Me muutetaan kemiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen alkujani kemiläinen. Ei siellä nyt niin kylmä ole... kyllä kylmempääkin löytyy kun ylöspäin mennään... :) Kemi on ihan kiva pikku kaupunki. tekemistä löytyy ihan samallalailla kuin muuallakin.

Kemi, perämeren persereikä. Olen asunu sielä kymmenen vuotta. Tehtaat haisee alasajon aikana, ei siinä mittään, siihen tottuu. Mut joskus se haju on niin järkyttävä että parvekkeelle mennessä lähtee taju melkein.
Kemin talous on aikalailla päin vituraa ja se näkkyy palveluissa. Ite en käytä ko yksityistä terveydenhuoltoa. Joka hemmetin vuosi ne rakentaa tappiota tuottavan lumilinnan joka on sitte muualta pois.
Kemi on täynnä sekopäisiä ihmisiä, olen yks niistä. Joten tiän mistä puhun :whistle:
Liikenteessä harva muistaa kolmioita ja liikennevalotki koskee vain joitaki henkilöitä.
On ykssuuntasta sinne ja tänne, pysäköinti niin ja näin.
Kouluja lakkautusuhan alla.

Kysy jos haluat tietää jotaki.

Juu ja Kemi maksaa vauvalahjan. Eli 400e arvosta lahjakortteja kemiläisiin kauppoihin. Saa ostaa vauvalle kaikkea... Sen saa sitte ku vauvalla on nimi.
Ennen sielä oli se 1700e lahjaraha ensimmäisen kodin ostajalle mutta se on jo poistunu. Tuskin maksavat vauvalahjaakaan kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kelpaa, äiti30v :D en tule töihin ja on perhe :) onko hyytikyppysen juttu totta...?

Luulekko että huvikseen jauhaisin paskaa? Ihmiset on erilaisia ja suhtautuu asioihin erilailla. Mutta mie olen puolittain palannu jo Tornion perämettille asumaan, pois Kemistä. Kämppä kyllä on ja pysyy Kemissä silti.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kelpaa, äiti30v :D en tule töihin ja on perhe :) onko hyytikyppysen juttu totta...?

Luulekko että huvikseen jauhaisin paskaa? Ihmiset on erilaisia ja suhtautuu asioihin erilailla. Mutta mie olen puolittain palannu jo Tornion perämettille asumaan, pois Kemistä. Kämppä kyllä on ja pysyy Kemissä silti.

En luule. En kysynyt tosissani. Ja niin, asenteesta kai se on kiinni. Ja haiseehan oulussakin ja tottui siihenkin :p

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Voiko joku kemiläinen kiistää sen että Kemin talous on päin helvettiä ja sen kyllä huomaa :xmas:

Ei se ihan päin helvettiä ole (on oikeasti huonolla mallilla, tiedän ) kun mun palkka vielä juoksee :D

on se muuallakin.....

Niin on.
Oikeasti saisivat lopettaa sen lumilinnan tekemisen, enemmän siitä haittaa on kuin hyötyä..Toki se tuo yrityksille rahaa mutta mutta.. :/