Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT::| Voi lapsiparkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä en vaan tajuu. Lapsentahtisuus on meille ollut paras ratkaisu. Poika sai syödä tissiä yöllä niin kauan kun huvitti, mut me nukutaankin perhepedissä. Eikä oo tarttenu huudattaa.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä en vaan tajuu. Lapsentahtisuus on meille ollut paras ratkaisu. Poika sai syödä tissiä yöllä niin kauan kun huvitti, mut me nukutaankin perhepedissä. Eikä oo tarttenu huudattaa.
Mulla on kolme lasta: kuka niistä menee tärkeysjärjestyksessä muiden ohi, jos pitää jokaisen lapsen tahtisesti järjestää kaikki? Yötkin? Esikoinen on ainoa, joka nukkuu yönsä, nukkumaan meno tosin tuottaa sellaisia ongelmia että on pitänyt välillä kiristää, lahjoa ja uhkailla väkivaltaisilla toimilla että sen saa pysymään sängyssä kun sinne kerran on menty. Kun kaikki ovat sängyissä ja kämppä hiljainen, heräily alkaa klo 01.00 ja jatkuu tasaisesti aamuun kahden lapsen toimesta, jotka molemmat kaipaavat lämpöä ja läheisyyttä. Vauva tissittelee helposti tunnin, yölläkin, ja on vilkas tapaus: mä en voi nukkua, kun vahdin ettei tyyppi lähden sängystä tissiteltyään menemään. Jätkä taas haluaisi myös viereen, mutta ei mahdu, jos vauva on jatkuvasti tissillä. Kuka siis ajaisi toisen ohi, vai olisiko sittenkin kompromissi paras ratkaisu?![]()
Joo niinhän sitä pitääkin olla, sylissä ja kainalossa. Sain vaan tosta eka viestistä sellasen kuvan että on 3 tuntia huutanut siel omassa sängyssään suunnilleen yksikseen.. Tulee niin helposti väärinymmärryksiä.Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ja tää huudattaminen.. Meillä ei huudateta. Jos vauva huutaa (niinkuin meillä näillä tytöillä on tapana ollut ) siihen ei auta sitten muu kuin se tissi, jota siis ei anneta. Mutta syliin pääsee, ja silitellään, ja lauleskellaan. Yksin ei jätetä.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Ja tää huudattaminen.. Meillä ei huudateta. Jos vauva huutaa (niinkuin meillä näillä tytöillä on tapana ollut ) siihen ei auta sitten muu kuin se tissi, jota siis ei anneta. Mutta syliin pääsee, ja silitellään, ja lauleskellaan. Yksin ei jätetä.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä en vaan tajuu. Lapsentahtisuus on meille ollut paras ratkaisu. Poika sai syödä tissiä yöllä niin kauan kun huvitti, mut me nukutaankin perhepedissä. Eikä oo tarttenu huudattaa.
Mulla on kolme lasta: kuka niistä menee tärkeysjärjestyksessä muiden ohi, jos pitää jokaisen lapsen tahtisesti järjestää kaikki? Yötkin? Esikoinen on ainoa, joka nukkuu yönsä, nukkumaan meno tosin tuottaa sellaisia ongelmia että on pitänyt välillä kiristää, lahjoa ja uhkailla väkivaltaisilla toimilla että sen saa pysymään sängyssä kun sinne kerran on menty. Kun kaikki ovat sängyissä ja kämppä hiljainen, heräily alkaa klo 01.00 ja jatkuu tasaisesti aamuun kahden lapsen toimesta, jotka molemmat kaipaavat lämpöä ja läheisyyttä. Vauva tissittelee helposti tunnin, yölläkin, ja on vilkas tapaus: mä en voi nukkua, kun vahdin ettei tyyppi lähden sängystä tissiteltyään menemään. Jätkä taas haluaisi myös viereen, mutta ei mahdu, jos vauva on jatkuvasti tissillä. Kuka siis ajaisi toisen ohi, vai olisiko sittenkin kompromissi paras ratkaisu?![]()
Meil on laitettu 200 cm sängyn viereen vielä pojan jatkettava sänky ja hän nukkuu siinä tai meidän kainalossa. KYl tohon sänkyleveyteen vielä toinenkin lapsi mahtuisJa sillai on tuttavillakin, 2 ja joskus 3 lastakin nukkuu yön vieressä.
Mut toivottavasti menee helpolla ohi toi itkeskely, sehän on niin lapsestakin kiinni. Anteeksi ymmärtämättömyyteni ja se että mä en ymmärrä ei taas tarkota että teidän tapa ois mitenkään väärä, siis kun jokaisen perheen sisällä ne oman elämän ratkaisut on tehtävä.
Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:Mä en vaan tajuu. Lapsentahtisuus on meille ollut paras ratkaisu. Poika sai syödä tissiä yöllä niin kauan kun huvitti, mut me nukutaankin perhepedissä. Eikä oo tarttenu huudattaa.