Me ollaan melkein sukua Janne Tulkille! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen melkein sukua

Mikko Alatalolle, joka 80-luvulla kävi laulamassa mun työpaikalla!

Topi Sorsakoskelle, joka istui paikallisessa mun naapuripöydässä!

Anna Hanskille, jonka roudari kävi meillä kylässä!

Olen melkein sukua Eija Ahvollekin, kun olen ollut töissä hänen siskonsa omistamassa yrityksessä!

Ja sille näyttelijälle, joka esitti Puhtaissa, valkeissa lakanoissa sitä äitiä. Ollaan oltu yhtä aikaa Tapanilan R-kiskalla!

Mä olen jutellu Janne Tulkin kanssa, muistaakseni. Olenkohan nyt ehkä jo kokonaan sukulainen? Samalla reissulla JOKU puristi pepusta -se SAATTO olla Janne Tulkki. "Hirnh"... :laugh: Eli jos noudatamme "perjantaifilosofiaa" -Janne T. on mieheni!

Alkuperäinen kirjoittaja Rania:
Mä olen jutellu Janne Tulkin kanssa, muistaakseni. Olenkohan nyt ehkä jo kokonaan sukulainen? Samalla reissulla JOKU puristi pepusta -se SAATTO olla Janne Tulkki. "Hirnh"... :laugh: Eli jos noudatamme "perjantaifilosofiaa" -Janne T. on mieheni!

me ollaan sitten sun kanssa ehkä... pikkuserkkuja? :D

mie oon sitten sukua vesku loirille kun siltä kerran yhes paikkaa pyysin nimmarii.
jj.leholle kans oon sukuu olin nimmarii pyytelees ja se kosketti miun kättä ja katto silmiin nii nätist.
hectorille kans oon kerran olin sen kaa samas kaupas.

ja olishan noit muitakii,mut en jaksa koko sukuu tähän laittaa. :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rania:

me ollaan sitten sun kanssa ehkä... pikkuserkkuja? :D
Okei..me ollaan pikkuserkkuja! Nää on hirveen hauskoja, mutta Jannella on varmaan aika monta vaimoa tällä filosofialla ajateltuna.

Yhteistyössä