Mitäs hazzzzua tuossa on???Aika hauskaa, olen susta sentin pidempi ja painan lähes 30kg vähemmän :O
Mun molemmat siskot ovat 158cm ja 160cm ja painavat myös n. 48kiloa, kyllä heiltä ainakin aivot löytyy.Ooksä jotenkin vajaa? Sulta varmaan puuttuu aivot, kun painat niin vähän.
Käytöstavat ainakin puuttuvat. Siskoista en tiedä.Mun molemmat siskot ovat 158cm ja 160cm ja painavat myös n. 48kiloa, kyllä heiltä ainakin aivot löytyy.
Siis minä kun siskoistani vastasin, en ollut hazzua viestin lähettäjä.Käytöstavat ainakin puuttuvat. Siskoista en tiedä.
Anteeksi, en huomannut. En tarkoittanut, että laihoilta puuttuvat aivot. Olen itsekin laiha. En vain ymmärrä miksi pitää tulla nauramaan muille. Sori oikeesti... En tosiaan huomannut että nikki oli eri.Siis minä kun siskoistani vastasin, en ollut hazzua viestin lähettäjä.
no ei mitään, pisti vaan silmään tuo aivojen puuttuminen..Anteeksi, en huomannut. En tarkoittanut, että laihoilta puuttuvat aivot. Olen itsekin laiha. En vain ymmärrä miksi pitää tulla nauramaan muille. Sori oikeesti... En tosiaan huomannut että nikki oli eri.
pyykkiin. minne itse heität käytetyt alushousut?Kuinka moni satakiloista käyttää stringejä? Minne heitätte käytetyt?