ME&I

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on useampi Meandin tunika, muutama paita ja useammat housut. Niistä velourisista (vai mitä se ikinä onkaan) tykkään, mutta tavalliset paidat menettävät herkästi väriään...varsinkin ruskeat.

Uuden hintaa en maksaisi, mutta jos saa puoleen hintaan täi käytettynä kohtuuhintaan, niin ostan.

Meillä on 1 lahjaksi saatu ja 1 kirpparilta ostettu paita. Kyllähän ne kuosissa on pysyneet mutta en kyllä täydellä hintaa ostaisi vaikka jälleenmyyntiarvo onkin huikea.

Meidän tytöllä on:
3 velourtunikaa, siili, sydän ja kukka
3 legginssit
2 housut,ne suomeksi joogahousut
mekkoja,pilvimekko trikoisena ja velourisena, geisha mekko, medaljonki mekkoja 2eri väreissä
kaupunki tunika, päärynä tunika
se vakosamettitunika jossa medaljonkimaista kuviota...en muista nimeä
Hyviä ovat ja kokoja mukavasti, ovat pelastaneet eka luokkalaisen vaatekaapin,meidän tyttö on tosi pitkä ja kuitenkin rakastaa lapsellisia vaatteita. Pojalla on 1 paita se aakkospaita.

10-vuotiaalla pojalla on se jalkapallopaita, pikkuveljellä on ruskea kaivuripaita ja valkoinen traktoripaita. Ihan hyvälaatuisen tuntuisia (käyttenä ostin halvalla), mutta tuo ruskea (ilmeisesti vanhempaa malliakin) on selvästi paksumpaa, napakampaa ja hyvälaatuisempaa trikoota kuin valkoinen.

Onko näissä joku ero vuosikertojen välillä?

Meiltä löytyy paljon näitä ja olen ollut tyytyväinen. Tosin en ole ainotakaan ostanut siihen kalliiseen normaali hintaa. Uutena ja käytettynä huutiksesta ym. Tyytyväinen olen ollut laatuun. Jutkut niistä haalistuu nopeasti mutta kuuluu meandin "tyyliin". :)

Pari päivää sitten sain paketin ja en ole aikaisemmin ostanut kutsulta vaatteita. Paidan koko oli mielestäni pienempi mitä oletin. Sillä ostin 110/116 paidan 103 cm pituiselle lapselle ja hihoja ei tarvitse kääntää eikä paidan helmakaan järin pitkä ole.

trikoo t-paitojen materiaali on ohentunut todella paljon vuoden kuluessa, velour on edelleen laadukasta. Kuosit kivoja samoin värit, velor vaatteista raaskin maksaa, mutta ne trikoot syynään todella tarkkaan, just koska ne matskut t-paidoissa aivan törkeän ohuita.

[QUOTE="vieras";24540589]trikoo t-paitojen materiaali on ohentunut todella paljon vuoden kuluessa, velour on edelleen laadukasta. Kuosit kivoja samoin värit, velor vaatteista raaskin maksaa, mutta ne trikoot syynään todella tarkkaan, just koska ne matskut t-paidoissa aivan törkeän ohuita.[/QUOTE]

lisään vielä et yläosien koot ovat todellakin aika pientä, omani on nyt n.113cm pitkä ja käytössä uusista t-paidoista koko 122/128 ja vanhoista menee hyvin vielä 110/116, housut ovat 110/116 ja ne vastaa aika hyvin kokoaan.

Lisäksi paksummat trikoot ja sukat menee jotenkin kummasti kasaa pesuissa ja niistä tulee kohtuullisen tiukkoja, vaikka ohjeen mukaan ne pesen aina. Sukat jopa niin tiukkoja etten edes minä saa niitä lapselle jalkaan ja niissäkin olen ottanut aina suuremmat koot kuin lapsen jalka oikeasti edes on.

Yhteistyössä