sarvikuonotunikat yllättäen olleet eniten käytössä ja pysyneet tosi kivoina. Näyttää taas siltä, et siellä rupee oleen koot loppu, jopa pahemmin kuin kesämallistosta, juttelin justiinsa myyjäni kanssa...

juu, siitä kai meandi on taas saanu IDEAN :D kyl ne vaan kopioituu tosi äkkiä kaikki kivat lindexille ja joka paikkaan.. meandikin aika sumeilematta ottaa vaikutteita kivoilta ruotsalais ja tanskalaismerkeiltä :D
mä taas tilasin tänään småfolkin omppu-froteehousut likoille, en vaan voinu vastustaa :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Karkkinaama:
Mä Nytkis tilasin tän justiin tolle toiselle poitsulle, oli aikast kiva

http://www.keltainenkettu.fi/product_details.php?p=992

:D

Ja oli pakko linkittää :kieh: :kieh: Nyt munkii on tilattava tuollainen :kieh: :D

No, nytkun heti tilaat niin alkuviikosta kolahtaa postiluukusta! :D

juu, ruotsista asti :D
SF_H%F6st2008_19_015.jpg

tiedän et myydään pian loppuun, on ne niiiin herkullisen näköiset :D vaikken mä silleen vaaleanpunaisesta välitäkään, tossa raikkaana yhdistelmänä :D

Ja oli pakko linkittää :kieh: :kieh: Nyt munkii on tilattava tuollainen :kieh: :D

No, nytkun heti tilaat niin alkuviikosta kolahtaa postiluukusta! :D

:laugh: :laugh: niin viatonta, niin viatonta....

kiitosta vaan täältäkin... :kieh: aivan ihana :heart: heti tilattava!!

Meillä ei ole vielä uuden malliston vaatteista, kuin mulla ne vaaleenpunaset plyyssihousut. En ollu nähny livenä kun tilasin ja olin pettyny sävyyn, koska näytti kuvissa erivärisiltä. Ei ollut sellanen puhdas vaaleanpunanen vaan just sellanen "likanen" :( Vanhemmalle tytölle tilasin kutsuilta pari vaatetta.

Ootteko ottanu nyt syksyllä salaisia? Mitä niistä on tullu. Mulla oli tarkotus ottaa kaikille meiän perheen naispuolisille. Mutta sitte meni pupupöksyyn kun hinta oli noussu siihen 15 euroon ja kuulin että naisille on tullu paljon kaakelimekkoa. En tykkää siitä kaakelista...

Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Meillä ei ole vielä uuden malliston vaatteista, kuin mulla ne vaaleenpunaset plyyssihousut. En ollu nähny livenä kun tilasin ja olin pettyny sävyyn, koska näytti kuvissa erivärisiltä. Ei ollut sellanen puhdas vaaleanpunanen vaan just sellanen "likanen" :( Vanhemmalle tytölle tilasin kutsuilta pari vaatetta.

Ootteko ottanu nyt syksyllä salaisia? Mitä niistä on tullu. Mulla oli tarkotus ottaa kaikille meiän perheen naispuolisille. Mutta sitte meni pupupöksyyn kun hinta oli noussu siihen 15 euroon ja kuulin että naisille on tullu paljon kaakelimekkoa. En tykkää siitä kaakelista...

En ottanu salaisia mut kattelin tossa että yks joka tilas mun kutsuilta vauvan koossa tytölle niin näytti saaneen kirahvibodyn..

Yhteistyössä