Me & i vaatteet ..turhis..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja min'
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

min'

Vieras
Katsoin äsken me&i kevätmalliston netistä. Mun mielestä noissa lasten vaatteissa ei oo mitään niin erikoista, että niistä kannattais tuommosia summia maksaa. ihan vastaavia saa esim. lindexiltä huomattavasti edullisemmin. Nuo äideille tarkoitetut vaatteet oli osa ihan kivoja, mutta aika kalliita kyllä. mutta huh huh ostaa vauvalla noin kalliita vaatteita, mahtuvat kuitenkin niin vähän aikaa :)

Makuasia! Mut jois osaa valita oikeat vaatteet siitä mallistosta (läpivärjätyt trikoot, plyysit, froteet esimerkiksi) niin ne kestää ikuisesti ja niistä saa vielä enemmän kuin omansa pois huutiksessa. Kannattaahan se silloin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Makuasia! Mut jois osaa valita oikeat vaatteet siitä mallistosta (läpivärjätyt trikoot, plyysit, froteet esimerkiksi) niin ne kestää ikuisesti ja niistä saa vielä enemmän kuin omansa pois huutiksessa. Kannattaahan se silloin.

Onko niiden laatu jotenkin oleellisesti parantunut, että kestävät enemmän kuin sen pari pesukertaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Onko niiden laatu jotenkin oleellisesti parantunut, että kestävät enemmän kuin sen pari pesukertaa?

No, meillä on ollut esim viime kesän ruskea pilvipaita sellainen josta lähti väri aika paljon ekoissa pesuissa. Ja tiedän että monet muutkin vaatteet on sen tehnyt. mut kokemuksen kautta oon oppinut varomaan niitä. Niistä nekee etukäteen milel tulee niin käymään. Jos on printattu vaalealle kankaalle tumma pohjaväri, niin siitä tietää jo että se tulee haalistumaan. Mut nehän väittää että se kuuluu asiaan, on muka retroa.

Mut monet monet muut vaattet on pysyneet uudenveroisina pesusta toiseen. OSan oon myynyt huutiksessa pois ja saanut enemmän kuin itse maksoin. Ja sen lisäksi että pysyy väri, niin ne myös säilyttää muotonsa, toisin kuin lindexin paidat, joissa saumat kiertää ekan pesun jälkeen.

Ja todellakaan en ole me&i-myyjä, koska kohta joku alkaa sellaista väittämään.

koska me&i on kestänyt vain pari pesukertaa?? meillä on/on ollut satoja meandi-vaatteita ja laatu on huippu!! =)

Satoja? :D Jos yks vaate maksaa n.30 euroa niin olet laittanut useita tuhansia euroja meandin vaatteisiin, huh :D

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
koska me&i on kestänyt vain pari pesukertaa?? meillä on/on ollut satoja meandi-vaatteita ja laatu on huippu!! =)

Satoja? :D Jos yks vaate maksaa n.30 euroa niin olet laittanut useita tuhansia euroja meandin vaatteisiin, huh :D

sanopa sitä.. kolme lasta ja monen monta kautta jo takana! =) oon tilannu ystävän kautta ruotsista jo ennenku niitä edes tuli suomeen =)

Myyjä varmaan itse :whistle:

Myyjä varmaan itse :whistle:

en muuten ole =) myyn kyllä käytettynä omien lasten vaatteet, joten ei niille paljon hintaa jää, t-paidalle/pitkähihalle keskim 0-8e ja housuille samoin =)

Yhteistyössä