Me käytiin puolukassa.. mitäs te ootte tänään tehneet :)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kikatus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kikatus

Aktiivinen jäsen
22.04.2011
3 057
0
36
Mitäs ootte viikonloppuna puuhanneet?
Me ollaan vaan kotona oltu, eilen oli kirppispäivä, tänään sit päätettiin lähteä metsään. Menihän tuolla pari tuntia :)

Nyt riisipuurot tulille ja tehdään esikoisen toivomuksesta marianne-keksejä.

Viikonloput on niin kivoja.

Tässä mun ahkerat puolukankerääjät :D
enimmäkseen kyllä keskittyivät tökkimään kepillä sieniä, mut löytypä kunnon tattipaikka samalla reissulla :)

Leikkipuistoiltu aamupäivä. Sittemmin kotona siivoiltu, pyykkäilty jne. Mies on pitkässä päivässä töissä ja minä lasten kanssa kotona.

Kunhan kuopus herää päikkäreiltään, lähdetään pelaamaan porukalla jalkapalloa.

Eilen käytiin illalla tuolla laajavuoren päällä, oli kaunis auringolasku :) Tänään käyty kaupoilla ja oltu kotosalla ! Tässä kuva tuolta laajavuoren päältä.
v.php

Nukkunut pitkään,heräsin 10.30.Pyykit otin narulta ja laitoin pesukoneen pyörimään.Uunimakkarat juuston kanssa uuniin ja ristikkoperunat perään.Tiskikoneen täyttänyt ja tyhjentänyt.Siinä päivän hommat,nyt on lepopäivä.

Nukuin piiiiiitkään. Olen järjestellyt, imuroinut, pessyt vessan, käyttänyt koiran lenkillä, tehnyt ruuan, hoitanut kolme omaa ja kolme tukilasta, järjestellyt hanskat, hatut, huivit koreihin, tehnyt mansikkarahkaa, pessyt pyykkejä, viikannut pyykkejä ja ripustanut pyykkejä, tiskikonetta täyttänyt ja tyhjentänyt, siivonnut ja järjestellyt uudestaan ja uudestaan... Pakkasin tukilasten tavarat ja siivosin sänkyjä pois. Ja nyt lähen lasten kanssa puistoon ja sen jälkeen jatkan siivousta ja laitan lapset nukkumaan.

Tänään istuin taas vaihteeksi lähemmäs 3 tuntia päivystyksessä. Eilispäivä ja tämä aamu meni yhden pojan jalkkisturnauksessa, tällä hetkellä mies toisen pojan kanssa jalkkisharkoissa ja mä mietin jaksanko lähteä koiran kanssa lenkille vai en. Kuumetta ollut kohta 3 viikkoa ja alkaa pikkuhiljaa hermot mennä ja pää räjähtää tän olon kanssa.

Mä oon tänään lepäilly, ollu vähän heikko olo.

Ja voi ei, salamamäkviin-takit! Noista kyllä taitais kaikki tuntemani lapset 1-5v iältään olla kateellisia, niin tytöt ku pojatkin :D
Meiän neidillekin olis vielä viime vuonna varmasti kelvannut paremmin kuin hyvin.

[QUOTE="moi";24655924]Nukuin piiiiiitkään. Olen järjestellyt, imuroinut, pessyt vessan, käyttänyt koiran lenkillä, tehnyt ruuan, hoitanut kolme omaa ja kolme tukilasta, järjestellyt hanskat, hatut, huivit koreihin, tehnyt mansikkarahkaa, pessyt pyykkejä, viikannut pyykkejä ja ripustanut pyykkejä, tiskikonetta täyttänyt ja tyhjentänyt, siivonnut ja järjestellyt uudestaan ja uudestaan... Pakkasin tukilasten tavarat ja siivosin sänkyjä pois. Ja nyt lähen lasten kanssa puistoon ja sen jälkeen jatkan siivousta ja laitan lapset nukkumaan.[/QUOTE]

Hiki tuli lukiessa! Käytiin lenkillä, tein miehelle tatskan. Mies siivoili ja minä nukuin päikkärit. Lapset pisti kämpän hyrskyn myrskyn majoja rakennellessa. Ens viikko menee siivotessa niitä :p

Yhteistyössä