A
Ap
Vieras
Onko täällä kemiläisiä? Olis kiva tutustua ihmisiin sieltä, en tunne ketään. Millainen paikka se kemi on asua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:Siellä kanttii tehä lapsia ku siitä maksetaa 400 euroavai olikohan se keminmaassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Herranen aika. Pitäiskö perua koko muutto?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Herranen aika. Pitäiskö perua koko muutto?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kelpaa, äiti30ven tule töihin ja on perhe
onko hyytikyppysen juttu totta...?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Herranen aika. Pitäiskö perua koko muutto?
Ei täällä nyt ihan niiiiin kauheeta ole kuin hyytis sanoi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kelpaa, äiti30ven tule töihin ja on perhe
Luulekko että huvikseen jauhaisin paskaa? Ihmiset on erilaisia ja suhtautuu asioihin erilailla. Mutta mie olen puolittain palannu jo Tornion perämettille asumaan, pois Kemistä. Kämppä kyllä on ja pysyy Kemissä silti.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kelpaa, äiti30ven tule töihin ja on perhe
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kelpaa, äiti30ven tule töihin ja on perhe
Pistele yv:tä jos haluat jutskata =) ( äsken olin siis harmaana, äiti30v )
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Voiko joku kemiläinen kiistää sen että Kemin talous on päin helvettiä ja sen kyllä huomaa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Voiko joku kemiläinen kiistää sen että Kemin talous on päin helvettiä ja sen kyllä huomaa :xmas:
Ei se ihan päin helvettiä ole (on oikeasti huonolla mallilla, tiedän ) kun mun palkka vielä juoksee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Voiko joku kemiläinen kiistää sen että Kemin talous on päin helvettiä ja sen kyllä huomaa :xmas:
Ei se ihan päin helvettiä ole (on oikeasti huonolla mallilla, tiedän ) kun mun palkka vielä juoksee![]()
on se muuallakin.....
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Voiko joku kemiläinen kiistää sen että Kemin talous on päin helvettiä ja sen kyllä huomaa :xmas: